Thor ve Loki üzgün

5.1K 378 287
                                    

"Ama yüce Odin. Beni de gönderemezsin."

"Kaydınızı yaptırdım bile."

"Yahu sen tanrısın ey baba. Ne ara dünyaya indin de kayıt yaptırmayı öğrendin?"

"Hem okul ne alaka? Bizim gibiler orda olsa kime ne yazar? Ben ki fesatlık tanrısı, Asgard'ın veliahtı nasıl okula giderim? Kariyerim gıcır gıcır bir arabanın anahtarla çizilmesi gibi çizilir ey Odin!"

"Daha fazla itiraz istemiyorum. Ayrıca bana sesini yükseltemezsin. Ben senin babanım.(Loki arkadan "Üvey" diye mırıldanır.) Bu yüzdendir ki benim dediklerime harfiyen uyacaksınız. Sonunuzun ablanız gibi olmasını istemiyorum.(Loki arkadan "O da üvey" diye mırıldanır tekrardan) Bugün eşyalarınızı topluyorsunuz. Okulunuz yatılı. Yola da erkenden çıkın ki erken varın."

"Sanki arabayla gidiyoruz da erken çıkın diyor. Ey yüce babam. Gökkuşağı köprüsüyle bir dakika bile almaz varmamız. Ne diye bu yatılı okul şeysi?"

"Thor yeter artık. Başım ağrıdı. Yaşlı başlı adamım ben. Zaten 10 dakika uğraştım bu kayıt şeyi için. E yani ben de tanrıyım canım. Biraz soluklanayım yeter."

"Eh işte biz de bu tiplerle uğraşıyoruz" dedi loki kameralara konuşur gibi.

"Yalvarırım yüce babamız. Kendime Asgard'lı bir güzel bile bulurum. Tabi Jane vatandaşlığını Asgard'a aldırırsa. Ama ne olursun bizi gönderme."

Loki ve Thor çok çaresiz bir durumdaydılar. Odin onları dünyadaki bir okula yazdırmıştı ve bizim küçük tanrıcıklarımız da bunu hazmedememişti belli ki.

"Konuşma bitti. Çıkabilirsiniz."

Odin'in kızmaya başladığını fark eden Loki ve Thor taht odasından ayrıldılar ve evrendeki en gönülsüz iki tanrı olarak eşyalarını toplamaya başladılar.

2 saat sonra;

"Eh görüşürüz o zaman yüce Odin."

"Emin olun ki oğullarım, uzun bir süre görüşmeyeceğiz."

Loki, Thor'un kulağına fısıldadı. "Bu adam ne ara böyle özlü mözlü sözler söylemeye başladı?"

"İnan bana hiç bir fikrim yok kardeşim."

"Hoşçakalın oğullarım. Okulda bir şeyler öğrenmeden de gelmeyin."

Arkadan Frigga seslendi. "Sanki Asgard'da okul yok! Neden onları o kadar uzağa gönderiyorsun be adam? Oğullarımı göndermeye hazır değilim ben belki. Bana hiç sorma tabi sen. Zaten Frigga kim ki?"

"Sen!"

İki oğlunun da aynı anda böyle bağırmasına kızan Frigga eteğini ve tabiki de saçını savurarak kapıyı çarptı gitti.

"Alın işte kızdı kadıncağız."

"Yalnız şunu belirtmek isterim ki o sana kızmıştı, bize değil."

"Uzatma Thor. Detaylar insanı yalnızca sıkar!"

"Peki madem bu lafları nereden öğrendiğini hiç bilmediğimiz yüce babamız. Biz gidelim artık."

"E bir zahmet artık. Çok bile durdunuz."

Loki ve Thor gökkuşağı köprüsüyle yeni okullarına ışınlandılar.

"Wow Thor! Burası ne kadar da berbat. Asgard bundan kat be kat daha gelişmiş! Adam her şeyi biliyor ama güzel bir gezegen seçmeyi beceremiyor. Where is the adalet?"

"Uzatma. Geldik bir kere ne yapalım, gireceğiz mecbur. Hadi gel müdür bey amcamızı bulalım."

O sırada Wanda ve Pietro;

"Gideceğiz işte o kadar. Lütfen ama Pietro. Sokakta boş boş dolaşmak canıma tak etti kardeşim. Çok yoruldum. Bak hem bu okul bizim gibileri alıyormuş. Ve yatılıymış. Tam aradığımız okul."

"Bir kere broşürde sizin gibileri alıyoruz yazıyordu sadece ve bu broşürü hem insanlara hem de doğaüstü insanlara vermişler. Kim nereden bilecek hangimizin gideceğini? Belki onlar?"

"Şu anda tam bir pislik gibi davranıyorsun Pietro Maximoff. Hem sokak yerine okul daha iyi. Bir yatakta yatmayalı o kadar uzun zaman oldu ki. Hem belki orada güçlerimi nasıl geliştireceğimi de öğretiyorlardır ha? N'olur kardeşim. En azından bir deneyelim. Hem orada güzel ve seksi kızlar da vardır belki ha ne dersin?"

"Of, iyi tamam. Ama sadece senin hatrına. Beğenmezsem çeker giderim. Anlaştık?

Wanda gülümsedi. "Anlaştık!"


Okulda;

Herkes okul bahçesinde toplanmıştı. Kimse birbirini tanımıyordu ve tanışmaya da fırsatları olmamıştı. Şu anda hepsi bahçede müdürlerinin gelmesini bekliyorlardı.

Sonunda müdür geldiğinde tüm öğrenciler suspus oldular ve müdürü duymak için dikkat kesildiler.

"Merhaba öğrenciler! Ben Nick Fury. Bu okulun müdürüyüm. Hepinizle tanıştığıma çok memnun oldum. Daha fazla konuşmamı uzatıp sizi sıkmak istemiyorum. Yatakhaneler en üst katta. Kapıların üzerinde o odada kalacak kişiler yazıyor. Eşyalarınızın bugün içerisinde yerleştirilmiş olmasını istiyorum. Ve bildiğiniz üzere burası sıradan bir okul değil. Burada süper güçlerinizle ilgili eğitimler de alacaksınız. Okul içerisinde süper güç kullanmak serbest. Bunun haricinde sormak istediğiniz bir şey var mı?"

Peter Parker parmak kaldırdı.
"Sınıflar yaşa göre mi oluşturulacak?"

"Hayır, karışık."

Pietro parmak kaldırdı.
"Okulu beğenmezsek istediğimiz zaman bırakabiliyor muyuz?"

Wanda dirseğiyle Pietro'yu dürttü ve sessizce "Kapa çeneni Pietro." diye fısıldadı.

Bay Fury sessizce güldü ve "Tabiki." dedi.

Tony parmak kaldırdı.
"Okulunuzda kocaman bir laboratuvar olduğu doğru mu?"

"Evet, doğru."

Vision elini kaldırdı.
"Ailemizle hangi sıklıkla konuşacağız acaba?"

"İstediğiniz zaman."

"Ee müdür, acaba çok çılgınca eğlenecek miyiz?"

Fury bu soruyu soran gence baktı.

"Evet Wade. Çok eğleneceksin!"

"İşte bu be!"

"Evet çocuklar eşyalarınızı yerleştirmeye gidebilirsiniz."

Herkes müdür yardımcısının sesiyle yatakhanelere dağıldı.

Çok geçmeden içeriden bir çığlık duyuldu.

"Bu lanet okulda silah kullanmak serbest değil mi?!"

Herkes Wade'in bu sorusuna kahkahalarla güldü.

Bu yıl çok eğlenceli geçecekti!!!

_____________

Şunu belirtmek isterim ki neden sadece thor,loki,wanda ve pietro'yu yazdığımı merak etmiş olabilirsiniz. Diğerlerini yazmamamın sebebi onların ailelerinin olması. Yani tamam thor ve loki'nin de var ama onlarınki asgard'da. Diğerlerinin aileleri onları zaten kaydettirdiği için onları yazma gereği duymadım.

Ve şunu da belirtmek isterim ki buradaki hiçbir kişi birbirini tanımıyor. Hiçbir öğrencinin tanışmışlık olasılığı yok. Hepsinin güçleri tam teçhizat var. Sadece daha gençler.

Okuduktan sonra lütfen şu küçük yıldıza basın. Okuyanların hepsine teşekkür ederim.

Avengers High School (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin