Ξημερώματα
Λος Άντζελες 6:54Όνειρο:
Ελάτε...ελάτε πιο κοντά, Τόμας μην πειράζεις την αδερφή σου και εσύ μεγάλη μην είσαι τόσο πεισματάρα με τον μικρό, άντε καθίστε φρόνιμα τώρα και χαμογελάστε για να σας βγάλω μία φωτογραφία.... υπέροχα (ξαφνικά όλα αλλάζουν ματώνουν μαυρίζουν και ένας βουβός αλλά ενοχλητικός ήχος αρχίζει να ακούγεται και απότομα ξυπνάω).
Κοιτάω γύρω μου και ξαφνηκά το βλέμμα μου πάει στο τηλέφωνο που σαν διάολος χτυπάει μέσα στα ξημερώματα, πάω γρήγορα εκεί και μόλις βλέπω τον αριθμό το σηκώνω. Παρακαλώ....Τόμας Ντάρκστιλλ στο τηλέφωνο,στις υπηρεσίες σας.
- Φωνή Υπηρεσίας Αστυνομίας: Ντάρκστιλλ ο αρχηγός Μπράντον Γκρέιχιλλς σε χρειάζεται τώρα αμέσως δίπλα του.
-Τόμας: Τι συμβαίνει,έγινε κάτι;
-Φωνή Υπηρ. Αστυν.: Ναι,έχει γίνει ένα έγκλημα,μία δολοφονία έξω από τον δρόμο της Αριζόνας σε ένα μοτέλ ονόματος Dreamland εκεί θα σε περιμένει και ο αρχηγός για αυτό ετοιμάσου και πήγενε αμέσως εκεί γρήγορα.
-Τόμας: Μάλιστα,όπως διατάξατε θα είμαι εκεί αμέσως.(τέλος κλήσης) κλείνω το τηλέφωνο και κατευθείαν πάω στο μπάνιο κάνοντας την καθημερινή πρωινή μου ρουτίνα,μετά αφού βγένω από το μπάνιο με μία πετσέτα γύρο από την μέση μου και μία άλλη κρατώντας την πάνω στο κεφάλι μου,πάω στην κουζίνα και βάζω την μηχανή του καφέ σε λειτουργία,περνάνε 2 λεπτά και ο καφές ήταν έτοιμος,ανοίγω το ντουλάπι και περνώ μία κούπα αφού έχω βάλει είδη τον καφέ μέσα στην κούπα την περνώ και πάω στο κρεβάτι μου κάθομαι λίγο και πίνω απο τον καφέ μου σύγχρονος σκουπίζοντας τα μαλλιά μου,μετά σηκώνομαι και πάω μέχρι το παράθυρο είδη άρχηζε να ξημερώνει,αυτοκίνητα στους δρόμους να τρέχουν και οι πολίτες μέσα τους να τα οδηγούν προς της εργασίες τους,ο καιρός φενόταν να ήταν ηλιόλουστος σήμερα μία συνηθισμένη μέρα στο Λ.Α. .
ESTÁS LEYENDO
MAFIA DANCER🥀🔫
AcciónΤι θα γίνει όταν ο κόσμος βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο και ο εχθρός είναι αρκετά ισχυρός που ούτε οι απλές δυνάμεις π.χ.αστυνομία το ίδιο το κράτος και οι κρατηκές μυστηκές υπηρεσίες δεν μπορούν να τον νικήσουν αυτόν τον εχθρό. Τότε θα πρέπει απλά όλ...