17.

131 10 1
                                    


Tw. Itsetuhoisuus ja viiltely
Timeskip lauantaille
Joonaksen pov.
Tulin perjantaina Nikolle viikonlopuksi. Olen nukkunut huppari päällä, jottei Niko näkisi mitä olin tehnyt itselleni. On lauantai-sunnuntai yö. Herään siihen, etten saa henkeä. Nousen varovasti ylös jotten herättäisi tuota söpöä näkyä. Menen vessaan ja laitan oven perässäni kinni. En lukitse sitä, koska en muuten saisi apua jos pyörryn. Nyt kelpaisi kaikki missä olisi terä. Löysin peilikaapista pussillisen partateriä. Otan niistä yhden ja menen pöntön kannen päälle istumaan. Ensimmäinen viilto ei tunnu missään. Toisesta tulee jo parempi olla kun näen veren virtaavan ulos kehostani. Ja sitten tein vielä muutamia lisää. Silmissäni sumeni. Toivoin, että kuolisin. Kuulen jonkun avaavan oven.
"Joonas!" Kuulen tuon huudahtavan. Muuta en enää kuullut.
Nikon pov.
Menen vessaan kun kuulen, että joku kolahti vasten lattiaa. Päätän mennä katsomaan kun en enää löydä Joonasta vierestäni.
"Joonas!" Huudahdan, kun näen pyörtyneen Joonaksen makaavan lattialta. Kokeilin ensin hengittikö Joonas. Okei, hän hengitti. Pulssi tuntui hyvin. Otan puhdistusaineen, putsasin haavat ja laitoin ranteen ympäri harsoa ja kannoin Joonaksen viereeni nukkumaan takaisin. Aamulla heräsin, kun joku tökki minua kylkeen. Se joku oli hereillä oleva Joonas.
"Huomenta. Mitä mä tässä teen? Mähän olin vessassa yöllä." Joonas takeltelee aamuäänellään.
"Mä kannoin sut tänne kun olit pyörtyny ja tippunu vessan lattialle. Säikähin ihan hirveesti, kun vaan makasit siinä."
"Anteeks, ei ollu takotus tuottaa vaivaa."
"Hei muru, etsä mitään vaivaa tuota. Halusin auttaa, koska rakastan sua. Ja haluisin kysyä minkä takia viiltelet?"
"Paska fiilis katoaa. En tiiä mistä se ees tulee. Lupaa, että autat mua..." Tuo pörröpää niiskuttaa.
"Mä lupaan." Sanon ja vedän pörröpään kiinni itseeni ja asetan pusun tuon päälaelle.
Aleksin pov.
Heräsin aamulla. Noukin puhelimeni yöpöydältä Ollin yli. Sain kuin sainkin puhelimeni. Kello näytti 10.00.
"Ollii, herätyyss!"
"Onko pakkkoo?" Tuo marisee, kuin pikkutyttö.
"On. Meijän on pakko mennä tekemään aamupalaa Hetille, Kun äiti ja iskä on reissussa."
"Joss.."
"Ei mitään jos. Nyt ylös ja vaatteet, ettei Hetti saa elinikäisiä traumoja." Naurahdan.
Joelin pov.
Minä, Tommi, Joonas ja Niko olimme reippaita ja olimme valmiina alkamaan jotain omaamme rämpyttelemään meidän talomme ullakolla. Meillä on täällä mikrofoni, rummut, kitara ja basso. Ja tossa nurkassa on kai jotain DJ-kamoja. Joonas rupesi soittamaan kitaralla jotain Yön biisiä.
"Mä asunut oon taloissa, joista puhutaan että ne tarjoo kaiken mitä onneen tarvitaan. No puhua saa on silti kylmä huoneissaan. Jos kaikki tärkee rakenteisiin varkain häviää. Ja hoitamatta jää.
Se mitä mulla kanssasi on Nousuissa auringon On enemmän kuin mikään milloinkaan
Mitä jos mä rakastan sua enemmän kuin rakkaus tarkoittaa. Mä sanon tuhat kertaa tahdon ja kellot soittaa saa. Mitä jos mä rakastan sua valovuoteen seuraavaan? Sata sormusta sormees laitan ja kannan ääriin maan. Mulla on Koti sun luona. Sä opetit sen mitä on olla ihminen. Ettei ne katot ja seinät ja kullatut kahvat ovien. Sä opetit sen mitä ei saisi unohtaa. Ja mitä täytyy vaalia. Ja minne kurkottaa.
Se mitä mulla kanssasi on. Nousuissa auringon. On enemmän kuin mikään milloinkaan.
Mitä jos mä rakastan sua enemmän kuin rakkaus tarkoittaa? Mä sanon tuhat kertaa tahdon ja kellot soittaa saa. Mitä jos mä rakastan sua valovuoteen seuraavaan? Sata sormusta sormees laitan ja kannan ääriin maan. Mulla on koti sun luona. Se mitä mulla kanssasi on Nousuissa auringon. On enemmän kuin mikään milloinkaan.
Mitä jos mä rakastan sua enemmän kuin rakkaus tarkoittaa? Mä sanon tuhat kertaa tahdon ja kellot soittaa saa. Mitä jos mä rakastan sua valovuoteen seuraavaan? Sata sormusta sormees laitan ja kannan ääriin maan. Mulla on koti sun luona.
Mulla on koti sun luona, mulla on koti sun luona, mulla on koti sun luona!"
"Vou Jonsku! Miten sä osaat?" Niko huutaa kun ymmärtää biisin sanoman.
"Jos se tulee suoraan sydämmestä niin kyllä sen osaa." Sitten nuo kaksi rupeavat suutelemaan.
"Joo nyt kyllä loppuu toi hempeily! Alotetaan soittaan jotain kivaa biisiä yhessä ja pyydetään vaikka koko porukka mukaan vaikka ei mikään bändi ollakkaa." Sain siis ihan loistavan idean.
———————————————————————————
Joo täs tää luku jota oon väsänny ikuisuuden. Tai siltä se ainakin tuntuu. Olkaapa hyvät. (Joo unohin tästä sen smutin mutta sitäkin tulee vielä olemaan kuhan jaksan kirjottaa <3)

Sanoja: 665

Oleksi/ Blind ChannelWhere stories live. Discover now