24. Ομάδα = Οικογένεια 🥀🔫

99 5 0
                                    




Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.




Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.





-Ρόουζ: Έλα μωρό μου μπορείς να τον βάλεις κάτω. Δείξε του ποία είναι η Mafia Dancer. Χαχαχα.

-Έιντεν:  Πάμε παιδιά πιο δυνατά!!!

-Σκάρλετ: Δεν λες να πέσεις γαμώτο.
-Τόμας: (Έφτυσα λίγο αα από το στόμα μου) Μόνο αν μου το ζητήσεις ευγενικά μωρό μου.

-Σκάρλετ: Χαχαχα...ούτε στα αγ*μηστα όνειρα σου.

-Τόμας: Μα όταν σε βλέπω δεν είναι τότε αγ*μηστα. (Την είδα να ξαφνιάζεται και τότε με μία τρικλοποδιά μου την έριξα κάτω) . Τι έγινε πέσαμε Σκάρλετ αγάπη μου.

-Σκάρλετ: (Χαα...θα σε σκίσω εσένα μπάτσε). Όταν πέφτεις ξέρεις και να ξανά σηκώνεσαι.  (Και τότε από εκεί που δεν το περίμενε τον έδωσα μία κλοτσιά στα κρυφά του μέρη. Τον είδα να γονατίζει στα πόδια μου και τότε χαμογέλασα πονηρά). Μμμ...λυπάμαι αλλά δεν θέλω να σε παντρευτώ.

-Τόμας: Γαμήσου όμως.. .

-Σκάρλετ: Χαχαχα...έλα να σε βοηθήσω όμορφε.  ( Αργότερα όλοι μας πήγαμε για ένα καφέ στο κυλικείο).

  ( Αργότερα όλοι μας πήγαμε για ένα καφέ στο κυλικείο)

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


-Ρόουζ: Ορίστε και ο αρακάς σου Τόμι μου. Μην γελάς εσύ.(Απευθύνθηκα στην Σκάρλετ).

-Τόμας: Σε ευχαριστώ Ρόουζ.
-Σκάρλετ: Θα περάσει. Σωστά;
-Τόμας: Μόλις βγάλω την σακούλα με τον αρακά από τα μέλη μου θα σου πω εσένα αργότερα τι δεν θα είναι καλά.

-Έιντεν: Οοο... απειλές ακούς Σκαρ.

-Σκάρλετ: Μμμ...δέχομαι την πρόκληση. Χαχαχα.. .

-Τόμας: (Πήγα ποιο κοντά της και της ψιθίρισα στο αυτί της ). Να γελάς πάντα. Σου πάει το γέλιο. ( Έπειτα την δάγκωσα λίγο από πάνω το αυτί, φυσικά αυτό κάνεις δεν το πρόσεξε, μετά γύρισα στο καφέ μου).

-Σκάρλετ: (Τον κοίταξα ξαφνιασμένη, μόλις τώρα έκανε... . Η καρδιά μου είχε χάσει σίγουρα κάποιος χτύπους. Σίγουρα θα σε ξανά δείρω εσένα μωρό μου. Χαμογέλασα με όλο αυτό και μετά απλά ήπια μία γουλιά από τον καφέ μου).

-Έιντεν: Λοιπόν εγώ πρέπει να πηγαίνω. Ο Τέο με ζήτησε και ίσως βρω και άλλα στοιχεία. Θα τα πούμε εμείς το απόγευμα.

-Σκάρλετ: Τα λέμε μετά αδερφέ μου και κράτα μας ενήμερους.

-Έιντεν: Μάλιστα αγαπημένη μου αρχηγέ.

-Ρόουζ: Θα πάω στα ντους. Θα έρθεις μαζί μου Σκαρ;

-Σκάρλετ: Σίγουρα αγάπη. Πρέπει να βγάλω και τα αίματα του όμορφου από πάνω μου. (Τον κοίταξα και του έκλεισα το μάτι). Δεν σε πειράζει να σε αφήσουμε μόνο για λίγο;

-Τόμας: Καλό μπάνιο να έχετε κυρίες μου.

-Ρόουζ: Σε ευχαριστούμε Τόμας. Πάμε τώρα.

-Τόμας: (Τις είδα να απομακρύνονται. Καλύτερα να πάω και εγώ για ένα μπάνιο).  


Παρελθόν

POV Τόμας

-???: Να θυμάσαι μικρέ πως οι οικογένεια σαν λέξη έχει μεγάλη σημασία, έτσι είναι και οι ομάδα. Όταν οι ομάδα μου με χρειάζεται πρέπει να είμαι εκεί έτσι γίνεται και όταν την χρειάζομαι και εγώ.

-Τόμας: (μία μικρή παιδική φωνούλα). Μαα... και εγώ σε χρειάζομαι. Μου είπες ότι θα παίξουμε μπαμπά.

-Πατέρας Τόμας: Και θα παίξουμε μικρέ μου απλά πρέπει να φύγω για λίγο.

-Τόμας: Μμμ... καλά μπαμπά.

-Π.Τ. : Ούτε και εγώ θέλω να σε αφήσω όμως πρέπει να πάω, μία μέρα θα γίνεις και εσύ αστυνομικός και θα το καταλάβεις. Θα μου υποσχεθείς ότι θα προσέχεις την δικιά μας οικογένεια μέχρι να έρθω;

-Τόμας: Μάλιστα κύριε ( έκανε μια μικρή χειρονομία χεραιτισμού στον πατέρα του).

-Π.Τ.: Μπράβο το αγόρι μου. Θα τα πούμε μετά εντάξει. Θα επιστρέψω πολύ γρήγορα.

-Τόμας: Εντάξει μπαμπά. Θα σε περιμένω.


Αλλά θα περίμενε...γιατί ίσως και να μην ερχόταν ξανά. Μερικές φορές ποτέ δεν ξέρεις ποία θα είναι και η τελευταία φορά που θα ξανά δεις κάποιο αγαπημένο πρόσωπο ξανά .








MAFIA DANCER🥀🔫Onde histórias criam vida. Descubra agora