İyi okumalar ve şimdiden teşekkürler!
🥨🥁🥨🥁🥨🥁🥨🥁🥨🥁🥨🥁🥨
"Thor, çık artık! Ağaç oldum burda!"
Thor kapının diğer tarafından konuştu. "Kıyafetlerin yeşil, ağaç da yeşil. Ekstra bir çaba sarfetmene gerek yok yani."
"Hahaha çok komiksin. Bayan Hill, dersine geç kaldığımız için sana kızdığında da bu esprilerini yapabilecek misin acaba?" dedi Loki.
"Yaparım! Ama önce bakımımı bitirmeliyim. Lafa tutma beni!"
"Ne yapıyorsun sen orda?"
"Bakım."
Loki kahkaha attı. "Ne bakımıymış bu böyle?"
"Saç bakımı!"
Loki, bu kadar süreyi saç bakımına harcamasına çok sinirlendi ve gücüyle kapıyı açtı.
Thor "Hey! Çıksana sapık!" diye bağırdı Loki'nin bu hareketine karşın.
"Sensin sapık! Ayrıca ben saçım için her gün iki kutu jöle bitirmeme rağmen işim seninki kadar uzun sürmüyor. Erken kalk ve hallet işini. Niye son dakikaya bırakıyorsun?!"
Thor ofladı ve Loki'nin suratını eliyle ittirdi. "İyice babamıza benzedin. Biraz sus da hızlıca bitireyim."
Loki ayağını yere vurarak beklemeye başladı. Arada saatini kontrol ediyordu. Thor anlasın diye de yüksek sesle oflayıp pufluyordu.
En sonunda Thor "Ta daa!" diye bağırdı. "İşim bitti. Artık istediğin kadar bir şeyler yapabilirsin banyoda. Doyamadın bir türlü çünkü. Al, senin olsun!"
Loki gözlerini devirdi ve "Dinime laf eden müslüman olsa..." diyerek banyoya girdi. Kapıyı kilitlenebildiği kadar kilitledi. Sonra Thor duysun diye biraz yüksek sesle mırıldandı. "Tabii ne işe yarayacaksa artık bu kilit..."
Thor tam odadan çıkmaya hazırlanıyorken Loki'nin söyledikleriyle durdu. "Ne ima etmeye çalışıyorsun sen?"
Loki kahkahasını bastırdı. Thor ne kadar da kalın kafalıydı böyle! "Diyorum ki işin bitmediyse falan, kapı bile durdurmaz seni."
"Çok komiksin sen yaa. Ay dur, benim işim bitmemişti, bence kapıyı kırmalıyım. Malum sen de çok istiyorsun bunu zaten. Seni üzmek olmaz."
Loki tam yapma diye bağıracakken Thor ayağıyla kapıyı tekmeledi ve kapının kilidi kırıldı. Thor kapıyı biraz daha tekmeledi iyice kırılsın diye. Loki orada öylece durmuş şaşkın bakışlarla Thor'un yere düşen kapının üzerinde zıplamasını izliyordu. "Al sana kapı! Nooldu, korktun mu benden! Korkarsın tabii! Benim kim olduğumdan haberin var mı senin?! Gök gürültüsü tanrısıyım ben! Kork benden!"
Loki bu benim kardeşim olamaz der gibi baktı Thor'a. Sonra yere eğilip kapı kolunu aldı ve Thor'un gözüne sokarcasına tuttu havada. "Bari kol kapının üstünde kalsaydı." dedi.
Thor onu taklit ederek "Biri kil kipinin istindi kilsiydi." dedi. "Sen istedin kardeşim."
"Kapı koluna tekme atmanı da beklemiyordum."
Thor, Loki'nin sırtını sıvazlayarak "Beklentilerini yükseltmelisin." dedi ve aynadan son bir kez saçlarını düzeltip çıktı.
Loki arkasından hala söyleniyordu. "Hayır, anlamıyorum. Saçı da hiç değişmemiş ki. Ne yaptı o zaman beş saat banyoda?!"
|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|
"Çevir hadi."
Natasha şişeyi çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers High School (Bitti)
FanficTüm Avenger'lardan oluşan bir okul düşünün. Güçlerinin aynı kaldığı ama daha küçük oldukları bir okul... Şimdi de bunu hayal edin. Ettiniz mi? Sevdiğiniz karakterler, değişik arkadaşlıklar, kafa karıştırıcı olaylar, gülünç şakalar ve daha niceleri...