Hela ve celladı

387 26 44
                                    

NASILSINIZ KUZUŞLARIMMM???

ben de iyiyim çok sağolunn!

bölüme geçme vakti kuzularımmm, iyi okumalar dilerimmm

🏸🥗🏸🥗🏸🥗🏸🥗🏸🥗🏸🥗🏸

"Evet arkadaşlar, biliyorsunuz ki bugün 1 Nisan. Bu sebepten dolayı da size yapılan şakaları olgunlukla karşılamanızı umuyoruz. Eğer yaralanmaya yol açan bir şaka ile karşı karşıya kalırsanız intikam alma, boğma, kesme, öldürme gibi saldırı hareketlerini yapabilirsiniz. Son olarak, Müdür Fury'nin sizlere bir mesajı var. Diyor ki "Yiyin birbirinizi." Bayan Hill'in de sizlere bir mesajı var. O da diyor ki "Umarım okuldaki bağırsak beyinli sayısı azalır. Okulun popülasyonunda azalma yaşanmasını umuyorum." Duyurumuz bu kadardı. Kolaylıklar diliyorum, umarım kötücül bir Loki şakasının kurbanı olmazsınız."

Wanda gülerek okulunun açmış olduğu kanal olan Avengers TV'nin yorumlarını okumaya başladı.

Yorumlar;

ZenginZamparaHayırsever: Zırhımın bir kilometre yanına yaklaşan olursa tatlı lazerlerimin tadına bakar. (Sen hariç tabii Pepper'cığım.)
~Dört yanıtı görüntüle~
SpideyBoy: Ben de mi yaklaşamam Bay Stark?
ZenginZamparaHayırsever: Sen yaklaşabilirsin Peter. Ama farkındaysan Pepper etkilensin diye sadece Pepper yazdım.
PepperPotts: Etkilenmedim.
ZenginZamparaHayırsever: Tüh.

BigAntScott: Çok güzel konuşmuşsun @HopeOneDyne
~Beş yanıtı görüntüle~
HopeOneDyne:Umarım arkadaş olarak söylemişsindir...
BigAntScott: Öyle mi söylemişim?
HopeOneDyne: Öyle mi söylemişsin?
BigAntScott: Hyr.
HopeOneDyne: ...

~Daha fazla yanıt görüntüle~

Wanda, Youtube'dan çıkarak Whatsapp'a girdi ve mesajlara göz attı. İki mesajının olduğunu gördü. Biri tahmin edebildiği üzere Pietro'dandı. Sweatshirt'ünü bulmazsa Quill'in Walkman'ini onun odasına saklayacağıyla ilgili tehdit ediyordu.

Wanda, Pietro'nun sürekli sweat'lerini kaybetmesinden bıkmıştı. Geçen hafta kaybettiği tişörtünü bulamazsa Nat'ı öldüreceğini söyleyerek tehdit etmişti. Wanda bunun gerçekleşeceğine zerre inanmıyordu fakat riske atmak istememişti.

Pietro'yu boşvermeye karar verip diğer mesaja göz attı. (Y.N: Canım shiperlarımmm, hepinizin beklediği o Wandoki ship sahnesi geldi. yazarken ellerim titriyorr) Mesaj Loki'dendi. Wanda yazışmaya tıkladı. Loki, fazladan sushi'si olduğunu, birlikte yemek isteyip istemediğini soruyordu.

Wanda: Olur, geliyorum.

Tavşanlı panduflarını çıkarıp ayakkabılarını giydi ve koridorun sonlarındaki Loki'nin odasına ilerledi. Kapıyı tıklattı. İçeriden "Kapı açık." sesini duyunca kapıyı itekleyip içeri girdi. Tam odaya adım atarken Loki "Bir saniye lütfen!" diye bağırdı. Wanda adımını geri çekti ve kapının önünde dikelmeye devam etti. İçerden gelen bir takım boğuşma sesi ve bağırışmanın ardından Thor yarı aralık kapıyı açtı ve koşarak oradan ayrıldı. Kaçarken de "Affet Yüce Loki. Bir daha özel bir şey planlarken odanda olmayacağım!" diye bağırıyordu.

Wanda kafası karışmış halde "Artık gelebilir miyim?" diye sordu. "Tabii tabii, gel." cevabını alınca da odaya girdi. Loki odanın ortasında, elinde iki kutuyla dikiliyordu. Wanda gülümseyerek kutulardan birini alıp yere oturdu.

Avengers High School (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin