Steve elindeki ders programına baktı. İlk ders, tarih. Ah ama onun bu derse girmesine gerek yoktu ki. Onun tarihi zaten çok iyiydi. Acaba ders değiştirebiliyor muydu? Ama ilk günden de uyarı almak istemiyordu. O yüzden derse girmeye karar verdi.
Tarih sınıfına girip boş bir yer seçti ve oturdu. Etrafına bakınıp tanıdığı kişileri hatırlamaya çalıştı. Hah! Şu çocuk ağcı olan değil miydi? Neydi adı? Peter Parker. Ona selam vermeye karar verip yanına gitti. Hımm, bir şeyler okuyordu. Aman ne ilginç.
"Merhaba, şey Peter."
"Merhaba, ee Steve'di değil mi?"
"Evet, Steve."
"Memnun oldum."
"Ben de."
"Sen de mi bu sınıftasın?"
"Öyle görünüyor."
"Tarihi sever misin Steve?"
"Tabiki de HAYIR. Onu kim sever ki? Çok sıkıcı."
"Sence ne zaman güçlerimizi geliştirme derslerine başlayacağız?"
"Yavaş ol ahbap. Daha yeni geldik."
"Bilemiyorum dostum. Sence de sadece süper güçlerimize yönelik dersler görmemiz gerekmez mi? Sonuçta büyüyünce süper kahraman olacağız. Ne gerek var ki tarihe?"Arkadan bir ses konuşmalarını böldü. "Zaten bize süper kötü olmayalım diye o dersleri veriyorlar.
Çocuk sınıfın kapısından yürüyerek yanlarına kadar geldi ve kendini tanıttı. "Pietro Maximoff."
"Sen şu hızlı koşan çocuksun. Hani şu ikizi olan. Memnun oldum. Steve Rogers."
"Peter Parker."
"Memnun oldum çocuklar. Burası tarih sınıfı, değil mi? Ah, tarihten nefret ediyorum."
Steve ve Peter aynı anda "Ben de!" diye sızlandı.
Thor sıkıntıdan patlamak üzereydi. Yanında oturan ve dersi kaynatmaya çalışan Wade'e baktı. O da çok sıkılmıştı. Zaten matematiği kim severdi ki? Arkalarında Loki ile oturan Wanda'ya baktı. Sos oynuyorlardı. Wanda sürekli kıkırdıyordu, Loki de somurtup duruyordu. Çünkü Wanda Loki'nin zihnini okuyup yapacağı hamleleri buluyordu ve ona hamle yaptırmıyordu.
En azından onlar eğleniyordu. Wade boş boş oturmaktan başka hiçbir şey yapmıyordu. Çok sıkıcı biriydi.
Dırdırdırdırdırrrrrr...
Aha, zil çalmıştı. Wade koşarak sınıftan çıktı. Loki ve Wanda da konuşarak çıkmıştı sınıftan. Thor da sıkıntıyla ofladı ve bir sonraki ders olan güç kullanma dersine gitmek için merdivenlere yöneldi. Hangi gerizekalı spor salonunu en alt kata yapardı ki? 5 katlı bir okulda hem de. Sanırım bu güç bişey bişey dersi herkese ortaktı. Eh herkesle tanışmış olurdu en azından.
Herkes büyük spor salonunda toplanmıştı. Sırayla herkesin gücünü göstermesi gerekecekti. Müdür Fury ortaya geçip "İlk önce güçlerinizi mi göstermek istersiniz, yoksa karşınızdakinin gücünü bilmeden mi dövüşmek istersiniz?"
Herkes hep bir ağızdan "2. dediğinizden!" diye bağırdı.
"Peki o zaman, ilk kim gelmek ister?"
"Beeeeen!" diye sahneye atladı Wade. "Beni yenebilen çıkamadı daha."
"O zaman tahtın yıkılmak üzere Wade." Pietro sahneye çıktı ağır adımlarla. Sırf Wade'le uğraşmak hoşuna gittiği için bunu yapıyordu.
"Hayır! Hayır hayır hayır! Bu çocuk olmaaaaz!"
"Bakalım beni de yenebilir misin Wade?" Parmaklarını kıtlatıp Wade'e sadistçe gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers High School (Bitti)
FanfictionTüm Avenger'lardan oluşan bir okul düşünün. Güçlerinin aynı kaldığı ama daha küçük oldukları bir okul... Şimdi de bunu hayal edin. Ettiniz mi? Sevdiğiniz karakterler, değişik arkadaşlıklar, kafa karıştırıcı olaylar, gülünç şakalar ve daha niceleri...