Ufacık bir şeyler sormak istiyorum bölüme başlamadan önce. Daha çok değinmemi istediğiniz ya da yanlış değindiğimi düşündüğünüz karakterler var mı? Ve ya shiplememi istediğiniz çiftler?Varsa düzelteceğim de. Fikirleriniz benim için çok önemli. Ve şunu da söylemek istiyorum ki hikayemi okuyan herkese çok teşekkür ederim. Fazla okuyucu kitlem yok. Hatta hiç yok da denebilir. O yüzden hikayemi okuyanlar ve fikirleri benim için çok önemli.
Ve nolursunuz şu yıldızcığa basın. Yani okuyup da sevmediyseniz basmayabilirsiz tabii ama emeğimin karşılığını almayı her yazar gibi ben de isterim. Yorum da eklerseniz çok mutlu olurum.
Nolursunuz üst tarafı okuyun👆🏻 Önemsiz deyip geçmeyin!!!
***************
Müdür Fury herkesi önemli bir duyuru için büyük salona toplamıştı. Ama hiç kimse bundan memnun değildi. Herkes
homurdanıp duruyordu. İki dakikada bir bu salona gelmeleri ironik olmaya başlamıştı. Bu da herkesin sinirini bozuyordu çünkü her seferinde o kadar katı inip çıkmak herkesi bitirmişti."Çocuklar, buraya bakın!" Ellerini havada sallayarak aralarında sohbet edip saçma sapan konular hakkında tartışan çocuklara bağırdı. "Hey, çocuklar! Sessiz olun!"
Herkes sessizleşince ses tonunu düşürüp konuşmaya devam etti. "Biliyorum, fazlaca duyuru yapılıyor ve sıkıldınız. Ama bu seferki hoşunuza gidebilecek türden."
"Eee hocam, sadede gelelim artık, değil mi yani?"
"Saygısızlık etme Pietro. Biraz sabredersen söyleyecekti zaten."
"Sana bunu hiç yakıştıramadım Wanda. Bana laf yetiştirmemelisin. Hatırlatırım, senden 12 dakika daha büyüğüm."
"Sadece yaşın büyük zaten Pietro. Ama IQ seviyen için aynı şeyi söyleyemeyeceğim kardeşim."
Herkesten bir "Ooooo" sesi çıktı.
"Güzel koydu.","İyi laftı Wanda." ya da "Pietro, bence ağlamalısın." gibi tebrik cümleleri söyledi öğrenciler Wanda'ya. Yumruk tokuşturanlar da cabası."Sessizlik! Güzel. Şimdi duyuruma gelecek olursak, sınıflar arası yarışmalar düzenlemeye karar verdim. Sizin de eğleneceğinizi ve onaylayacağınızı düşünüyorum. Katılmak zorunlu. Ve kimsenin belirli bir sınıfı olmadığı için grup grup kurmaya karar verdik. 3 grup olacak. Bir grupta 1 kişi fazla olacak. O grubu ve diğer grupları da biz seçeceğiz. Ben şununla olmak istiyorum gibisinden talepler gelmese iyi olur. Tahminimce size kararımızı yarın bildiririz. Evet çocuklar. Sınıflarınıza dağılabilirsiniz. İyi dersler!"
Wade kendini yere atıp "Dağıldım!" diye bağırdı. Kimsenin gülmediğini görünce "Aman siz ne anlarsınız zaten espriden." deyip merdivenlere yöneldi. Zaten sınıflara çıkmanın tek yolu merdivendi. Ama kim 5 kat çıkmak istesin ki? Bazı zekiler -ya da gücü olanlar- ışınlanarak ve ya uçarak varabiliyordu. Bu da güçlerinin kıskanılmasına sebebiyet veriyordu. Elin insafları her şeyi düşünmüştü ama bir asansör koymayı düşünememişti belli ki.
Merdivenlerdeyken Wanda, Nat'ı dirseğiyle dürttü ve kulağına eğilip fısıldamaya başladı. "Nat, biliyor musun, bu okulda asansör var aslında."
"Neeeee?!"
Herkes dönüp onlara uzaylı görmüş gibi bakınca "Ne yani, insan merdiven başında neeee diye bağıramaz mı?" diyerek tersledi herkesi. Sonra Wanda'nın kulağına eğilip "Madem bu lanet olası okulda asansör var, neden bize söylemiyorlar? Resmen ömrümü merdivenlerde harcadım. Pertim çıktı ya. Tabi sen şanslısın. İster uç ister ışınlan. Hah, bizde öyle mi? Dövüş bilsen kime ne yazar? Merdiven karşısında en ufak bir şansım bile yok. Eee, sen bunu nasıl öğrendin?" diye uzun uzun söylendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers High School (Bitti)
FanfictionTüm Avenger'lardan oluşan bir okul düşünün. Güçlerinin aynı kaldığı ama daha küçük oldukları bir okul... Şimdi de bunu hayal edin. Ettiniz mi? Sevdiğiniz karakterler, değişik arkadaşlıklar, kafa karıştırıcı olaylar, gülünç şakalar ve daha niceleri...