Aleksin pov.
Koulu loppui. Jonkun iskän kaverin piti tulla hakemaan mua koulusta. Olli snäppäs aamulla, että on kotona kuumeessa. Snäppäilin Ollille kun odotin kyytini saapuvan. Tuolta saapuu isäni kaveri punaisella autolla.
"Hei sinä poika. Isäsi käski minun tulla hakemaan." Mies huikkaa autosta.
"Ööh... okei?" Hyppään apukuskin puoleiselle. Onkohan tämä nyt oikeesti joku isän kaveri?
Time skip 10min:
"Me mentiin jo ohi." Totean jo hieman peloissani.
"Ei me mennä nyt teille."
"Kuinka niin ei mennä?"
"Sä tulet nyt mun luokseni.." Tuo mies sanoo matalalla ja pelottavalla äänellä.
Time skip 1,5h:
Pääsin ulos. Halusin itkeä mutta itku ei ollut tullakseen. Nyt pitää soittaa Ollille.
"Tuu hakee mut pois täältä..." Sanon hiljaa itkun partaalla puhelimeen.
"Mitä on käyny?"
"Kerron joskus, tuu nyt vaa hakeen.."
"Okei, laita sijainti päälle niin tuun hakemaan."
Hetkenpäästä näen punaisen auton tulevan pihatietä pitkin, auto pysähtyy eteeni. Olli juoksee autolta luokseni.
"Mitä rakas on tapahtunu?"
Purskahdin itkuun, Olli nostaa minut syliin ja istuu kanssani takapenkille minä Ollin sylissä istuen. Auto matka tuntuu ikuisuudelta. Filmi meni poikki jo autoon noustessa. Nyt vain makaan Olliin takertuneena hänen sängyssään. Itkin kuin elämä olisi loppunut. Olo oli todella likainen. Päätin kömpiä suihkuun.
"Olli?"
"Noh mitä Allupallu?"
"Lähe mun kanssa suihkuun. En haluu yksin."
"Okei. Voin tulla. Sen jälkeen tehään sit ruokaa."
"Onko ihan pakko?" Vastustelen.
"On ihan pakko. En halua menettää sua sen takia ettet saa mitään ravintoa."
"Ym-ymmärrän.."
Time skip 10min
"Nonii mitäs ruokaa haluat?" Olli kysäisee.
"Käviskö vaikka kananmunaletut?"
"Käy oikein hyvin."
Odotan sohvalla ahdistuneena ruoka-annostani.
Ollin pov.
Nyt on ruoka valmista. Laitan 2 kananmunalettua lautaselleni ja Allun lautaselle 2. Olisin tyytyväinen jos Aleksi söis edes yhden.
"Nonii, tässä olis sulle. Syödään yhessä jooko?"
"Joo.. onks oikeesti pakko?"
"Oon tyytyväinen jos edes söisit yhden."
"Entä jos en pysty..?" Aleksi kysyy erittäin pelokkaana.
"Yritä, jos et pysty yritetään illalla uudestaan. Olisitko valmis puhumaan mitä siellä metsämökissä tapahtu?" Yhtäkkiä rupesi hirveästi yskittää, sillä olinhan kipeä.
"Olli, ootko kunnossa?" Aleksi kysyy huolissaan.
"Mulla ok kaikki hyvin, mutta se sun juttus."
———————————————————————————
Anteeks rakkaat, että ei oo tullu lukuja!🥺
On ollu lähiaikoina itsellä aika vaikeeta eikä motia kirjottaa. Mutta nyt yritän kirjottaa vähäsen enemmän.❤️
Sanoja: 352