Medyayı dinleyin!
Yukardaki Tony kalbini End Game izleyenler bilir😭😭😭. İyi okumalar dilerim.🧸🧠🧸🧠🧸🧠🧸🧠🧸
"Merhabalar efendim. Kayıt zamanı bitmiş miydi acaba?"
"Hayır, bitmedi. Kaç kişisiniz?"
"Gördüğünüz üzere sadece 3 kişiyiz."
"Anladım. İsimleri alayım?"
"Pepper Pops, Brunnhilde ve Hope van Dyne."
"Hoop! Adım Brunnhilde değil. Valkyrie! Tamam mı, Valkyrie!"
"Evet, doğru. İsmini kullanmayı sevmez. Mümkünse ismini kullanmayın lütfen."
"Anladım, peki tamam. O zaman sizleri 14 no'lu odaya göndermek durumundayım. Üçünüzü de. Bu sizin için bir sorun olur mu?"
"Hayır efendim, olacağını düşünmüyoruz."
"Pekala o zaman. Çıkabilirsiniz."
"İyi günler dileriz!"
|\|\|\|\|\|\|\|\|\|
Üç kız yavaşça okulda dolaşmaya başladılar. Öğrencilerin dersten çıkmalarını bekliyorlardı. O anda arkalarındaki konuşma sesini duyup o tarafa döndüler.
"Hayır!"
"Evet!"
"Öyle bir şey olmayacak. Söylemeyeceğim işte! Zorla mı?""Evet zorla!"
"Neden kendileri gelip istemediler? Refakatçi falan mısın sen?"
"Refakatçi daha farklı bir şey yalnız. Ayrıca bunu söylemen benim de çok işime yarayacak. Ne yapayım, merdivene 'beni hemen yukarı çıkarmazsan seni şişlerim' falan mı diyeyim?!"
Natasha kahkaha attı. "Herkesin bir zihin okuyan arkadaşı yok tabii. Ne diyeceğim biliyor musun? Kıskananlar çatlasın!" Natasha koşarak Clint'in yanından ayrıldı. Kızların yanından yüzlerine kısa bir bakış atıp geçti.
Clint oflayıp ayağını yere vurdu. Sonra kızların orada olduğunu fark etti. Başıyla onlara selam verip aralarından sıyrıldı ve Nat'ın peşinden koştu. "Nat, beni bekle!"
"Bana bağırmaya hakkın yok!" Birbirlerinin peşi sıra koridorda koşmaya devam ediyorlardı. "Bağırdım ama!"
"İşte bu yüzden seni beklemeyeceğim!"
"Bağırmasam bekleyecek miydin?!"
Natasha bir an bile hızını kesmeden kafasını çevirdi. Ardından kahkahalarla "Yoo!" diye bağırdı. Daha sonra hızını arttırarak "Tozumu yut Barton!" diye haykırdı ve gözden kayboldu.
Clint birazcık yavaşladı. "Atletizmle ilgilendin mi sen hiç?" diye sordu Natasha'nın onu duyamayacağını bile bile. "E yani, bir işi de kötü yapsan şaşarım. Aman, sen hiç şaşırtma beni zaten!" Ufak bir küfür savurup Loki'nin odasının yolunu tuttu. Böyle şeyleri ancak Loki halledebilirdi.
|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|
Clint odaya girdiğinde saçları özenle geriye taranmış, bacak bacak üstüne atmış kitap okuyan dik oturuşlu Loki'yle karşılaştı. Loki kafasını kaldırıp gelen kişiye bakmadı bile. "Burada ne işin var?" Hala kitap okuyordu. Clint lafı dolandırmadan Loki'nin huyuna gitmeye karar verdi.
"Lazımsın. Bir takım kurnazlık için."
Loki hızla kafasını kaldırdı ve şeytanice -ve ya Lokice- sırıttı. "Anlat." Odanın kapısı Loki'nin tek bir el hareketiyle kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers High School (Bitti)
FanfictionTüm Avenger'lardan oluşan bir okul düşünün. Güçlerinin aynı kaldığı ama daha küçük oldukları bir okul... Şimdi de bunu hayal edin. Ettiniz mi? Sevdiğiniz karakterler, değişik arkadaşlıklar, kafa karıştırıcı olaylar, gülünç şakalar ve daha niceleri...