Γειά σας αγαπημένη μου αναγνώστες θέλω να σας πω,οτί στο συγκεκριμένο κεφάλαιο θα σας μιλήσω για την ιστορία και το παρελθόν των Bloody Birds και φυσικά από δω θα μάθετε και την δημιουργία τους....βέβαια αυτό δεν είναι το κεφάλαιο 10....εκείνο θα έρθει ποιο μετά....αυτό το συγκεκριμένο είναι σαν μία παράκαμψη της ιστορίας σαν ένα PastTrip...που γενικά τέτοια ταξίδια θα υπάρχουν στην συγκεκριμένη σειρά MAFIA DANCER..... τώρα θα συνεχίσει την αφήγηση η αγαπημένη μας Σκάρλετ....εγώ σας φιλώ bye🥀🔫
(Σκάρλετ Παρελθόν )
Σαν χθες θυμάμαι εκείνη την ημέρα τον 15 μου χρόνων,είμουν ακόμα γυμνάσιο....και...(παύση...κοιτάω κάτο όλα μαυρίζουν,προσπαθώ να μείνω και να κρατηθώ δυνατή αλλά τα μάτια μου είναι υγρά...πάλι είναι υγρά.... πόσο θέλω να κλάψω και να βγάλω η μάλλον να ξεθάψω όλα αυτά που νιώθω.....). Τέλος πάντων θα ξεκινήσω απο την αρχή. Με λένε Σκάρλετ Μακντάρξον και είμαι 26 χρονών αλλά αυτά που ξέρετε για εμένα δεν είναι όλα αληθινά..... το αληθινό όνομα μου είναι Χέιζελ Ρέντφορντ και είμαι όντως 26 χρονών. Γεννήθηκα στην Αγγλία και μεγάλωσα εκεί μέχρι τα 15 μου. Μπορώ να πώ οτι τα παιδικά μου χρόνια ήταν εξαιρετικά όμορφα,ζούσα πολύ απλά και λιτά μαζί με τους γονείς μου,γενικά έκαναν ότι καλύτερο μπορούσαν.... ήταν υπέροχοι ποτέ μου δεν είχα παράπονο από αυτούς. Τα ονόματα τους ήταν Τζέιν Γκάρντστοουν και Ντάνιελ Ρέντφορντ....γενικά ένα πολύ ευτυχισμένο ζευγάρι.... τέλος πάντων όπως πήγα να ξεκινήσω στην αρχή είμουν 15 χρονών μάλιστα εκείνη την ημέρα τα είχα κλίση ,ήταν Άνοιξη 13 Μαρτίου....ο καιρός ήταν χάλια,έβρεχε συνέχεια δεν σταμάτησε καθόλου.... ευτυχώς όμως ήταν Παρασκευή και μετά απο το σχολείο θα γυρνούσα σπίτι και έτσι έγινε.... όταν έφτασα στο σπίτι μου η πόρτα ήταν είδη ανοιχτή,τότε ήταν που φοβήθηκα κυρίος για τους γονείς μου. Όταν μπήκα μέσα δεν υπήρχε κάνεις και όλα ήταν στην θέση τους, αφού πέρασαν οι ώρες κάποια στιγμή κατά το βράδυ χτύπησε κάποιος την πόρτα, όταν πήγα να ανοίξω την πόρτα είδα 2 αστυνομικούς, με ρώτησαν άμα είμουν εγώ...και όταν τους είπα ότι είμουν αυτή που έψαχναν τότε χαμήλωσαν τα κεφάλια τους....Τότε ήταν που διαλύθηκε όλος ο κόσμος μου..... οι γονείς μου βρέθηκαν νεκροί σε τροχαίο....τα πάντα είχαν καταρρεύσει... Δεν είχα κανένα άλλον στον κόσμο....είμουν μόνη.... στην κηδεία με βοήθησαν κάποιοι γείτονες....όλα ήταν τελειωμένα για εμένα δεν είχα κάποιον να με βοηθήσει....το σχολείο δεν το έβγαλα μετά τον θάνατο των γονιών μου τα παράτησα ούτος ή άλλος δεν είχα παρέες....αφού πέρασαν 9 μήνες..... μία νύχτα θυμάμαι έβρεχε τότε γιατί ήταν Νοέμβριος....περπατούσα στον δρόμο, είμουν βρόμικη πεινούσα το σπίτι μού το είχαν πάρει οπότε έμεναν στον δρόμο....κάποια στιγμή την ώρα που περπατούσα σταματάει δίπλα μου ένα μαύρο αμάξι, απο μέσα του βγήκε ένας καλοντυμένος άντρας, μου χαμογέλασε γλυκά, δεν τον ήξερα και δεν ήξερα άμα ήθελα να τον εμπιστευτώ....αλλά μου φέρθηκε καλά σαν δεύτερος πατέρας και φυσικά ποιος άλλος ήταν εκτός απο τον Τέο. Αργότερα όταν είμουν 16 ο Τέο έφερε στην μαφία και την Ρόουζ που ήταν τότε ακόμα 14,την είχα σαν μικρή μου αδερφή και μετά από 2 χρόνια όταν εγώ είμουν 18 και η Ρόουζ ήταν 16 μία μέρα ο Τέο έφερε στο εκπαιδευτήριο ένα μικρό αγόρι στην ηλικία μας κοντά ήταν 17 και ήταν ο Έϊντεν. Αργότερα μετά χρόνια εκπαίδευσης μάθησης και άλλων πολλών ονομαστήκαμε ή ομάδα BLOODY BIRDS αλλά ο κάθε ένας μας έχει ξεχωριστά ονόματα κωδικού,που για όλους μας σημαίνει κάτι ο Τέο μας τα είχε δώσει βέβαια ακόμα δεν ξέρω το δικό μου από που ακριβός το πήρα μάλλον απο το ταλέντο που έχω στον χωρό κυρίος στον στύλο.
ESTÁS LEYENDO
MAFIA DANCER🥀🔫
AcciónΤι θα γίνει όταν ο κόσμος βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο και ο εχθρός είναι αρκετά ισχυρός που ούτε οι απλές δυνάμεις π.χ.αστυνομία το ίδιο το κράτος και οι κρατηκές μυστηκές υπηρεσίες δεν μπορούν να τον νικήσουν αυτόν τον εχθρό. Τότε θα πρέπει απλά όλ...