İmana gelen Wakandalı

1K 78 56
                                    

HERKESE MERHABA! Özlediniz mi beni? Ayy kıyamam, ben de sizi çok özledimmmmmm... Neyse sjsjsjdhsj iyi okumalar dilerim! Bu arada medya'ya anlamsız ve hoşuma giden fotoğrafları koyuyorum. Bölümle alakası yok yani.

🤖👻🤖👻🤖👻🤖👻🤖👻🤖

"Eveeeet, ilk oyunumuzu açıklıyorum. Dövüş simülasyonu. Birbirinize karşı dövüşüceksiniz. Kazanan, kazanmış olur!"

"Peki o nasıl olucak efendim?"

"Video oyunu şeklinde!"

Herkes şaşkın bir şekilde "Video oyunu mu oynayacağız?!" diye haykırdı.

"Çok da şaşırmayın canım! Hiç mi oynamadınız?"

"Video oyunu da ne?"

Herkes kahkahalarla Bucky'ye döndü. Steve, Bucky'nin omzunu sıvazlayarak "Boşver!" diye sızlandı. Bucky omuz silkti.

Herkes rahat bir nefes alıp tekrardan müdür Fury'ye odaklandı. "Takımınızdan birini seçin. Ona göre adınız olucak. Mesela Nebula'nın takımı gibi." O anda herkes kafasını Nebula'ya çevirdi, ardından tekrar Müdür Fury'ye. Sonra aynı anda "Haa, Anladım!" diye bağırdılar. "Jeton köşeli galiba." diye dalga geçti bayan Hill. "Ben hala anlamadım." diye sızlandı Wade. "Bununki sekizgen falan herhalde." diye tekrardan güldü bayan Hill. "Çok haklısınız Bayan Hill. Kesinlikle sekizgen." diyerek ona katıldığını belirtti Bay Fury.

En sonunda takımlar eşleşmişti. "İlk karşılaşma, Logan'ın takımıyla Rocket'in takımı arasında gerçekleşicek. En iyi oyuncunuzu çıkarın. Bir kişi uzaktan komut vericek, bir kişi dövüşücek, bir kişi de teknik işleri halledicek. Takımlar yerlerini alsın."

Rocket sırıtarak oyuncu koltuğuna oturdu, Clint de onun yanına. "3,2,1 başla!"

"Sağa, hayır salak! Benim sağım!"
"Aynı yöne bakıyoruz!"
"Ne?! Eh olsun sen sola gitmiştin."

"Daha hızlı bassana şu alete!"
"Scott, kulağımın dibinde bağırıp durma! Git karşı takımı rahatsız et, en azından bi faydan dokunur!" Bunun üzerine Scott, Rocket'in tarafına geçti ve oradan Clint'e bağırmaya devam etti. "Çekin şunu kulağımın yanından!" diye sızlandı Rocket. "Sussana sen ya! Burada teknik bilgiler vermeye çalışıyoruz biz!" diye karşılık verdi ona Scott. "Kulağımın dibinde bağırarak mı veriyorsun acaba o teknik bilgileri?!" Scott, Rocket'in kulağına biraz daha yaklaştı. "Evet!"

"Hay-" Scott hızlıca elini Rocket'in ağzıma kapattı. "Şışt, küfür yok. Müdür bakıyor." Rocket, Scott'ın elini ısırdı. Ardından yere tükürüp "Tadın iğrenç! Bundan sonra vejeteryanım artık, ıyyy!" diye hayıflandı ardından da tekrardan oyun ekranına odaklandı.

"Clint! Adamı hasta etme lan! Hızlı bassana şuna. Şişlerim bak seni!"
"Asıl ben seni şişlerim lan! Benim şişlerim uzağa da gidebiliyor! Oracıkta hakkı rahmetine kavuşursun!"
"Şunu unutuyorsun ki ben ölümsüzüm, şişi çıkarırım. Ama senin için aynı şeyi söyleyemeyeceğim!"
"Şu oyunu bir kaybedeyim, o zaman ölümsüz müymüşsün, değil miymişsin öğreniriz!"

"Yaa kızlar! Bir yardım etsenize ya! Mantis, uyut şunu!" diye bağırdı Rocket, Scott'ı göstererek. "Hayır, uyutamazsınız! Uyutursanız kafasını bir yerlere çarpabilir." diye inledi Hope.
"Al işte, bu da başımıza melek kesildi. Mantis hemen Scott'ı uyut! Hope, sen de o uyuyunca düşmesin diye tutarsın! Hadi!" Rocket bir yandan hızlı hızlı kızlarla konuşuyor, bir yandan da üç kişinin yapacağı işleri tek başına yaparak Clint'le dövüşmeye çalışıyordu.

Avengers High School (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin