13.

171 11 0
                                    

Aleksin pov.
Tommi oli yhtäkkiä vaan lähtenyt jonnekkin. Hän jätti kaninsa minulle hetkeksi. Se oli söpö, pörröinen ja kauttaaltaan valkoinen. Menin makaamaan sohvalle ja  Olli lähetti mulle snäpin.
"Mitä vittua!?" Minulta pääsee kun näen Ollin lähettämän nuden. Aloin runkata raivokkaasti tuolle kuvalle. Kuulen oven avautuvan. "Mitähän helvettiä nyt?" Ajattelen. Äkkiä housut jalkaan.
"Ter! Ai sulla oliki täällä jotai omaa tekemistä." Olli pöllähti olohuoneeseen.
"Hei, ei se nyt noin ihmeellistä oo!"
"Onhan se nyt aika ihmeellistä yllättää oma poikaystävä housut kintussa runkkaamassa sohvalla." Tuo naurahtaa.
Joelin pov.
En tiedä mitä hetkisitten tapahtui. Tai no tiedän jotenkin. Olen jotenkin päätynyt Tommin huoneeseen. Makaamme vierekkäin, pääni on Tommin rintakehällä.
"Mitä oikein tapahtu?" Kysyn uupuneena.
"En tiedä siitä mitään muuta kuin sen että, hain sut jostakin kadulta ja sua sattu johonkin kun vingahdit." Tommi selittää muistamansa. Ajattelen hetken jotain ja taidan sitten nukahtaa.
Timeskip aamuun
Tommin pov.
Heräsin 6.00 herätyskelloon. Onneksi Joel ei herännyt. Hipsin alakertaan valmistamaan jotain aamupalaa. Alan valmistamaan lettutaikinaa. Jauhoja, kananmunia, maitoa, voita, sokeria ja suolaa. Onneksi kaikki tarvittava löytyi. Vispasin lettutaikinan ja laitoin pannun lämpenemään. Letuista tuli juuri sopivan rapeita. Kello on sopivasti seitsemän että, voin mennä herättämään Jortsun.
"Heräisitkös? Olis aamupalaa."
"En mä jaksa nousta. Kanna mut." Tuo toteaa unisesti.
"No olipas nätisti pyydetty." Sanon mutta otan silti tuon kantooni. Kun pääsimme alakertaan, niin äitikin jo kömpi makuuhuoneesta.
"Huometa. Mites Joel on tänne eksynyt?" Äitini kysyy.
"Joel tuli yöks."
"Aivan juu. Menen nyt käymään vessassa ja menen takaisin nukkumaan. Muistakaa mennä sitten ajoissa kouluun."
"Joo, joo äiti" Vastaan hieman nolona.
Kannan Joelin keittiöön istumaan ja otan meille lautaset ja otan kummallekin parit letut.
"Otatko kermavaahtoa?" Kysyn edelleen uniselta Joelilta.
"Voishan sitä. Jos oot vaan muistanu vatkata sen."
"Ei helvetti!"
"Mitäh?" Joel kysyy hämmentyneenä.
"En muistanu vatkata sitä kermavaahtoo."
"Ei se haittaa. Syödään ne vaikka ilman kermavaahtoo."
———————————————————————————
Toivottavasti pidätte <3
Ens lukuun tulee sitten niiden koulupäivä.

Oleksi/ Blind ChannelWhere stories live. Discover now