Yeniler

1.3K 120 156
                                    

"Evet çocuklar, biliyorum bu gruplar arası düelloları bekliyorsunuz. Ancak kardeş okulumuzdan gelen istek üzerine düelloları birazcık erteleyip bir voleybol maçı yapmaya karar verdik."

"Bizim bir kardeş okulumuz mu varmış?"

"Evet, X-Men. Onlarla bir dostluk maçı yapmayı kararlaştırdık. Ayrıca kayıtlar devam ettiği için okula daha fazla arkadaşınız gelebilir. Yani düellolar için gerekli grup sayısı artabilir. O yüzden kayıt süresi bitene kadar beklemekte fayda var. Voleybolda yeteneği olduğunu düşünen varsa gelip beni bulsun."

O sırada müdür Fury'nin odasında;

"Nerede kaldı bu müdür yaa?"
"Adım Groot."
"Off neyse. Boş yapma. Bekleyelim biraz daha. Gelsin artık."

Müdür Fury oflayarak içeri girdi. Gelen öğrencileri görünce bir an afaladı. Ardından kendini toparlayarak selam verdi. "Kayıt için mi gelmiştiniz?"

"Hayır efendim, biz kaydımızı olduk zaten. Ders programımızı ve odalarımızı öğrenmek için gelmiştik."

"Ah çok doğru. Afedersiniz. Oturun şöyle ve kendinizi tanıtın."

Öğrenciler oturup sırayla isimlerini söylediler. "Gamora."
"Adım Groot."
"Rocket ben, memnun oldum."
"Nebula."

Müdür biraz şaşırmıştı. Bunlar insan değildi. Ama Thor ve Loki insandılar sanki.

"Memnun oldum çocuklar. O zaman şöyle yapalım, oda arkadaşlarınızı çağırayım ben." Telefonu eline alıp birilerini aradı ve beklemeye başladılar. Kısa bir süre içinde Bucky odaya girdi.

"Müdür Fury."
"Hoş geldin Bucky. Sana oda arkadaşı bulduğumu müjdelemek istedim." Ardından Rocket'e döndü. "Rocket, bu yeni oda arkadaşın Bucky. Sana ders programını da verecektir kendisi zaten. Bucky, Rocket'in eşyalarını taşımasına yardım et."

Bucky, Rocket'i görememişti. Ardından aşağıya baktı ve bir tavşanla karşılaştı. Kahkaha atarak kendi etrafında dönmeye başladı. Ardındam müdür'ün odasında olduğunu hatırlayıp kendini dizginledi. "Efendim, bu bir tavşan." Tekrar gülmeye başladı.

"Sen kime tavşan diyorsun uzun saç?"

Ama Bucky ona cevap verecek durumda değildi. "Efendim, tavşan az önce konuştu hahahah!"

"Bucky kes şamatayı. Saygısızlığı bırak. Herkes dünyalı olmak zorunda değil. Dış görünüşüyle dalga geçmemelisin. Ayrıca o bir tavşan değil, rakun."

"Rakun da değilim!"
"Dünya'ya göre rakunsun. Neyse, Bucky yerleşmesine yardım et."

Rocket itiraz etti. "Arkadaşım Groot olmazsa hiçbir yere gitmem."

Bucky "Groot da kim?" diye sordu.

"Adım Groot."

Bucky bir Groot'a baktı, bir müdür'e. Ardından kahkahalarla gülmeye başladı. "Bir konuşan ve yürüyen ağaç görmediğim kalmıştı. Hahahaha! Bir yaşıma daha girdim!"

Groot kaşlarını çattı. "Adım Groot." Rocket ve Gamora aynı anda yüzlerini buruşturdular. "Terbiyeli ol biraz Groot." Gamora'nın bu çıkışına kızan Groot, Gamora'ya döndü. "Adım Groot!"

"Groot, Gamora'ya karşı terbiyeli ol biraz. Ergenlikte iyice azıttı bu çocuk yaa."

Bucky hala gülüyordu. "Sadece 'Adım Groot' mu diyebiliyor?! Dediğini nasıl anlıyorsunuz ki?! Ve ayrıca bu kız neden yeşil? Bu da mı dünyalı değil?! Hahahaha!"

Avengers High School (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin