"Lütfen değiştirin!"

1.4K 137 88
                                    

Medyadaki👆🏻fotoğraf benim çok hoşuma gidiyor. Captain Marvel ve Venom izleyenler bilir😁. Ayrıca medyada special look da var. Ben izleyip üzülmüştüm. Tavsiye ederim sjsjsjsj.

_______________

Steve ve Tony, Vision'un yardımıyla salona varmayı başardılar. Neyseki gruplar daha açıklanmamıştı.

Steve etrafa bakınıp Wanda ve Nat'ı bulmaya çalıştı. Onları gördüğünde kendilerine kahkahalarla güldüklerini fark etti. Kendisinin ve Tony'nin onları takip ettiklerini ve kaybolduklarını öğrenmişlerdi. Hatta belki başından beri biliyorlardı. Steve çok sinirlenmişti. Tony'yi dürttü ve kızları işaret etti.

"Bize gülüyorlar. İntikam almalıyız."

Tony küçük bir profesör edasıyla yapacakları intikamın taslaklarını kafasında oluşturmaya başlamıştı bile. "O işi bana bırak."

Steve güldü ve müdür Fury'ye odaklandı.

Açıklanan grupları duyunca çoğu öğrencinin yüzü düştü. Müdür Fury dayanışmayı sağlamak adına kızları ayırmıştı.

•Wanda-Loki-Vision
•Natasha-Bucky-Bruce
•Thor-Pietro-Wade
•Scott-Logan-Clint
•Tony-Sam-Stephan-Peter
•Steve-James-T'challa

Müdür Fury grupları açıkladıktan sonra salonda birilerinin sesi yankılandı. "Hayır! Müdür Fury, takımımı değiştirmek istiyorum. Ben onun olduğu hiçbir takımda olmak istemiyorum." Eliyle Pietro'yu işaret etti. Pietro buna sırıtarak karşılık verdi. Wade ise yakınmalarına devam ediyordu. "Lütfen değiştirin!"

"Üzgünüm Wade ancak böyle bir şey söz konusu olamaz. Takımlar belirlendi ve ben de iyi anlaşmanız adına sizi aynı takıma koydum." Konuşmanına sonlarına doğru müdür Fury'nin yüzünü hain bir sırıtış kaplamıştı. Pietro'yla bakıştılar ve ikisi de daha fazla sırıttı. Bunu gören Wade topuklarını yere vurarak salonun en köşesine gitti ve kafasını yavaş ve istikrarlı bir şekilde duvara vurmaya başladı. Kolları iki yanından sarkıyordu. Onun bu halini gören okul sakinleri kahkahaya boğuldu. Evet, kimse takımlarından memnun değildi ancak Wade kadar da zor ve komik bir duruma düşmemişlerdi en azından.

|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|

GECE 1.00'de Whatsapp Konuşmaları;

WANDA-NATASHA:

W: Eee, uyudun mu?
N: Wanda yanındaki yatakta yatıyorum ve ayrıca sana uyudum diye cevap veremeyeceğime göre...
W: Tamam be kızma. Ben sadece hani filmlerde öyle yapılır ya o yüzden şey etmiştim.
N: Neyse uyuyacağım ben, kapat!
W: Aman iyi be!

Canı çok sıkılan ve hiç uykusu olmayan Wanda bu sefer de Loki'ye sarmaya karar verdi.

W: Loki naber?
L: Yine mi sıkıldın Wanda? 

Wanda onun göz devirdiğini hissetti. Çünkü yan odasında kalıyordu ve düşünceleri açıkça okunabiliyordu.

W: Yine derken?

İstemsizce tek kaşını kaldırmıştı.

L: Hani her gece olduğu gibi...
W: Ve bu seni rahatsız mı ediyor?
L: Tabiki de hayır. Fakat artık uyumak istiyorum.
W: Şu anda bu hareketinden çok gıcık kaptım ve benimle konuşmak istemediğin kanısına kapıldım. Normalde böyle bir olaya sinirlenmezdim ancak Nat benimle konuşmak istemedi, yatacağım deyip Bruce'la konuşmaya başladı. Ben buna çok sinir oldum ve şu anda çok sıkıldım. Sırf sıkıldığım için ve Nat'a kızdığım için seni engelleyeceğim ve bundan sonra her gece Vision'la konuşacağım. Kabuslu rüyalar!

Avengers High School (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin