Noniin rakkaat Ollipallin lapsoset. Kuulin että meillä on liikunnassa torstaina paritanssia. Ja me ei saada päättää meijän pareja. Toivottavasti en saa Smägelää! 😫
——————————————————————
Ollin pov.
Päästiin Joelin talolle Aleksin kanssa. Jännitti vähän, että mitä tästäkin tulee. Viime bileissä Porko ja Moilanen oli vetäny sellaset kaatokännit, että "nukkuivat" sitten samassa sängyssä.
"Ollii! Perillä." Aleksi huhuilee kun olen omissa maailmoissani.
"Ai, juu." Soitan ovikelloa. Kuulen Hokan juoksevan ovelle avatakseen sen. Joko hän oli jo juonut jotain tai adhd lääkkeet jäänyt ottamatta.
Aleksin pov.
Ovi avautuu.
"Moikku. Mitäs Hoitsuhokka?" Olli kysyy
"Olli, mitä sä sanoit? Joel kysyy naurahtaen hämillään.
"Että, mitäs Hoitsuhokalle kuuluu?" Toistan mitä Olli äsken sanoi.
"Eikai tässä. Tulkaa sisään sieltä kylmästä."
(Leikitään nyt lapsoset silleen, että on alku syksy.) Kaikki olivat jo paikalla. Niko oli jo ihan tööt, Hokka oli unohtanut vetää adhd lääkkeet, Joonas ihan muutenvaan sekasin ja Tommi oli Tommi.
"Tiesittekö muuten, että Maanantaina on matikankoe?" Tommi kysyy.
"En mä sellasesta ollu kuullu. Täytyyki alkaa lukemaan." Joel sepittää.
Eihän Hokka oikeasti koskaan mitään lukenut. Päivät pitkät hän runkkaili vaan menemään.
Joelin pov.
Ajattelin päässäni kuinka Tommi oli niin komea. Siis eihän siinä on se aina ollu mulle vähän semmonen isoveli. Aina estänyt mua jos olin tekemässä virheitä. Jos mua oltiin vetämässä dunkkuun niin Tommi oli ensimmäisenä paikalla auttamassa. En mä voisi sille kertoa mitä ajattelen. Noh ehkä en vaan mieti sitä tänä iltana. Kuhan en kännissä vaan möläytä.
Ollin pov.
"Ol-olli..." kuulen selkäni takaa.
"Aleksi. Kaikki hyvin?"
"Ahistaa..." kuulen pienen äänen.
"Hei jätkät! Me lähetään Aleksin kanssa nyt, että hyvät viikonlopun jatkot."
"Juu, terve!" Kaikki sanoivat olohuoneesta.
Aleksin pov.
Mentiin mun luokse. Ahdistus oli koko ajan vain pahempi ja pahempi. En kunnolla sanut happea. Oltiin perillä. Olli kantaa mut mun huoneen sängylle. Olli kehottaa, että voisin hengittää hänen kanssa samaan tahtiin. Ja niin myös tein ja se helpotti.
Ollin pov.
Aleksi lopetti hyperventiloimisen. Kaikki näytti nyt olevan hyvin.
"Mikä sulle yhtäkkiä seillä bileissä tuli?" Päätin kysyä varovasti.
"Paniikki iski kun oli iso porukka ja kaiken lisäks olivat kännissä."
"Älä ajattele sitä enää. Se on nyt ohi. Mun pitäsi tehä läksyt nyt."
"Jos mä vaikka sit käyn nukkuun niin tuu sen jälkeen mun viereen."
Nyökkäsin.
Timeskip 1,5h
Sain vihdoin läksyt tehtyä. Otin paidan, farkut ja sukat pois. Kömmin sitten Allupallun viereen nukkumaan. Annoin hellästi pusun päälaelle, sammutin valot ja kävin nukkumaan.
Joelin pov.
Olin aivan kännissä. Tiedostin sen. Aloin pyörittämään kaikkea ikävää. Niinkuin kännissä usein tapahtuu. Tuli ahdistus, juoksin suoraan vessaan ja lukitsin oven. Menin peilin eteen. En kestänyt katsoa itseäni joten paiskasin nyrkkini suoraan peiliä päin.
Tommin pov.
"Hei jätkät! Kuulitteks te ton?"
"Joo!"
Menin tarkistamaan. Ovi oli lukossa ja Joelia ei näy missään.
"Joel! Mä pyydän, avaa tää ovi!"
"E-en avaa..."
"Jätkät! Tuokaa mulle joku veitsi!"
Niko toimitti mulle keittiöstä veitsen. Tiirikoin sillä oven auki. Joel istui suihkun nurkassa peilin pala kädessää. Alkoi huolestuttaa.———————————————————————
Noniin rakkaat ihmiset. Jätin tän nyt aika huonoon kohtaan. Mutta nyt joudutte odottamaan 6. Lukua😝