06. Επιστροφή 🥀🔫

213 14 7
                                    

6:46

Ξημερώματα πάνω στον ουρανό

-Τέο: Και για πες μου μικρή,πως τα πέρασες εδώ και τρία χρόνια στην Ρωσία

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Τέο: Και για πες μου μικρή,πως τα πέρασες εδώ και τρία χρόνια στην Ρωσία.
-Mafia Dancer: Όπως τα ξέρεις δουλειές καθαριότητας σιν και κρύο και πολύ Vodka (αρχίσαμε και οι δύο να γελάμε).
-Τέο: Χαχαχα.... μου έλειψε τόσο πολύ το χιούμορ σου Σκάρλετ,ξέρεις ότι πάντα είμαι και θα είμαι περήφανος για εσένα.
-Σκάρλετ: Το ξέρω αυτό Τέο και εγώ είμαι περήφανη που με βρήκες και μ'έκανες τόσο δυνατή. Είμαι ευγνώμων για αυτό. Αλλά όπως κατάλαβα και απο το μήνυμά σου με χρειάζεσαι για κάτι πολύ σημαντικό.
-Τέο: Πολύ σωστά Σκάρλετ. Όντως χρειάζομαι την βοήθεια σου και των άλλων δύο,πρέπει να αναγεννηθεί ξανά η ομάδα Bloody Birds.
-Σκάρλετ: (Πίνω λίγο απo το Bacardi μου,και τον κοιτάω σοβαρά). Αυτό ακούγεται σοβαρό,για να μας θες όλους μαζί;; Σωστά;
-Τέο: Ακριβός παιδί μου. Η δουλειά αυτή που μας ήρθε στα χέρια είναι δύσκολη,βασικά.... όχι για εμάς.... είδη έχουμε αρκετές ίδιες δουλειές,όμως ο εχθρός μας είναι το μεγάλο παλούκι που μπαίνει στον κώλο μας εδώ,και είναι σκληρό παλούκι Σκάρλετ παιδί μου.
-Σκάρλετ: Ποιός είναι δηλαδή αυτός που το παίζει τόσο μεγάλο αρχιδ*; (τον κοιτάω σοβαρά).
-Τέο: Όλα στην ώρα τους Σκάρ. Μην ξεχνάς τους κανόνες μιάς ομάδας ειδικά εσύ που είσαι η αρχηγός.
-Σκάρλετ: (Ρολάρω τα μάτια μου και αναστενάζω).Ότι ένας αρχηγός πρέπει να είναι μαζί μετά μέλη της ομάδας του ώστε να μάθουν όλοι την πληροφορία.... Μαζί σαν ομάδα.
-Τέο: Σωστά μικρή. Οπότε υπομονή γιατί υπάρχουν και άλλες εκπλήξεις.
-Σκάρλετ: (Τον κοιτάω περίεργα αλλά και παιχνιδιάρικα). Εκπλήξεις....μου αρέσει αυτό.
-Τέο: Οοο.... πιστεψέ με μπορεί να σου αρέσει αλλά μπορεί και όχι (σίγουρα θα πάθεις σοκ μικρή μου για αυτό το κρατάω μυστικό και άλλα πόσα).
-Σκάρλετ: (Τον κοιτάω σοβαρά και σκεπτική και ύστερα κοιτάω έξω στο παράθυρο απολαμβάνοντας την θέα).




(Hey αστέρια μου πως σας φένεται μέχρι εδώ ελπίζω να σας αρέσει όπως και εμένα..... Αλήθεια τι πιστεύεται για τον Τέο;; Τι νομίζεται πώς ξέρει;; Η μάλλον τη αλλά παραπάνω κρύβει απο όλους και κυρίως από την Σκάρλετ;; Θα ήθελα να μου γράψετε τις γνώμες σας. Λοιπόν εμείς θα τα πούμε ξανά σε επόμενο κεφ. μην ξεχνάτε να βάζετε και κανένα αστεράκι 🌟που και που... Μέχρι τότε σας φιλώ gangsters μου😘💋💋❤🖤❤🖤🥀🔫🥀🔫🥀🔫).

MAFIA DANCER🥀🔫Where stories live. Discover now