26. "Kerrotaanko niille?"

54 5 0
                                    

Ihan nyt varmuuden vuoks!
Tw. Traumojen käsittely⚠️
—————————————————————————
Tommin pov.
Sain Joelin vihdoinkin rauhoittumaan. Olen hänen mielestään rauhoittelussa maailman paras.
"Haittaako sua jos mun vanhemmat tulee tänne kohta?" Joel kysyy minulta rauhoituttuaan.
"Ei. Miks haittais?"
"Ajattelin vaan. Ku eihän me olla kerrottu niille vielä meistä.." Joel sanoo todella epävarmasti.
"Kerrotaanko niille? Ehkä se ois jo aikakin."
"No en nyt tiedä.. Äiti saattais olla jopa ilonen, että olen löytänyt jonkun ketä rakastaa, mutta iskästä en olis varma.." Tuo poika sanoo ja painaa päätänsä alaspäin.
"Miks sun iskä sit ei ois ilonen?"
"Se on aina vihannu homoja. Isä kerran hakkasi minut kun tajusi etten ollut tytön kanssa yhessä." Hän sanoo alkaen taas itkemään.
"Voi sua rakas. Ehkä tehdään niin, että kerrotaan vaan sun äidille."
Rauhoittelin taas tuota poikaa. Hän nukahti. Joel näyttää niin söpöltä kun hän nukkuu. Tuhisee sillälailla söpösti.
Joelin dream.
Makaan huoneeni sängyllä. Kuulen vihaiset askeleet lähestyvän huoneeni ovea. Sitten kuuluvat tiukka koputus huoneeni oveen ja isäni astuu sisään.
"Ekkö sinä poika oo mittään oppinu!? Sen verran olis pitäny oppia, että minun kattoni alla ei hommoilla!" Isäni huutaa.
"Mistä sinä tiiät, että oonko mää hommoillu vai en!?"
"Minä luin sinun päiväkirjan! Siellä olit kirijottanu, että olit kävelly pahki (Oulun murretta ja tarkottaa kohti/päin) jotain pojan kloppia ja rakastunu siihe ensi silimäyksellä!" Tuo huutaa kahta kauheammin.
En voi muutakuin vaan itkeä.
"Sinä poika ansaitse nyt kunnon opetuksen!"
Isä lähestyy minua nyrkki ojossa ja lyö..
Tommin pov.
Joel heräsi yhtä nopeasti kun oli nukahtanutkin. Poika oli ihan paniikissa ja itki.
"Joel hei hys. Mikä on? Näitkö jotain painajaista?" Yritän taas lohduttaa.
"Näin unen siitä mitä tapahtu sillo joskus kun ekan kerran seurustelin pojan kanssa." Joel on ihan hysteerinen.
"Mitä sun isäs teki sitten sulle? Jos vaan saan kysyä?"
"Se.. se hakkas mut.."
Huomaan Joelin poskilla yhä vain nopeammin lisääntyvät kyyneleet. Yritän saada poikaa rauhalliseksi.
Time skip 2h
"En selviäis ilman sua Tommi." Joel sanoo katsoen suoraan silmiini. Voisin vain uppoutua niihin enkä koskaan kyllästyä.
"En mäkään ilman sua Joel." Vastaan takaisin.
Katsomme vain toisiamme silmiin, päätän vetää Joelin suudelmaan. Suutelemme pitkään kunnes ovelta kuuluu pari koputusta. Erkanemme suudelmasta vieläkin katsoen toisiamme silmiimme.
"Sisään!" Joel huikkaa ovelle päin.
Sisään astu nainen ja mies. Joelin vanhemmat.
"Joel olekko sää kunnossa?" Nainen ryntää Joelin sängyn laidalle vastakkaiselle puolelle missä minä istun.
"Olen kunnossa äiti. Kaikki on hyvin. Mun on vain sairaalasta päästyäni mentävä osastojaksolle."
"Voi mun pientä poikkaa." Nainen nyyhkyttää ja silittelee Joelin kasvoja.
"Ei oo hätää äiti." Joel nousee istuvanpaan asentoon ja pujottaa kädet äitinsä ympärille.
Aleksin pov.
Olimme Ollin kanssa käyneet kaupassa ja minulla oli nälkä. Kahdellakin eri tapaa mutta puhutaan nyt vain normaalista syömisestä.
"Olluskaa! Mul on nälkä!"
"No kuules Alluska, ruoka on kohta valmista!" Tuo brune pörröpää huutaa minulle keittiöstä. Päätän mennä keittiöön seuraamaan Ollin kokkaamista.
Ollin pov.
Tunnen kun joku kiertää kädet ympärilleni ja antaa suukkoja kaulalleni.
"No moi." Sanon.
"Moi. Mä oon nyt tässä."
"Huomaan. Kiva et oot siinä. Haluisitko auttaa mua tekemällä salaatin?" Kysyn.
"Joo, voin mä."
———————————————————————————
Anteeks et tästä tuli nyt tämmönen super lyhyt osa mut hei 2 osaa yhen päivän aikana. Jippii!🥳

Oleksi/ Blind ChannelTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang