3.

286 14 0
                                    

No mitä te kiimaset lapsoset  luulitte? Tietenki se aktiviteetti on:
————————————————————————
Ollin pov.
"Nii, tottakai me pelataan cs:sää." Sanoin.
"Aa, niin, joo tottakai. Meijän täytyy mennä sitte alakerran tietokoneille pelaamaan."
"Se käy." Tokaisen. Kävelimme portaat alas tietokonehuoneeseen. Siellä ei ollut ketään.
" No etkai oikeesti luullu et jotain cs:sää haluisin pelata?!"
"Lu-luulin..." Aleksi sanoi pää alas painuneena.
"Tuus tänne." Halasimme keskellä huonetta vähintään 25min.  Aleksi meinasi nukahtaa syliini. Asetuin sohvalle istumaan ja otin Aleksin päälleni makaamaan. Nukahdin.
Time skip: 2h
"Hu-huomenta. Kauan nukuin?" Aleksi kysyy väsyneenä.
"Ehkä pari tuntia."
Aleksin pov.
"Haluuks että mennään ylös?"
"Voidaanhan me mennä. Mitä me siellä?" Olli kysyy.
"No katotaan vaikka joku hyvä leffa."
(Ja näin btw en tiiä mikä päivä täs on nii sovitaan, että on lauantai. :D)
Kiipesimme portaat ylös. Menin käymään vessassa ja jätin Ollin valitsemaan leffaa meille.
"Katottasko vaikka tää kauhuleffa?"
"I-ihan sama..." sanoin Ollille.
"Mikä nyt tuli? Onko kaikki kunnossa?" Tuo kysyy.
"Pe-pelkään kauhuleffoja.."
"No jos mä nyt vuorostani kävisin vessassa niin voit valita sitten semmosen joka sopii sullekki." Olli ehdotti.
"Käy mulle."
Olli meni käymään vessassa. Valitsin jonkun lastenleffan. Olli palasi.
"Käyks tää?" Kysyn ja osoitan Pipsa Possua.
"Joo-oh!" Olli nauraa ja hyppää parisängylleni.
Puolessavälissä jaksoa kysyn Ollillta:
"Ha-haluisiksä... o-olla...?"
Olli näköjään tiesi mitä tarkoitin. Rupesimme suutelemaan intohimoisesti. Aika meni kuin siivillä.
—————————————————
Noniin rakkaat lapsoset. Lukuja tulee kun koulultani ehdin. Eli kaikki ajallaan. Rupeen tän päivän aikana kirjottaa seuraavaa lukua.
Sanoja 240

Oleksi/ Blind ChannelWhere stories live. Discover now