SORU-CEVAP BÖLÜMÜ(gibi bişey)

607 30 197
                                    

Nasılsınız?

Ben de iyiyim teşekkürler. Yaa off bana yardım edin yaa! Niye hızlı bölüm yazamıyorum bennn😭. Bu çok büyük bi sorun. Nininiuwww...

Her neyse bikaç bişey konuşucaktım sizle. Bu arada yazıma da pek dikkat etmicem yaa çok yorucu oluyo öyle ayrıca biz bizeyiz sonuçta.

Hani demiştim ya (hatırlamıyo olabilirsiniz) marvel'ın yapacağı diziler falan hakkında konuşacağım diye. Ve bunu size sormuştum işte ayrı bi bölüm mü yazıyım diye. Sadece bi kişi cevap verdi, yaz dedi. Adını hatırlamıyorum çok özür dilerim ama bu bölümü okuyosan seni kastettiğimi anlamışsındır.

Ve bu bölümün biraz daha anketimsi bir şeyler olmasını istiyorum. Yani size birkaç bişey sorucam. Siz de ona yorum yapıp neyi seçtiğinizi belirtebilirsiniz. Eğlenceli olucak yani dkfkfkdhdjf. Ve bana sorusu olan(ki büyük ihtimalle olmaz) yorumlarda sorabilir. Çünkü ben yorumları okuyup yorum yapmışlar diye bağırıyorum ve evde çığlık atıyorum falan ama neyse bu önemli değil.

Hımm o zaman başlıyorum.

İlk önce Far From Home hakkında biraz konuşacağım.

Filmi beğenenler?

Beğenmeyenler?

Şahsen ben filmi çok beğendim. Aşırı aşırı çok beğendim. Yani baya baya çok beğendim. Neyse anladınız siz. Hatta iki kere sinemaya gittim izlemek için. Çok müthiş bir film, net!

Şimdi size marvel favori film sıralamamı yapıcam.

1. Thor Ragnarok
2. Far From Home
3. End Game
4. Civil War

Falan işte bundan sonrası neredeyse eşit gidiyo

Ve Home Coming bence aşırı kötüydü. İzlerken bile sıkılmıştım(ki düşünün yani ben ve marvel filminde sıkılmak, imkansız) fakat Far From Home bomba gibi geldi. En etkilendiğim kısımlardan birisi filmin arka fonunda full tony'ye ait fotoğrafların, çizimlerin ve göndermelerin olması. Diğer etkilendiğim kısım ise after creditlerdi. Off onlar neydi öyle yaa! O mysterio ne şerefsiz birisiydi öyle be! İlk başlarda iyi sanmıştım ben onu bi de! Bi baktım ki kötü çıktı. Üzdün mysterio😢. Seni gidi pislik seni...

Çok pislikti ama yaa. SEN KİMSİN DE BENİM ÖRÜMCEK AŞKIMIN GİZLİ KİMLİĞİNİ CANLI YAYINDA AÇIKLIYOSUN?!?!?!?!?!

sinirlendim😐

Diğer after credit de skrull'larla ilgiliydi ve ben aşırı şok oldum. Sinemada çığlık attım yuh diye. Tabi after credit olduğu için salonda kimse kalmamıştı😁. Fury ve Maria'nın skrull çıkmasını beklemiyordum. Skrull'larla iş birliği yapmasını da beklemiyordum. Bu after credit de benim aklıma bazı sorular getiriyo açıkçası. Mesela;

-Başka kimler skrull olabilir?

-Maria ve Fury ne zamandan beri skrull'du?

-Skrull'lar insanları taklit edebiliyorsa ve Fury ile Maria dışında başka skrull da varsa o zaman o skrull'ların taklit ettikleri kahramanlar nerde, onlara ne oldu? Yoksa öldüler mi? Tövbe...

-Yoksa End Game'deki herkes skrull'du da asıl kahramanlar ve kötüler çok önceden ölmüş müydü?

-Yoksa biz de mi skrull'uz?(😋)

-Neden bi anda skrull'lardan nefret etmeye başladım???

Kafam aşırı karıştı, bu kadar soru yeter. Beyniniz yandı dimi, benimki de yandı.

Neyse bu konuyu kapatıyorum. Başka bişeyler konuşalım. Hımm... Hah buldum! Marvel işte dedi ya bikaç dizi gelicek diye. Bunları konuşmak için geç olabilir ama yine de konuşmak istiyorum.

Avengers High School (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin