Bu bölümü @-thisismygirl- 'e ithaf ediyorum. Kendisi sebebini biliyo(yani ben öyle umuyorum)
ve medyadaki video türkçe altyazılı yani rahatlıkla izleyebilirsiniz. Jennifer Lawrence ve Chris Pratt bir oyun oynuyolar. öyle işte fjdjdkdj
🎃👻🎃👻🎃👻🎃👻🎃👻🎃👻🎃
"Kapının parasını mı ödememiz gerekiyor?! Ben hiçbir şey yapmadım. Kapı kolunu kıran Thor'du. O ödesin!"
Thor "Her iki şekilde de para Odin'den çıkacak." diye mırıldandı.
Nick Fury "Ödeyeceksiniz, kırmasaydınız. Ben mi karşılayayım sizin odanın kapısını. Artık kapısız sıçarsınız, olur biter." dedi. Loki suratını buruşturdu. Thor ise tepki vermedi.
"Çıkın odamdan. Derhal." Loki ve Thor oflayarak odada çıktı ve kendi odalarına gittiler. Loki "Önden sen abiciğim." dedi. Thor buna mutluluk duydu ve odaya girdi fakat girdiği anda suratında flaşlar patladı. Loki kıkırdayarak "İfşaaa!" diye bağırdı ve kaçmaya başladı. Thor sinirle peşinden koştu.
|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|
"Ey gün ışığım, bu yemekte bana eşlik eder misin?"
Tony tepsisini Pepper'ın karşısına koydu. Mantis ve Hope'la da yemekhaneye girmeden önce anlaşmıştı. Pepper'la yalnız yemek yemesi gerekiyordu.
"Burada ne işin var Tony? Ayrıca bana bir daha gün ışığım deme."
Tony elini kalbine götürerek "Kalbimi kırıyorsun ama! Bence kalbimi tamir etmen gerekiyor. Bunun da çok kolay bir çözümü var." dedi.
"Neymiş o?"
"Seninle oturmama izin vermen." dedi Tony ıslak köpek bakışları eşliğinde.
Pepper, Tony'nin daha fazla başında dikilmesini istemiyordu. O yüzden "Tamam. Otur." diyerek kabul etti.
Pepper yemeğini yemeye başlamıştı fakat Tony onu izlemekten bir türlü yemeğini yiyemiyordu. Bunu fark eden Pepper "Yemeğini ye." dedi başını tabağından kaldırmadan. Tony olumlu anlamda başını salladı fakat hala yemeğini yiyemiyordu! Adeta büyülenmişti!
Ayağa kalkıp tepsisini bıraktı ve geri Pepper'ın karşısına oturdu. Başını yumruk yaptığı eline dayayıp Pepper'ı kocaman bir sırıtışla izlemeye başladı. Bu ilgiden rahatsız olan Pepper'ın yanakları kızardı. "Kes şunu Tony!"
Pepper'ın yanaklarının kızardığını gören Tony masaya bayılıp kalacaktı resmen. Pepper kızarınca o kadar tatlı oluyordu ki!
Tony tam ağzını açıp bir şeyler söyleyecekken Pepper "Afiyet olsun Tony." dedi ve tepsisini bırakarak yemekhaneden ayrıldı.
Tony arkasından bakakaldı. Ardından az önce yaşadığı şeyi anlatmak için Steve'i bulmaya gitti.
|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|
"Peter! Yardımın gerek!"
Peter kütüphanede ders çalışıyordu. Wanda'nın fısıltılı bağırışını duyunca kitabından başını kaldırdı ve yanına oturan Wanda'ya baktı. "Bir şey mi oldu Wanda?"
Wanda kafasını iki yana salladı. "Sadece senden bir ricam olucaktı. Beni fizik çalıştırır mısın?"
"Neden?"
"Çünkü fiziğim berbat! Natasha'dan istedim fakat kimya sınavına hazırlanıyordu. Benim kimyam iyi. Kimyadan sonra fizik sınavı var. Ve çalıştırmanı istiyorum. Senin bütün derslerin mükemmel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers High School (Bitti)
FanfictionTüm Avenger'lardan oluşan bir okul düşünün. Güçlerinin aynı kaldığı ama daha küçük oldukları bir okul... Şimdi de bunu hayal edin. Ettiniz mi? Sevdiğiniz karakterler, değişik arkadaşlıklar, kafa karıştırıcı olaylar, gülünç şakalar ve daha niceleri...