Thor ve tuvaletteki çekici

721 59 24
                                    

Bölüm çok geç geldi özür dilerim. Bi anda depresyon gibi bişey yaşadım ve off karışık bişeyler oldu işte. Ve bu MCU çok değişik şeyler yapıyo yani hani şimdi yeni birsürü dizi ve film gelicekmiş ya işte ben de bunlar hakkında konuşmak istiyorum fakat bu bölümde konuşup bölümü uzatmak istemiyorum. O yüzden size soruyorum. Sizce bunun için ayrı bi bölüm mü yazmalıyım (End Game gibi) yoksa bi bölümde araya sıkıştırmalı mıyım?

🥒🍅🥒🍅🥒🍅🥒🍅🥒🍅🥒

"Bulun onu!"
"Yeter ya!"
"İşemek üzereyim!"
"Kaçtı kaçacak!"

Wade tuvaletini yapmak için koşarak erkekler tuvaletine gitti ve ağlaşan bir erkek sırasıyla karşılaştı. "Bu ne be? Ne oluyor burada? Biri klozete mi düşmüş? Ne olmuş söylesenize lan!"

Tony, dudaklarını ısıran gözleri sımsıkı kapalı Clint'i gösterdi. "Konuşursa salar."

Wade "Ne? Haa!" diye bir aydınlanma yaşadıktan sonra "Neden sıra var ki?" diye sordu. Ardından Tony'nin cevabını dinlemeden önüne gelenleri itmeye başladı. Fakat Tony onu hemen tuttu ve kenara çekti. "Sen insanları itiyorsun fakat sor bakalım o insanları itersen başlarına ne gelir? Sonuçta herkes altına yapmak üzere."

"Kızlar tuvaletine mi girsek?" diye bir fikir attı ortaya Rocket.

Tüm erkekler ona döndü. Hatta görmemesine rağmen Clint bile döndü ve aynı anda "Yuh!" diye bağırıp tuvaleti inlettiler. Rocket omuz silkmekle yetindi.

Scott "Neden bu okulda sadece tek tuvalet var?!" diye yakındı.

Bruce "Aslında birkaç tane daha tuvalet vardı fakat hatırladığım kadarıyla Wade dersten kaçıp idman yapmak istemişti ve kimse beni idman yaparken görmesin yoksa kaçtığım anlaşılır diye tuvalette idman yapmaya karar vermiş ve gözünü kurdelayla bağladığı için sopayla tuvaletleri parçalamıştı. Müdür Fury de ceza olsun diye onlara tadilat yaptırmadı. Yani hepsi Wade'in suçu." diyerek herkesin öldürücü bakışlarını klozetin kapağında duran çekiçten, Wade'e çevirmesine sebep oldu.

"Sadece bir kazaydı."

Bucky dişlerinin arasından tısladı. "İnan bana eğer şu anda hareket edebiliyor olsaydım seni metal kolumla boğazlamış olurdum."

"Neden herkesin aynı anda tuvaleti geldi ki? Bu çok mantıksız."

"Ben burada on beş dakikadır bekliyorum." dedi Rocket.

Wade hesap sorarcasına Tony'ye döndü. Tony onun ne dediğini anlamış gibi "Ben sadece sizin rezilliğinizi izlemek için buradayım. Thor o çekici oraya koymadan birkaç dakika önce tuvaletten çıkmıştım zaten." diyerek sırıttı.

"Peki Thor neden böyle bir şey yaptı?" Ortaya yeni bir soru attı Wade.

"Kimse bilmiyor. Fakat salakça bir nedenden dolayı yaptığı kesin."

"Thor nerede?"

"Bay Fury, Thor ve Vision genel merkeze gittiler. Yani Marvel'a."

"Neden?"

"Onu da gelince müdür Fury anlatacakmış."

"Öğretmenlere söylediniz mi?"

"Bayan Hill'e söyledik, o da bay Fury'i aradı fakat her şeyin başkanı olan Stan Lee ile görüştükleri için telefonu açamamış. E-Posta göndermiş, Stan Lee'yle konuşuyorum diye. Biliyorum saçma ama gerçek."

Avengers High School (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin