Μαφία Hawk
Επιστροφή
-Ρόουζ: Για να καταλάβω δηλαδή . Για πρώτη φορά στην ζωή μου και της ομάδας, μας έστειλες σε λάθος μέρος; Ααχχ... κρίμα και ήταν όμορφα στην Γαλλία.
-Έιντεν: Σώπασε Ρόουζ. Σίγουρα υπάρχουν εξηγήσεις και κάποια λύση. Σωστά Τέο;
-Τέο: Ότι ξέρω το ξέρετε και εσείς, και μόλις σήμερα βρήκαμε αυτό το στοιχείο. Μου το έφεραν πριν έρθετε. Το ξέρω ότι είστε θυμωμένη και εξαντλημένοι. Αλλά δεν μπορούμε να το βάλουμε κάτω. Όχι τώρα.
-Σκάρλετ: (Κοιτούσα το χαρτί που ήταν το στοιχείο. Ήταν μία απόδειξη. Άραγε γιατί να μας φέρουν μία απόδειξη σε φάκελο; Αναρωτήθηκα. Όλοι είμασταν άνω κάτω) .
-Τόμας: Κάτι μου βρομάει εδώ. Σαν παγίδα ή κάποιο σχέδιο έχουν. Αλλιώς γιατί να φέρουν αυτό εδώ. Μας είπες πως έπιασαν έναν άντρα σου. Και του το έδωσαν. Περίεργο είναι δεν νομίζεται και εσείς;
-Τέο: Συμφωνώ Τόμας με την θεωρία σου και σίγουρα αυτό πιστεύουμε οι περισσότεροι εδώ. Τέλος πάντων πάτε να ξεκουραστείτε και αύριο θα δούμε τι θα κάνουμε.
-Τόμας: (Είχαμε βγει από το γραφείο του αρχηγού Τέο, και τώρα πήγαινα προς το δωμάτιο μου μέχρι που κάποια στιγμή κάτι με κόλλησε στον τοίχο). ΤΙ ΣΤΟ..... . (Μου έκλεισε το στόμα και έπειτα μου έκανε σήμα να μπούμε στο δωμάτιο μου). Είσαι τρελή κοπέλα μου. Τι σε έπιασε;
-Σκάρλετ: Σκάσε μπάτσε πρωτού μας ακούσουν.
-Τόμας: Ορίστε; Ομάδα είμαστε;
-Σκάρλετ: Το ξέρω έξυπνε . Ο αρχηγός της είμαι. Αλλά αυτό είναι δουλειά για δύο. Και δυστυχώς χρειάζομαι έναν μπάτσο για αυτό. Λοιπόν τι λες θα βοηθήσεις;-Τόμας: ( Σκέφτηκα αρκετά πριν δεκτό. Και επίσης χρειάζεται κάποιον να την προσέχει από τον νόμο εννοώ γιατί γενικά δεν χρειάζεται κανέναν). Έγινε είμαι μέσα. Αλλά αν το ξανά κάνεις αυτό με το στόμα, την επόμενη φορά δεν θα είμαι ευγενικός μαζί σου.
-Σκάρλετ: Μμ...οτι πεις... (Χαμογέλασα σαρκαστικά). Λοιπόν άκου τώρα. Έχω το μοναδικό στοιχείο στα χέρια μου. Που επίσης μυρίζει άσχημα. Σαν ....
BINABASA MO ANG
MAFIA DANCER🥀🔫
ActionΤι θα γίνει όταν ο κόσμος βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο και ο εχθρός είναι αρκετά ισχυρός που ούτε οι απλές δυνάμεις π.χ.αστυνομία το ίδιο το κράτος και οι κρατηκές μυστηκές υπηρεσίες δεν μπορούν να τον νικήσουν αυτόν τον εχθρό. Τότε θα πρέπει απλά όλ...