Bişey itiraf etmek istiyorum, medyadaki fotoğrafı kendim çektim. Kardeşim marvel şampiyonlar turnuvası oynuyodu-ki ben de oynamayı severim-işte açılırken bu resim çıktı ve ben çok beğendim ve koymak istedim. Bu arada oyunu herkese tavsiye ederim güzel bi oyun. Oyunda daha önce hiç adını bile duymadığımız kahramanlar var. Neyse... ve bişey daha demek istiyorum, 2k olmuşuz. Ne kadar mutlu oldum bilemezsiniz. Sabahtan beri evi turluyorum gülerek. Çünkü çok hoş bi his. Aşağıda bölüm var merak etmeyin djsjsjdjsj. İyi okumalar dilerim! VE YILDIZA BASIN NOOLURSUNUZZZZZZ...
🧤🧦🧤🧦🧤🧦🧤🧦🧤🧦🧤
"Evet çocuklar, bugünkü dersimizde daha farklı bir şey yapacağız. Biliyorsunuz ki sınıflarımız nedensizce fazla büyük. Bu yüzden diğer sınıflardaki öğrencileri de bu sınıfa çağırıp toplu bir ders işleyeceğiz. İtiraz istemiyorum, birileri gidip bütün sınıfları çağırsın." Pietro, Bayan Hill'e hızlıca kafasını salladı ve hızlıca sınıftan fırladı ve yarım dakikada geri geldi. Sınıfta herkes sessizce beklerken koridorda Wade'in sesi duyuldu. Ardından diğer öğrenciler de sınıfa girdiler. "Herkes geldi mi? Tamam. Hoşgeldiniz öğrenciler, bugün özel bi konu işleyeceğiz. Biliyorsunuz ki sizler bir süper kahraman gibi bir şeysiniz. Yani sanırım büyüyünce olacaksınız. Her neyse, ve yine biliyorsunuz ki her süper kahramanın bir süper lakabı olur. Bugün süper lakaplarınızı belirleyeceksiniz."
Loki, Bayan Hill'in lafını keserek "Peki ya süper kahraman olmak istemiyorsak?"
Bayan Hill omuz silkti. "Süper kötülerin de lakapları olur."
Loki bilgili bir şekilde kafa salladı.
|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|
Tüm öğrenciler fikirlerini tartışıyorlardı. "Buldun mu?"
"Hayır fakat okçu gibi bir şey de istemiyorum. Peki ya sen?"
"Ben çoktan bulmuştum bile zaten. Wanda ben saçımı griye boyattığımdan beri bana QuickSilver diyor. Ben de bu lakabı seviyorum açıkcası." Clint ayağa kalkıp Wanda'nın yanına gitti ve elini sıktı. "Tebrik ederim, güzel lakap." Wanda anlamayarak Clint'e baktı. Ardından da Pietro'ya... Gözlerini kıstı ve tereddütlü bir şekilde "Teşekkür ederim?" diye mırıldandı. Clint hemen Pietro'nun yanına döndü.
|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|
"Bir şeyler bulabildin mi Nat?" Nat kafasını iki yana salladı. "Ama bulacağım." diye ekledi. "Peki ya sen?"
"Evet, buldum gibi..."
Natasha üsteledi. "Söylesene."
"Ya bak şöyle, herkes bana cadı diyor. Ve ben de ellerimden kızıl ışınlar çıkarabiliyorum. Düşündüm ki Scarlet Witch olabilir."
"Bu çok iyi bir fikir Wanda. Ben de çok beğendim."
"Teşekkürler, ama şimdi de sana bulmalıyız. Hımm, sevdiğin bir hayvan falan var mı?"
Nat kaşlarını çattı. "Sensin hayvan."
Wanda kafasını salladı gülerek.
"Hayır o anlamda demedim. Mesela Peter, Spider Man olacağını söyledi. Anlatabiliyor muyum?"Natasha "Hımm..." diye bir ses çıkardı. "Evet, aslında örümcekleri çok severim."
"Peki özellikle sevdiğin bir türü var mı?"
Natasha "Hayır fakat araştırabilirim." diyerek sınıftan çıktı.
|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|
"Hey ihtiyar, bulabildin mi bir şeyler?"
Steve gözlerini devirerek "Birincisi, ben ihtiyar değilim. İkincisi de, eh sanırım buldum." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers High School (Bitti)
FanficTüm Avenger'lardan oluşan bir okul düşünün. Güçlerinin aynı kaldığı ama daha küçük oldukları bir okul... Şimdi de bunu hayal edin. Ettiniz mi? Sevdiğiniz karakterler, değişik arkadaşlıklar, kafa karıştırıcı olaylar, gülünç şakalar ve daha niceleri...