Öğrenciler koşa koşa giriş katındaki kocaman panonun önüne geldiler.
YATAKHANE GRUPLARI;
•Wanda Maximoff-Natasha Romanoff
•Tony Stark-Steve Rogers
•Bruce Banner-Clint Barton
•Pietro Maximoff-Wade Wilson
•Loki-Thor
•Peter Parker-Vision
•Logan-T'challa
•Sam Wilson-James Rhodey
•Scott Lang-Stephan Strange
•Bucky BarnesArkadan bir ses bağırdı. "Wade Wilson da kim be?!"
"Benim kardeş bir sorun mu var?"
Pietro dimdik durup "Ben üstte yatarım."dedi.
"Hayır buna izin veremem. Üst her zaman benimdir."
"Hımm, o zaman bir yarışa ne dersin? İlk ulaşan üstü kapar."
"Hah çocuk! Yanlış kişiye çattın. Ben ölümsüz bir gencim. Her halükarda ilk ben varırım."
"Sen öyle diyorsan..." Pietro pis pis sırıttı ama Wade bunun nedenini anlamadı. O ölümsüzdü sonuçta. Bu çocuğu her halükarda yenerdi.
"Anlaştık o zaman çocuk. Eşyalarını alt yatak için hazırlasan iyi olur."
"İnan bana üst yatak için şimdiden hazırladım."
Tony arkadan bağırdı. "Başla deyince başlayacaksınız."
Herkes aynı anda saymaya başladı. "Üç...iki...bir...başla!"Pietro daha Wade gözlerini kırpamadan eşyalarını dolaba yerleştirdi ve yatağa yattı.
Neler dönüp bittiğini Wanda dışında kimse anlayamamıştı.
Natasha bağırdı. "Wow! Bu çok hızlıydı."
Wade daha bir adım bile atamamıştı. Sinirden etrafına köpükler saçarak ve ayaklarıyla yeri döverek "Ama ben ölümsüzdüm!" diye bağırdı ve daha da çok tepindi.
Herkes etrafındakilere seslenerek oda arkadaşlarını bulmaya çalışıyordu. "Hey hey! Wanda Maximoff diye birini tanıyanınız var mı? Bana onu bulabilecek olan?"
"Ee şey sen Natasha mısın?""Evet, sen?"
"Wanda."
"Hah Wanda sensin demek. Memnun oldum tatlım. Üstte yatmak ister misin?"
"Alt daha iyi olur sanki?"
"Anlaştık o halde." Elini uzattı. Wanda bu kızdan gerçekten de çok hoşlanmıştı. Seve seve onun elini sıktı.
Thor ve Loki boş boş birbirlerinin suratına bakmaya başladılar. İkisi de birbirlerinden memnun değildi. "Thor,"
"Loki,"
"Üst benim."
"Alt senin."
Thor sinirlenmişti. "Loki! Üst benim dedim. Sen altta yatacaksın çünkü ben öyle istiyorum."
"Sona kalan dona kalır abiciğim."
Loki bir anda ortadan kayboldu. Thor bunun Loki'nin bir kopyası olduğunu ve oyuna getirildiğini anladı. Üstü o almıştı. Ah şu hilebaz Loki!"Steve Rogers! Üst benim!"
"Öyle olsun bakalım yeni oda arkadaşım. İzninle odama gideceğim."
"Orası benim de odam."
Steve arkasını döndü ve Tony'ye 'yemin et!' temalı kinayeli bakışlarından birini attı. Sonra da arkasını dönüp gitti."Hey Logan senin de mi pençelerin var?"
"Evet. Sende de mi var?"
"Evet. Kesinlikle aynı odada kalmalıyız. Çok ortak yönümüz var."
"İstemesek de aynı odada kalacağız zaten ama neyse. Ben de katılıyorum sana. Ama üstte benim yatmam şartıyla. Çünkü benim pençelerim daha uzun."
"Hayır üstte ben yatmalıyım. Çünkü ben bir kralım ve benim 10 pençem var. Seninse 6."
"Eh iyi madem öyle olsun. Ama sadece ŞİMDİLİK."
"He he, tamam tamam. Anladım ben seni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers High School (Bitti)
FanfictionTüm Avenger'lardan oluşan bir okul düşünün. Güçlerinin aynı kaldığı ama daha küçük oldukları bir okul... Şimdi de bunu hayal edin. Ettiniz mi? Sevdiğiniz karakterler, değişik arkadaşlıklar, kafa karıştırıcı olaylar, gülünç şakalar ve daha niceleri...