Yaa💙💙💙 burdan bana destek çıkan herkese teşekkür ediyorumm sizleri gerçekten çok seviyorumm😭 ne kadar ponçik olduğunuzu anlatamam herhalde
önceki bölümü söylediğim gibi sildim ama mesajları ss aldım djdkdkdj çünkü çok tatlılardı
hayatımın en mutlu gününden birini yaşattınızzz o yorumları okudukça sebepsiz yere ağlayasım geldi çok iyisinizzz çok teşekkür ederimmm
Seviliyosunuz💙❤️🧡💛💜💚🖤
Ve kararımı açıklıyorum: Kabul tamam iyi yazıyorum fln ama o kadar çok bırakma diye ısrar ettiniz ki bırakmamaya karar verdim🥳🥳 DEWAMKEEE djskdjdkfksj
geç olsa da chadwick mekanın cennet olsunn🙏🏻
vee 11k olmuşuzzz müthişsinizzzz❤️
neyse artık bölüm vaktiii👇🏻
iyi okumalar umarım beğenirsiniz
☣️🇯🇵☣️🇯🇵☣️🇯🇵☣️🇯🇵☣️🇯🇵☣️🇯🇵☣️
Thor sıkıntılı bir şekilde, arkasında kavga eden Jane ve Sif'e okulu gezdirmeye çalışıyordu. "Burası da kütüphane işte, kapısında yazıyor zaten."
O sırada Sif, Thor'un koluna yapışarak kendisine doğru çekti. "Odan nerede Thor?"
Thor oflayarak yedinci kez "Orayı daha önce gösterdim zaten." diyecekti ki Jane de diğer koluna yapışıp çekiştirmeye başladı. "Kollarımı hissetmiyorum!"
Jane, Sif'e bakıp "Orayı yedi defa gösterdi kızım! Dövüş becerilerin beynine yansımamış galiba." dedi küçümseyerek.
Sif ise Thor'u daha çok çekip "Dövüş becerilerimi övdüğün için teşekkür ederim. Düşmanlarla dövüşürken zekiliğe pek gerek olmuyor. Sonuçta ben bir tanrıçayım." dedi saçını savurup.
Jane sinirle Sif'in elini ittirdi. "Kalem kılıçtan güçlüdür."
"Savaşta kalemle dövüşseydim şu anda yaşıyor olmazdım!"
Jane gülerek "Bu bir deyiş. Hiçbir şey bilmediğin burdan anlaşılıyor." dedi.
Sif sinirle Thor'u gösterdi. "Bak! Thor, Loki'ye oranla çok da zeki sayılmaz. Ama dövüş olarak ona bin basar!"
Jane gülerek "Sürekli ölüp dirilen de Thor galiba." dedi dalga geçercesine.
"Loki'nin ölüp dirilmesi güçlü olduğunu göstermez."
"Evet, zekasıyla bu açığını kapattığını gösterir. Ama Thor..." dedi ve yan gözle küçümseyerek Thor'u süzdü.
Sif uzun süre düşündü. Ardından Thor'un kolunu ittirerek "Haklısın. Ben bu salakta ne bulmuşum böyle?" diyerek Jane'in açıktaki koluna girdi. "Hadi gel gidip kendimize kahve alalım."
Jane gülümseyerek Thor'un kolunu bıraktı. "Bu Thor'u dünyaya geldiğinde görmeliydin. O kadar salaktı ki! Bardakları falan kırıyordu, o derece yani. İlkel resmen!"
Sif de kahkaha atarak "Ben de sırf kraliçe olabilmek için evlenmek istiyordum. Yoksa böyle bi akılsızı ne yapayım?!" dedi ve ikisi birlikte Thor'u kötüleyerek kantine doğru yürümeye devam ettiler.
Thor o sırada arkalarında kalmıştı. Şaşkınlıkla "Hey! Resmen kendi kendinize benden soğudunuz. Sap kaldım. En azından Sif garanti olur diye düşünüyordum ama o da gitti. Bu ne be?!" dedi ve biraz düşündükten sonra "Yoo! Geri dönün! Daha odamı göstermedim!" diyerek peşlerinden koştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers High School (Bitti)
FanfictionTüm Avenger'lardan oluşan bir okul düşünün. Güçlerinin aynı kaldığı ama daha küçük oldukları bir okul... Şimdi de bunu hayal edin. Ettiniz mi? Sevdiğiniz karakterler, değişik arkadaşlıklar, kafa karıştırıcı olaylar, gülünç şakalar ve daha niceleri...