Joelin pov.
Kesken koulupäivän tuntemattomasta numerosta tuli puhelu. Menin luokan ulkopuolelle.
"Kaisa Riihinen tässä hei!" Kuului pirtsakka naisen ääni puhelimesta.
"No päivää, päivää! Milläs asioilla neiti liikuskelee?" Kyselen.
" Kiinnostaisiko teitä tulla Jalluun malliksi?"
"Miksipäs ei. Koska tulisin?"
"No kävisikö vaikka kello kolme?"
"Sopiihan se. Nähdään silloin. Hei hei!" Menin puhelun jälkeen takaisin luokaan ja sain jätkiltä kysyviä katseita. Viittoilin, että kerron tunnin jälkeen.
Timeskip 30 minuuttia
"Noniin jätkät. Hommahan on semmonen, että mua pyydettiin Jalluun kuvattavaks." Totesin.
"Mitä helee? Eksä ookkaa vaan mun kun oot alasti?" Tommi sanoo leikkimielisen surkeasti.
"Älä Tompsu huoli. Joelin on tän jälkeen nähny alasti vaan yli puolet suomalaisista." Porko vitsaili.
"Hei! Älkää kiusiko Tommia." Sanoin ja otin Tompsun halaukseen.
Timeskip kello kolmeen
Painoin ovisummeria jossa luki Jallu. Käytävän päästä käveli joku mies.
"Moro! Oon sun kuvaaja Kiiminkinen. Mennään tonne suihkuille ottamaan muutamat kuvat ja sitten kuivaat ittes ja sit mennään studioon." Tuo sepittää.
"O-Okei." Mietin vähän epäröiden.
"Sä voit mennä tonne pukuhuoneeseen ja jättää vaatteet sinne."
Kävelin pukuhuoneeseen. Yhtäkkiä kuulen lukon ääntä. Kukahan tänne nyt on tulossa.
"MItä vittua Kiiminkinen. Mee nyt pois ees siks aikaa et voin ottaa vaatteet pois."
"Miks ihmeessä?" Tuo tuli lähemmäs ja painoi mut seinää vasten.
"Mitä vittuu?! Päästä ulos!" Huudan.
"Oo hiljaa. Sä teet just niinkun mä käsken."
Kiiminkinen rupesi suutelemaan kaulaani ja jätti siihen kipeät jäljet. Hän rupesi väkisin suutelemaan minua. Ja laittoi kädet paitani alle.
"Älä pliis sinne. Mulla on poikaystävä." Soperran.
"Eihän se haittaa." Tuo sanoo ja jatkaa. Tunnen housuni avautuvan. Hän otti omansakkin pois. Tässä kohtaa olisin päässyt pois mutta kehoni ei totellut. Tuo tunkee taikasauvansa varoittamatta sisälleni.
"Ai saatana" Huudahdan.
"Turpa kiinni poika!" Hän nopeuttaa tahtia ja tekee fritsuja selkääni. Kun hän on omasta mielestään valmis hän lähtee pukukopista pois. Laitan vaatteeni päälle niin nopeasti kun suinkin mahdollista ja lähdin pois. Kun pääsin ulos soitin Tommille.
"To-tommi tuu äkkiä t-tänne!" Melkein huudan puhelimeen.
Tommin pov.
"Onks jotain käy-" Joel kerkesi lopettaa. Katsoin snäppikartasta Joelin sijainnin ja ajoin mopolla sinne. Minulla oli Hokkallekin oma kypärä. Löysin Joelin istumasta katukivetuksellä.
"Onks kaikki hyvin?!" Huudan jo tien laidasta.
Juoksen tuon luo ja otan tämän syliin. Tuo vingahtaa.
————————————————————————
Anteeks rakkaat Ollipallin lapsoset!😭😭