POV Σκάρλετς
Ήμουν μόνη στο δωμάτιο μου, σκεφτόμουν τόσα πολλά. Το μυαλό ήταν γεμάτο και αισθανόμουν ότι θα πνίγω μέσα στις σκέψεις μου. Χρειαζόμουν λίγο αέρα κάτι τέλος πάντων που θα με κρατήσει λίγο όρθια. Πήγα στο δημόσιο μπάνιο και έβρεξα τα μούτρα μου.
Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και απλά όταν με είδα αισθάνθηκα κάτι μέσα μου να με κοροϊδεύει. Κοίτα πως κατέληξες. Τόσα χρόνια δεν σε έριχνε τίποτα και τώρα...Τι έγινα αδύναμη; Μπορεί και το Τέρας που είπε ο Τόμας ότι είμαι να με έχει καταπιεί ολόκληρη πλέον. Ξαφνικά αισθάνθηκα δάκρυα να πέφτουν από τα μάτια μου. Τι...εγώ δεν κλαίω. Είχα ξεχάσει να κλαίω. Είχα ξεχάσει τι πάει να πει πόνος εδώ και χρόνια. Και τώρα είναι σαν όλο το παρελθόν μου,να ετοιμάζεται να βγει από τον τάφο του. Δεν έκατσα άλλο στο μπάνιο. Όταν βγήκα από το μπάνιο άκουσα μία οικεία φωνή.
-Τόμας: Σκάρλετ είσαι καλά; Κλαις;
-Σκάρλετ: Φυσικά και δεν κλαίω.Μην είσαι ηλίθιος. Και είμαι μια χαρά. (Δεν είπε τίποτα αλλά αυτό που έκανε μετά την απάντηση μου με άφησε να μείνω απλά ακίνητη. Με είχε φέρει στην αγκαλιά του, και για κάποιο λόγο δεν το έσπρωξα ίσα ίσα την ήθελα την αγκαλιά του. Τι φάση περνάω γαμώτο).
-Τόμας: Δεν πειράζει αν κάποιες φορές αφήσεις τον εαυτό να βγει έξω και να τον αφήσεις να αναπνεύσει. Σε καταλαβαίνω και ξέρω. (Της χαΐδευα τα μαλλιά της, ήταν τόσο απαλά και όμορφα και μύριζαν τόσο μεθυστικά). Τι λες να βγούμε για λίγο να πάρουμε μια αναπνοή;
-Σκάρλετ: (Δεν το πίστευα πως θα το έλεγα αυτό, αλλά ήθελα να βγώ μαζί του. Άρε Σκαρ τι κάνεις , και δεν μας αναγνωρίζω). Νομίζω πως θα συμφωνήσω με την πρόταση σου. Αλλά μόνο αυτή την πρόταση.
-Τόμας: Χαχαχα... καλό αυτό Σκαρ. Πάμε τώρα.
YOU ARE READING
MAFIA DANCER🥀🔫
ActionΤι θα γίνει όταν ο κόσμος βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο και ο εχθρός είναι αρκετά ισχυρός που ούτε οι απλές δυνάμεις π.χ.αστυνομία το ίδιο το κράτος και οι κρατηκές μυστηκές υπηρεσίες δεν μπορούν να τον νικήσουν αυτόν τον εχθρό. Τότε θα πρέπει απλά όλ...