Hetin pov.
Kerroin tänään Aleksille, että mua kiusataan. Helmiset on tosi ilkeitä kaikille.
Aleksin pov.
"Olli, herää!"
"Mi-th, missä palaa?" Tuo säpsähtää.
"Ei missään pala. Hetti tuli kertomaan, että sitä kiusataan. Ne Helmisten nuorimmaiset."
"Siis sitä samaa sukua ketkä kiusas muakin?"
"Just ne. Mä kyllä todellakin selvitän tän."
"Ja mä tuun sun mukaan huomenna." (Huomenna on siis perjantai)
Timeskip perjantaihin (Aleksin pov jatkuu)
"Äiti! Me mennää tänää Ollin kanssa käymään ala-asteella."
"Miksi ihmeessä?"
"Me kuultiin, että Hettiä kiusaa se sama suku mikä kiusas Olliakin ala-asteella."
"No hyvä, että hoidatte." Äiti sanoo ja halaa.
"Olli, nyt lähetään!!" Huudan yläkertaan.
"Joo, joo!"
Ollin pov.
Koulu näytti edelleen samalta. Nyt vain etsin Aleksin kanssa ne Helmiset käsiini.
"Toi on kait Hetin luokka."
"No mennää sitte koputtaan."
Olli päätti olla rohkea ja koputtaa. Opettaja tulee avaamaan luokan oven.
"Olikos teillä jotain?"
"Saataisko tähän käytävään Hetti Aleksin sisko ja ne Helmisen sisarukset?"
"Tottahan toki."
Ei mene kun vain hetki ja olemme viisistään käytävässä.
"Nonii Helmiset, miks helvetissä te kiusaatte mun poikakaverin siskoa?" Olli kovistelee.
"Eihä me mitään pahaa!" Toinen Helmisistä avaa suunsa.
"Hei kyl mä teidät Helmiset tunnen. Varsinki ne vanhimmat." Olli melkein huutaa.
"Hei rauhotu." Sanon.
"Lupaatteko ettette jatka?" Kysyn.
"Luvataan!" He sanovat yhtä aikaa.
"Mä pidän teitä silmällä. Ja jos jatkatte niin en vastaa seurauksista." Uhosin.
"Voitte mennä takaisin luokkaan." Aleksi sanoo.
Pieni time skip:
Joelin pov.
Istutaan bilsan tunnilla. Olli ja Aleksi tulivat myöhässä kouluun, en kylläkään tiedä miks.
Minä ja Tommi istutaan vierekkäin ja Olli ja Aleksi vierekkäin. Käsittelemme lisääntymistä.
"Mitähän tolla tapahtuu?" Tommi yhtäkkiä kuiskaa korvaani.
"Näyttäis siltä, että Olli ja Aleksi näyttää meille käytännön."
"Joel herraseni, kai sä nyt sen tiedät, että miehet ei keskenään lisäänny?" Tommi viisastelee.
"No tottakai, en mä mikään tyhmä ole."
"No et niin." Tommi sanoo hempeästi ja painaa suukon mun otsalle.
"Jaahas, siellä näköjään Olli ja Aleksi näyttävät meille käytännön. Samoin myös Tommi ja Joel." Opettaja lausahtaa ja koko luokka purskahtaa remakkaan nauruun.
Aleksin pov.
Tunnin jälkeen olin niin kiimassa, että painelimme Ollin kanssa heti tunnin loputtua vessaan. Onneksi se oli inva vessa niin kukaan muu ei kuullut. Merkintähän siitä tuli kun ei oltu ulkovälitunnilla.
———————————————————————————
Päivää taas jälleen rakkaat Kiima Tommin lapsoset!
Toivottavasti teillä on hyvä päivä, koska mulla ei ole.
Näitä lukuja tulee nyt harvakseltaan, koska koulu puristaa musta kaikki mehut + masennus. Joten toivottavasti nautitte jokaisesta lukuhetkestä.
T. Teidän äitinne;)
Sanoja: 392