Öhöm öhöm... Scarlet Witch'nin ve Loki'nin dizilerini bekleyenleri görebilir miyim? Çünkü ben acayip sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım başka oyuncu kullanmazlar. Yani başrolleri Tom Hiddleston ve Elizabeth Olsen oynar. Umuyorum ki siz de benim gibi heyecanla bekliyorsunuzdur. Şimdiye kadar beklemiyorduysanız bile bence şu andan itibaren bekleyebilirsiniz. Çünkü Scarlet Witch yani. SCARLET WİTCH. Hani şu mükemmel ötesi mükemmel olan. Ve diğeri de ikinci mükemmellik abidesi LOKİ.
Veeeeeeee işte büyük olayyy!!! END GAME'i nasıl buldunuz?! BENCE MÜKEMMELDİ, HARİKAYDI, HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN GÜZEL FİLMLERDEN BİRİYDİ, BAYILDIM. HATTA ŞU ANA KADAR ÇIKAN EN İYİ AKSİYON FİLMİYDİ BENCE. ŞAHANE VE EFSANEYDİ.
FİLMİ İZLEMEYENLER AŞAĞIDAKİ KOYU HARFLİ ALTI ÇİZİLİ KISMI OKUMASIN LÜTFEN. ÇÜNKÜ SPOİLER İÇERİR! VE İZLEYENLER İÇİN SÖYLÜYORUM, ALTI ÇİZİLİ KISIMDA KENDİ YORUMLARIM VAR. BÜYÜK BİR MARVEL FANI OLARAK END GAME'İ DEĞERLENDİRDİM😁. OKUYABİLİR VE KENDİ DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUMLARDA BELİRTEBİLİRSİNİZ. ÇOK MEMNUN OLURUM.
Arkadaşlar sizi bilmem ama ben Scarlet Witch'in o mükemmel sahnesinde baya çığlık attım salonda. Çünkü Scarlet Witch yani taam mı? Ve Kaptan Amerika, Thor'un çekicini çok havalı bir şekilde kaldırdı. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Ayrıca Thor sizce de çok komik olmamış mı? Veeee en önemli şey, Tony ve Natasha'nın ölümüydü. Ben aşırı ağladım. İkisinin ölümünde de çok ağladım. Salak Thanos. Tony ve Natasha bunları hak etmemişti. Salya sümük ağladım. Filmde beğenmediğim sadece iki şey vardı. Biri Kaptan Marvel'ın saçı, diğeri de en sonda Kaptan Amerika'nın kalkanını Falcon'a vermesiydi. O kalkan verme olayı acayip saçma bence. Tamam ırkçı değilim ama adam zenci yani zenci. Ayrıca Bucky dururken Sam ne alaka?!
Ve o Kaptam Amerika'nın poposu olayı da çok komikti.
FİLMİN SON YARIM SAATİ EFSANEYDİ!!!
Şu full kızların olduğu bi sahne vardı böyle, orası da çok güzeldi.
Atladığım bir yer varsa, veya filmde komik bulduğunuz, bana bildirebilirsiniz😁.
Yeni bölüm ne zaman gelir bilmiyorum. Şöyle ki bir sınav dönemi içerisindeyim. Mayıs ayı benim için çok zor geçicek. O yüzden çok sık bölüm gelmiyo maalesef. Ancak elimden geldiğince yayınlamaya çalışacağım. Bunu bölüm zannedip üzülmeyin. Benim için END GAME'in anlamı çok büyüktü. Bir yıldır deli gibi bekliyordum. Filmden bir gün önce spoiler yediğim için evde tam iki saat boyunca ağladım. Ama gerçekten iki saat. Biliyorum rezil durumdayım.
Bir daha bir filmi bu kadar çok bekler miyim bilmiyorum açıkçası. Ama Avengers'ın bitmiş olması beni çok üzüyor. Ama kapanışı da çok harika yapmışlar şimdi yani. Sinemanın hakkını vermişler. Ayy, hala filmin etkisinden çıkamadım.
Ve şöyle ki umarım marvel başka karakterlerle ileride çakma avengers oluşturmaz çünkü böyle bir söyleşi dolanıyor sürekli etrafta. Eğer gerçekten böyle bir şey varsa Marvel bu fikirden en erken zamanda vaz geçmeli. Yani tamam ben de özleyeceğim fakat efsaneler kopyalanmaz. Çok berbat bir şey olur. Bence zirvede bırakmalılar.
VEEEEE BU YILIN NİRVANASI ON ÜZERİNDEN ONLA END GAME OLUYOR SAYIN SEYİRCİLER!
Filmde after credit yoktu. Bazıları bunu çok saçma buluyor sanırım fakat bence gayet mantıklıydı. Sonuçta son film. Neyin after credit'ini vericekler ki? Bazıları Far From Home'un credit'i verilebilirdi dedi ama bence bu da çok mantıklı değildi. Sonuçta her film kendinden sonraki filmin after'ını veriyo veya kendiyle ilgili bir bilgiyi veriyo, Kaptan Marvel'da kedinin teserakt'ı kusması gibi. Ancak Far From Home, END GAME'in devamı değil ve END GAME'in kendisiyle ilgili verebileceği bir bilgi de yok. Sadece en sonda bi demir dövme sesi vardı. Yani bence after credit olmaması gayet mantıklı ve adil olmuş.
SAÇMA DEYİP GEÇMEYİN. YUKARIYI 👆🏻 OKUYUN! GÖZÜNÜZ KORKMASIN, BEN SIKILDIKÇA OKUYORUM ÇÜNKÜ KENDİ YORUMLARIM sjsjsj.
❤️❤️❤️❤️END GAME❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers High School (Bitti)
FanfictionTüm Avenger'lardan oluşan bir okul düşünün. Güçlerinin aynı kaldığı ama daha küçük oldukları bir okul... Şimdi de bunu hayal edin. Ettiniz mi? Sevdiğiniz karakterler, değişik arkadaşlıklar, kafa karıştırıcı olaylar, gülünç şakalar ve daha niceleri...