Herkese merhaba! Bölüme müjdeli bir haberle başlamak istiyorum. ÖYÜMCEK ÇOCUK DÖNDÜ! Sanırım sony beddualara dayanamadı ve uzlaşmayı seçti. Kutluyoruz seni sony👏🏻. Sony, sony olalı ilk defa doğru bir karar aldı. ÖYÜMCEK TEKRAR ARAMIZDASIN! HOŞ GELDİN! AYY ÇOK ÖZLEMİŞİM!
OKUYUN VE OY VERİN👌🏻
🥬🚫🥬🚫🥬🚫🥬🚫🥬🚫🥬
"Beni almaya gelmiş olamazsın. Senden de senin o yere göğe sığdıramadığın X Men'inden de bıktım artık. Hiçbir yere gelmiyorum. İşte o kadar!" Wade son hızla odadan çıktı. Sinirlenmişti ve sinirini birisinden atması gerekiyordu. Ama ne Pietro'yu ne de Loki'yi ortalarda bulabildi.
"Tüm öğrencilere merhaba. Ben okul bloğunuzun sahibi Thor Odinson! Bugün size istemeyerek de olsa gelişmeleri sunmak zorundayım. Nick Fury'nin emri. İlk olarak Wanda'dan gelen bir videoyla başlamak istiyorum yayına." Wade duvarda bulunan televizyona odaklandı. Thor'un açtığı video erkekler tuvaletinde kavga ettikleri sahneydi. Tam o sırada duyduğu bağırışlarla yerinden sıçradı. "Wandaaa!" Sonra arkasından bir sürü oğlan koşarak geçti. Wade de onlara katıldı çünkü videoda kendisi de vardı!
Wanda'nın kapısının önünde dikildiler ve yumruklamaya başladılar. O sırada Thor hala yayındaydı. "Şimdi bir sonraki videomuzu gösteriyorum. Bu da Hope tarafından gönerildi bize." Ardından ekranda beliren video erkeklerin kapıyı daha hızlı yumruklamalarına sebep oldu. Bunda da Wade'i koridorda kovalıyorlardı!
"Hope! Senin de orada olduğunu biliyoruz! Açın kapıyı!" Bucky'nin lafı bittiği anda kapı pat diye açılınca oğlanlar anlık bir şaşkınlık yaşadılar. Bu kadar hızlı açmalarını beklemiyorlardı.
Okulun tüm kızları 1 numaralı odadan çıktılar ve oğlanların karşısına dikildiler. "Ne var yani biz verdiysek o videoyu? Bahçeye işemek sizin aklınıza gelmediyse biz ne yapalım yani. Rezilliğinizi izlemek ve izletmek en doğal hakkımız."
"Carol, avukatlığı düşündün mü sen hiç?"
"Ben pilotluk istiyorum!"
Rocket aydınlanma yaşamış gibi bir wow sesi çıkardı. "Harbiden ya, biz niye bahçeye yapmadık?"
"Herkes senin gibi hayvan değil." diye kızdı T'challa.
"Evet, bazılarımızın sadece ruhu hayvan." Yan gözle T'challa'ya baktı Rocket.
"Ooooooo!" Tüm kızlar Rocket'e çak yaptılar.
"Neyse uzatmayın. Evet, ben ve Hope çektik videoları. Pişman mıyız? Hayır. Tekrar olsa tekrar yaparız. Neyse bizim daha işimiz var, sizinle mi uğraşacağız?!" deyip odaya doluştular ve kapıyı suratlarına kapattılar.
"Hepsinin aynı anda ne gibi bir işi olabilir ki?"
"Ben biliyorum!" Arkadan bağırarak herkesin sıçramasına sebep oldu Tony. Gerilim yaratmak amacıyla ağır adımlarla insanları yararak ve herkesin yüzüne esrarengiz bir şekilde bakarak en öne ilerledi. Uzun bir sessizlikten sonra kimsenin beklemediği bir anda "Pijama partisi yapıyorlar!" diye bağırdı.
"Pijama partisi mi?"
"Evet, pijama partisi! Kızların birlikte yapmayı sevdiği şeylerden biri."
"Peki ne yapıyorlar bu pijama partisinde? Pijamalarını mı tanıtıyorlar?"
"Hayır şapşal! Pijamalarını giyiyorlar ve abur cuburları açıp sabaha kadar sohbet edip dedikodu yapıyorlar veya film izleyip oyunlar oynuyorlar."
"Sen baya iyi biliyorsun bunları ya. Eskiden bi deneyimin olmuş muydu Tony?" Tony, Steve'e yandan bir bakış attı. "Pijama partisinin ne olduğunu ve orada ne yapıldığını erkekler hatta pijama partisinin nasıl olduğunu bilmeyen kızlar bile bilir!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers High School (Bitti)
FanfictionTüm Avenger'lardan oluşan bir okul düşünün. Güçlerinin aynı kaldığı ama daha küçük oldukları bir okul... Şimdi de bunu hayal edin. Ettiniz mi? Sevdiğiniz karakterler, değişik arkadaşlıklar, kafa karıştırıcı olaylar, gülünç şakalar ve daha niceleri...