18.

148 8 2
                                    

Tw. Veri, ammuskelu, tappelu⚠️
Aleksin pov.
Meitä pyydettiin Ollin kanssa menemään Joelille. Ajattelin käydä vessassa ja syödä vähän, vain vähän ruokaa. Vessassa käymistäni hankaloitti se, että Olli ja Hetti juoksivat keppihevosten kanssa pitkin kämppää.
"Rauhottukaas jo! Käyn vessassa ja sitten syödään. Ja sen jälkee vien Hetin sen kaverille ja me lähetään Joelille."
"Joo, joo Aleksi! Älä oo tommonen mammari!" Hetti huutaa olohuoneesta.
Hetin pov.
Oltiin Ollin kanssa olohuoneessa.
"Ihme ilonpilaaja tosta Aleksista tullu." Kuiskaan Ollin korvaan.
"Mitä haluutte syödä?!" Aleksi huusi keittiöstä.
"Laita meille nuudeleita!" Huudan takaisin.
Timeskip Joelin luokse.
Joonaksen pov.
"Nikoo. Mentäskö jo teille, että pääsis nukkuu ku huomen pitää herää kuiteski taas seiskalta." Marisen.
"Eihä me olla soiteltukku joku vajaa 2 tuntia. Mut joo, voidaan mennä."
Mentiin alas Nikon kanssa pukemaan ulkovaatteet.
Olihan ulkona jo aika kylmä.
"Pitäiskö mun soittaa iskälle, että hakee meijät nii ei jäädytä?" Niko kysyy ja katsoo suoraan silmiin.
"Mu-mut, eihän m-me olla kerrottu sille. Et-että me ollaan.. ja sit kun me tiedetään se, että sun isäs ei tykkää ho-homoista..."
"Hei, ei meijän tarvi vielä kertoo sille. Voinko soittaa?" Lohdutan ja kysyn uudestaan.
"Jo-joo."
Nikon pov.
Soitin isälleni ja hän tuli hakemaan meidät.
Pääsimme meille ja juoksimme kamojemme kanssa huoneeseeni joka sijaitsi alakerrassa. Laskimme tavaramme huoneen nurkkaan ja hyppäsimme vierekkäin sängylle. Makoilimme, ehkä 15 minuuttia korkeintaa kunnes... ovi avatuu.
"Mitä vittua Niko!" Isäni huusi ovelta hyvin vihaisen näköisenä.
"Mitä, mitä?!"
"Minun poikanihan ei mikään homo ole!! Tules Joonas tänne niin näytän miten käy kun minun poikani kanssa homoilee!!" Isäni huutaa naamapunaisena ja äitini ei tietenkään ole kotona.
"Älä mee. Mä meen." Kuiskaan Joonakselle ja nousen ylös.
"Anna mulle se rangaistus, älä Joonakselle!"
"Noh, tule tänne niin näytän miten käy kun minun kattoni alla homoilee!"
Joonaksen pov.
Pelkään kun lähelläni huudetaan. Nikon isä vei Nikon keittiöön ja sieltä kuulluu kovaa huutoa. Pelkään kovasti, että rakkaalleni käy jotain. Kunnes yhtäkkiä kuulen korvia puhkaisevan pamahduksen. Avaan Nikon huoneen oven ja juoksen keittiöön. Keittiössä oli ikkuna auki ja lattialla makasi Niko. Verta oli lattialla Nikon alla isona lammikkona.
———————————————————————————
Anteeks, että nyt en oo julkassu mitään. On ollu koulun kanssa hirveesti tekemistä. Julkasen siis aina kun kerkee. Ideota saa ehdotella kommenteissa. Te lukijat ottee tärkeitä mulle. Kiitos ja hei! <33

Sanoja: 369

Oleksi/ Blind ChannelWhere stories live. Discover now