Final (part 1)

371 16 85
                                    

yıllar sonra karşınızdayım djdjdlfkfksjdldk. umarım hikayeyi unutmamışsınızdır kuzularımmm. neyse iyi okumalarrrr! ha bu arada çok uzun oldacağını farkettiğim için iki parta bölmeye karar verdim. neyse boşverin siz bunu. bölümün keyfini çıkarın!

💬📣💬📣💬📣💬📣💬📣💬📣💬

"Nasıl ya? Ne demek kurşun kalem kurşundan yapılmıyor? E o zaman adı neden kurşun? Hayır durun, ben buna inanmıyorum. KURŞUNDAN YAPILMIYORSA NEDEN KURŞUN KALEM DİYORUZ?! Saçmalığın daniskası değil de ne bu şimdi?" Scott kurşun kalemi alıp yere fırlattı.

Tony, Scott'ın kafasına vurdu. "Salak olma! Neden hep böylesin sen? Dersin ortasında kurşun kalemde kurşun yok mu diye bağırıp niye hocayı kızdırıyorsun? Hayır bu nerden aklına geldi anlamıyorum ki!"

Scott ağlayarak "Sen ne anlarsın be sümsük. Ben, beni anlayan tek kişinin yanına gidiyorum. Hope! Nerdesin Hope?! Beni bu yamyamlarla yalnız bırakma yaban arımmm!" dedi ve sınıftan çıktı.

Bu sınıfta ders işlemekten bıkan Bayan Hill sonunda pes etmiş olacak ki "Evet, lütfen Scott gibi olmayın. İyi tatiller. " dedi ve dersin ortasında sınıftan çıkıp gitti.

Clint gülerek sırasından kalktı. "Okulun son günü de dersi kaynatmayı başardığınız için sizlere çok teşekkür ediyorum halkım. Bunun bir ödülü olarak sizlere havalı bir gösteri sergileyeceğim. Ne dersiniz?"

Tony, sıraya çıkmış konuşma yapan Clint'i ittirdi. "Boşverin şu zibidinin oku sadece ortadaki noktaya gönderme gösterilerini. Gidip biraz eğlenelim."

"Öncelikle sayımızı bilelim." dedi Carol. "Kaç kişi topluca bir şeyler yapmak istiyor?"

O sırada Gamora ve Nebula sınıftan ayrıldılar. Onların peşinden Drax, Groot, Rocket ve Mantis de gitti. Peter öylece etrafına bakınmaya devam ediyordu. Rhodey gidip onu dürttü. "Sevgilinin yanına gitmeyecek misin?"

"Ne?! Sevgili mi?! K-kim? Ben m-mi?
Y-yok öyle b-bir şey! NE SEVİGİLİSİ BE!"

Rhodey, Peter'ın sırtını sıvazladı. "Cahil olma Quill. Hepimiz biliyoruz zaten. Hadi koş arkasından."

Peter herkesin biz zaten biliyorduk bakışlarıyla karşılaşınca derin bir oh çekti. "OH BE! SONUNDA! SAKLAMAKTAN ÇOK SIKILMIŞTIM. YETER YA. SİZ MALLARA ALTTAN ALTTAN SEZDİRMEYE ÇALIŞIRKEN NE KADAR UĞRAŞTIM HABERİNİZ VAR MI?! BİR AY GEÇTİ ŞİMDİ Mİ ANLADINIZ BEYİNSİZLER?! TEBRİK EDİN BENİ!"

Carol gülerek "Gamora bize söylemişti zaten." dedi.

"NEEEEE?!" çığlık atarak yere oturdu. "Ya ama ilk ben söyleyecektim!"

"Bir aydır söylemedin Quill. Sıranı kaybetmiş olmalısın ki o söyledi. Bence çok bile beklemiş." Carol elini uzatarak onu kaldırdı. "Git hadi."

Quill "Peki." diyerek boynunu büktü ve uslu uslu sınıftan çıktı.

Tony tekrar bağırdı. "Başka gitmek isteyen varsa bu son çağrı."

Hope ayağa kalktı. "O şapşal okulun her yerinde beni arıyordur kesin. Gidip bulsam iyi olacak." Tam kapıya varmışken "Ha! Unutuyordum. Thor, bugün son yayınımızı yapacağız. Unutma."

Thor gülerek "Nasıl unutabilirim ki dünyalı?" dedi.

"Editi hazırlattın mı peki? Sana bir haftadır hazırlatmanı söylüyorum. Umarım halletmişsindir."

Thor korkuyla "Edit? Ne editi?" diye sordu.

Hope ofladı. "İnanamıyorum Thor! Unutmuş olamazsın."

Avengers High School (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin