Final (part 2)

316 17 10
                                    

Umarım bölümü beğenirsinizzz! Bu son bölümümüzz! Buraya kadar gelmiş olan, gelecek olan, gelemese bile en azından birkaç bölüme göz atan herkese teşekkür ediyoruuum!

İyi okumalar dilerimmm!

🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉

Pietro elindeki okları tişörtünün içine saklamaya çalıştı. Köşeye sıkışmıştı. Clint her an burada olabilirdi. Ona yakalanmadan bu işi halletmesi gerekiyordu.

Derin derin nefesler alarak etrafına bakındı hızlıca. Tam o sırada kafasının yanından jet hızlıyla bir ok geçti. Pietro şokla arkasına baktı. Resmen. Eliye. Ok. Atmıştı. ELİYLE!

Kaçacak enerjisi kalmamıştı. Eliyle ok atan bir psikopatla yarışamazdı. Dizlerinin üstüne çöktü. "Affet beni yüce Clint Barton. Sadece şaka yapmak istemiştim. AMA ÖLÜR MÜYDÜN OKUNU BİR KERECİK VERSEN?! Alt tarafı bu harikulade eseri incelemek istemiştim. Acımasızsın Clint Barton!" Ağlayarak Clint'in ayağına sarıldı. Burnunu da Clint'in pantolonuna silmişti.

Clint "Iyy!" diye bağırarak eliyle kendisine yapışan ahtapottan kurtulmaya çalıştı. "Bırak beni Pietro Maximoff. Bu okuldaki heeeeerkes okumun yasak eşya olduğunu bilir. Thor bile çekicini benim ok ve yayımı sevdiğim kadar sevmiyor. Eğer aşırı seviyor olsaydı Steve'e kaptırmazdı ama beceremedi salak. Bir de tanrı olacak, beceriksiz! Şimdi ayağıma sümüğünü silmeyi bırak seni sülük!"

Pietro hala ağlayarak Clint'in ayağını tutuyordu. Hızını alamayıp bu sefer de diğer ayağa geçti. Onu da kirletmeden bırakmaya niyeti yoktu. Bir yandan da hala hayıflanıyordu. "Ey tanrım! Neydi benim günahım? Ne işledim de bu mahluk bana bu denli kızgın?!"

Clint kafasına bir tane geçirdi. "Türkçe konuşsana oğlum!(Susun onlar ingilizce değil türkçe konuşuyorlar çünkü yazarınız böyle istiyo) Daha fazla boş yapmaya devam edersen Wanda'yı çağıracağım, o uğraşsın senle. O kız nasıl seninle aynı geni taşıyabiliyor bilmiyorum. O kadar farklısınız ki!"

Pietro bir anda Clint'in ayağını bıraktı. "Tamam tamam! Wanda olmaz. Geçen gün Peter'ın kostümünü çaldım diye beni moleküllerime ayırıyordu neredeyse! Diş fırçasıyla Peter'ın tuvaletini temizlemek zorunda kaldım. Bir ara Peter tuvaletini yapmaya geldi. O kadar kötüydü ki! Ben onun dışkısını görmek zorunda mıyım? Ama Wanda itiraz edersen seni Thor'un çekiciyle döverim dedi."

"Ama o çekici kaldıramaz ki."

"Konumuz bu değil! O an çok korktuğun için bunu fark edemiyorsun. Sonra ben de istediğini yapmak zorunda kaldım. Korkunçtu! Neyse ki hızlıydım da hemen bitirdim."

Clint kahkaha attı. "Oh! İyi olmuş. Çalış köle."

Pietro somurtarak kollarını göğsünde kavuşturdu. "Çok komik."

Clint, Pietro'nun arkasındaki bir yere odaklandı. Uzun süre o tarafa bakınca Pietro da arkasında bir şey olduğunu düşünerek arkasını döndü ve Clint'in baktığı yere baktı. Boştu. Önüne döndüğünde Clint'in telefonla konuştuğunu gördü. "Evet, tamamdır. Bekliyoruz."

Pietro şüpheyle Clint'i süzdü. "Kimdi o Clint?"

Clint gülerek arkasını işaret etti. Pietro tekrar arkasını döndü. Wanda üç adım ilerisinde duruyordu. Pietro hızlıca Clint'in üstüne yürüdü. "Wanda'yı mı aradın hain?!"

O sırada Wanda parmaklarını kıtlattı. Gözleri parlıyordu. Pietro'ya doğru şeytani sırıtışıyla yürümeye başladı. "Pietro Maximoff. Clint'i rahatsız ettiğini duydum. Bu çok yanlış bir davranış." Başını yana eğdi. "Sence de öyle değil mi?"

Avengers High School (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin