15.

149 11 4
                                    

Aleksin pov.
Kello on puoli 12. Meijän pitää mennä nyt syömään ruokalaan. Ahdistaa, vituttaa ja pelottaa. Onneks mulla on Olli.
"Olli... meijän pitää nyt mennä sy-syömään."
"Joo mennään. Käyn eka hakee taskuun vessasta oksennuspussin sua varten. Tuu mennään." Tuo sanoo ja ojentaa kätensä. Olli käy hakemassa pussin ja laittaa sen taskuunsa. Muut jätkät istuvat jo 6 ihmisen pöydässä. 2 tuolia vielä vapaana jotka ovat meille.
"Haluutko mennä syömään jätkien keskelle vai omaan rauhaan?" Olli kysyy minulta.
"Voidaan me-mennä jätkien kanssa. E-ei se niin paljon pitäisi ahdistaa." Totean hieman ahdistuneena. Etenemme linjastolla. Haarukka ja veitsi, lasi, lautanen ja sitten ru-ruoka. Ajatuskin ruoan syömisestä sai itseni näyttämään läskiltä. Okei, en ajattele sitä nyt. Otin ensin ihan tosi vähän salaattia ja kinkkukiusausta tosi, tosi vähän. Olli katsoi minua ylpeänä, että uskalsin edes ottaa ruokaa. Nyt olisi rankin osuus edessä.
Ollin pov.
Kävelimme linjastolta jätkien pöytään. Olin jo nyt ylpeä Aleksista, että hän uskalsi ottaa ruokaa lautasellensa. Istumme vierekkäin jätkien pöytään.
"Mitäs Olluska ja Alluska?" Niko kysyy.
"Ei tässä mitää ihmeellistä. Kiirettä pitää kokeiden kanssa ja muutenki. Toivotaan, että edes illalla sen leffan kerkee kattomaan." Totean kiirestäni.
"Aika harmi. Joelillaki menee aika mukavasti. Eks nii Joel?" Niko sanoo vittuilevalla äänensävyllä.
"Eikai mun perseestä tarvi puhua?" Tuo vastaa loukkaantuneena.
"Siis mitä? Perse kipee?" Tommi kysyy huolissaan.
Tommin pov.
Nyt aika varmasti tiedän mitä Joelille tapahtui. Minusta tuntuu, että hänet on raiskattu, mutta ei shokiltaan ole muistanut tai vaan sanonut siitä mulle mitään. Oli syönyt lautaseni tyhjäksi 5 minuutissa.
"Joel, ootko valmis?"
"No en, mutta nyt oon." Tuo vastaa ja nousee ylös. Pääsimme ulos ruokalasta.
"Mennään tonne omaan rauhaan."
"Okei? Onks kaikki hyvin?" Joel kysyy hädissään. Luulee, että minulle olisi sattunut jotain.
"Ei, mulla on kaikki hyvin. Mut tiiän, että sulla ei oo."
"O-onhan.." Näen,että Joel valehtelee.
"Ei oo. Tiiät sen itekki. Haluutko kertoo ite vai sanonko mitä arvelen?"
"Ke-kerron i-ite.." Tuo sanoo jo melkein itkien.
"Siis m-menin sinne kuvauksiin ihan niinku piti. Ja s-se valokuvaaja ra..."
"Mä niin tiesin tän! Mikä sen jätkän nimi on, niin käyn vaihtaan pari sanaa?!"
Joelin pov.
"Mä niin tiesin tän! Mikä sen jätkän nimi on, niin käyn vaihtaa pari sanaa?!" Tommi huutaa suoraa huutoa. Olen taas jossakin ihme shokissa.
"Ä-älä jooko huuda.." Tajuan sanoa. Tommi istuu viereeni ja ottaa minut karhun haliinsa.
"Anteeks, että huusin. En olis saanu."
———————————————————————————
Eli teen seuraavaan lukuun time skipin joka menee sit tän koulupäivän jälkeiseen iltaan. Eli Olli ja Allu kattoo leffaa ja yms mitä draamaa keksin <3
Sanoja: 417

Oleksi/ Blind ChannelWhere stories live. Discover now