İNANAMIYORUM İLK BÖLÜMÜN OKUNMASI 1k'YI GEÇMİŞ!!! ALLAHIMMM ÇILDIRABİLİRİMMM
Biliyo musunuz evde mutluluktan ağladım çünkü çok ponçik okurlarsınızzzz(bilemiyorum, belki esnerken gülmüş de olabilirim ama herneyse bu önemli değil cjdjgj)
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM!
BİRKAÇ İSTEK DAHA GERÇEKLEŞTİRİCEM BU BÖLÜMDE!
İYİ OKUMALARRRR!
✈️👩🏻✈️✈️👩🏻✈️✈️👩🏻✈️✈️👩🏻✈️✈️👩🏻✈️✈️👩🏻✈️✈️
"Groot! Sessiz ol. Şimdi uyandıracaksın onu."
Rocket fısıldayarak ayağıyla masaya çarpıp ses çıkaran Groot'a kızdı.
"Adım Groot!"
"Nasıl ışığı açabiliriz ki Groot?! Uyansın mı şu?" diyerek Bucky'yi gösterdi.
"Adım Groot."
"Diğer tarafta mı? Ney diğer tarafta? Bucky mi? Haa! Tamam o zaman baştan alıyoruz. Sen tekrardan 'ışığı açalım' de bana. Hadi bekliyorum."
"Adım Groot."
"Nasıl ışığı açabiliriz ki Groot?! Uyansın mı şu?" diyerek az önce gösterdiği taraftan farklı bir tarafı gösterdi. Ardından da ekledi. "Karanlıktan da hiçbir şey görünmüyor ki."
"Adım Groot."
"Hayır Groot! Işığı falan açmıyoruz. Dikkatli yürümeye çalış. Umarım dağınık biri değildir de ayağıma iğrenç iğrenç şeyler takılmaz."
"Adım Groot?"
Rocket kızgınca "Evet Groot! Onun gibi şeyler. Bu odadan kusarak çıkmak istemiyorum. Hem zaten girdik bir kere içeri. Artık almadan çıkamayız. Hadi ilerleyelim."
Rocket ve Groot odanın ortalarına doğru ilerlemeye başladılar.
"Adım Groot."
Rocket durarak "Bunu şimdi konuşmak mı zorundayız? İşimizi bitirelim, daha sonra konuşuruz." dedi.
Groot ısrar etti. "Adım Groot."
Rocket oflayarak "Evet normalde benim de bu odada kalmam gerekiyor fakat burnuma mandal takmadan bu odaya giremeyeceğimi anladığımda temizlik odasında kendime bir yatak hazırladım, birkaç gündür orda kalıyorum. Yeter artık ama ya, kokusu canıma tak etmişti. O kadar pis bir herif ki! Dur bir saniye, sen de bu odada kalıyordun. Sen nerde kalıyorsun, dökül bakalım."
Groot karşısında mal görmüş gibi "Adım Groot!" dedi.
Rocket'ren bir "Haaa!" sesi çıktı.
"Evet, hatırladım şimdi. İkimiz de dayanamamıştık ve bu yüzden anlaşıp aynı anda odadan ayrıldık. Ben temizlik odasına gittim, sen de koridorun sonundaki arşiv bölümüne. Oraya hakikaten de kimse uğramıyor mu? Çok şanslısın, temizlik görevlileri arada beni uyandırıyorlar. Ben odadan birlikte ayrıldığımızı nasıl unuttum ya?"Groot kızgınca "Adım Groot." dedi.
Rocket kaşlarını çattı. "Sensin salak! Seninle şu anda tartışmayı çok isterdim fakat ele geçirmem gereken bir vücut uzvu var. Şu işi bitirip bu odadan bir an önce çıkıp gitmek istiyorum, yoksa bayılacağım şimdi şuraya." diyerek sinirini belirtti ve Bucky'nin horladığı yatağa doğru tuttu feneri.
Tam yatağın yanına varmıştı ki ayağı bir kumaşa bastı. Rocket neye bastığını anlamak için ışığı yere tuttuğunda gördüğü boxer'la kendini yere attı ve bayılıyormuşçasına inlemeye başladı. "İğrenççç!" Bir koşu odadan çıktı ve ayağını sabunla yıkayıp geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers High School (Bitti)
FanfictionTüm Avenger'lardan oluşan bir okul düşünün. Güçlerinin aynı kaldığı ama daha küçük oldukları bir okul... Şimdi de bunu hayal edin. Ettiniz mi? Sevdiğiniz karakterler, değişik arkadaşlıklar, kafa karıştırıcı olaylar, gülünç şakalar ve daha niceleri...