17. Λάθος Κρασί 🥀🔫

119 5 0
                                    

Την προηγούμενη ημέρα

-Σκάρλετ: ( Δεν είχα κοιμηθεί ξανά μετά από τον εφιάλτη μου και μάλλον αυτό φενόταν στα μάτια μου γιατί όλοι την ώρα η Ρόουζ με παρατηρούσε) . Συμβαίνει κάτι με κοιτάς έτσι;

-Ρόουζ: Χωρίς παρεξήγηση μωρό μου αλλά μοιάζεις σαν νεκρή. Είσαι καλά;

-Σκάρλετ: Όχι ιδιαίτερα. Αλλά δεν έχει σημασία τώρα αυτό.

-Ρόουζ: Δεν μπορείς να μου κρυφτείς, θα το μάθω εγώ. Κάτσε να μαντέψω μμμ...εφιάλτης...ναι το βρήκα είδες κάτι.

-Σκάρλετ: Έξυπνη . (Είπα σαρκαστικά)
-Ρόουζ: Είμαι όμορφη. Για πες τι είδες;
-Σκάρλετ: Άστο τώρα, δεν έχει σημασία.
-Ρόουζ: Πάντως ούτε και ο Τόμας φαίνεται καλά άμα τον δεις.

-Σκάρλετ: Τι εννοείς; Τι έπαθε ο μπάτσος. (Έκανα την αδιάφορη αλλά για κάποιο λόγο με ένοιαζε κατά βάθος...με ένοιαζε καλά Σκαρ χάζεψες κορίτσι μου).

-Ρόουζ: Δεν ξέρω φαίνεται ότι και αυτός δεν κοιμήθηκε καλά. Αλλά εσένα τι σε νοιάζει αγαπητή μου; Αφού δεν σε νοιάζει ο μπάτσος σωστά;

-Σκάρλετ: Φυσικά και δεν με νοιάζει. 

-Ρόουζ: Μμ...ναι ότι πεις Σκάρλετ. Πάω να δω τον Έιντεν μήπως τελείωσε με τις προετοιμασίες.

-Σκάρλετ: Εντάξει, κρατάμε ενήμερη. ( Την είδα να φεύγει και χωρίς να το ήθελα γύρισα να κοιτάξω εκείνων. Καθόταν στο μεγάλο σαλόνι με κάτι χαρτιά στα χέρια...αυτά τα δυνατά χέρια, ορίστε τι είπα μόλις τώρα; Αλλά όντως δεν το έβλεπα καλά. Φενόταν κάπως χλωμός σήμερα. Γύρισα ξανά σε αυτό που έκανα, μέχρι που αισθάνθηκα κάτι να έρχεται δίπλα μου η κάποιον).

-Τόμας: Πάω αυτά στον Έιντεν μετά θα πάω για καφέ, θέλεις να σου φέρω; ( Την  παρατηρούσα μέσα στα μάτια της ενώ εκείνη είχε το νου της στην δουλειά της. Με εκπλήσσει που είναι τόσο αφοσιωμένη στην δουλειά της ενώ φαίνεται κάπως σήμερα).

-Σκάρλετ: (Είχα μείνει άφωνη μέσα μου με ρωτάει αν θέλω καφέ, ενώ τον έχω κατά βρίσει . Τι περίεργος άντρας. Έχει αρχ*δια τελικά αλλά για πόσο. Θα σε δω τότε όμορφε). Γλυκό με γάλα. Σε ευχαριστώ.

MAFIA DANCER🥀🔫Where stories live. Discover now