Στον αέρα
(13:30)
-Ρόουζ: Ααχ... Ιταλία τι όμορφη που είσαι.
-Έιντεν: Αα... καλά.
-Σκάρλετ: (Χαμογέλασα στον Έιντεν,μου αρέσει όταν πειράζονται αυτοί οι δύο μεταξύ τους).-Τόμας: Και ποίος ακριβώς είναι αυτός ο Ματέο;
-Σκάρλετ: (Τον κοίταξα σοβαρά και ταυτόχρονα χαμογέλασα σαρκαστικά). Κάποιος όχι του επιπέδου σου πάντως.
-Τόμας: Ορίστε;; Και τι έχει το επίπεδο μου .
-Σκάρλετ: Είναι απλά επίπεδο.
-Έιντεν: Άντε πάλι τα ίδια.
-Τόμας: Αα... έτσι εε... . ( Καλά δεσποινίς Σκάρλετ θα τα πούμε εμείς κάποια στιγμή ιδιαιτέρως).
Πέρασαν οι ώρες και κάποια στιγμή επιτέλους οι ομάδα έφτασε στο αεροδρόμιο της Ρώμης.
Έπειτα απο εκεί τους περίμενε μυστική συνοδεία και απο εκεί θα πηγαίνανε στην έπαυλη των Μπρούνι.
-Ρόουζ: Τρελαίνομαι όταν ερχόμαστε εδώ. Δες σπίτι .Μία μέρα θα αποκτήσω και εγώ ένα τέτοιο. Χαχαχα... .-Σκάρλετ: Το εύχομαι αγάπη μου.
-Έιντεν - Τόμας: Γυναίκες.
-Σκάρλετ: Λοιπόν πάμε μας περιμένουν και ήδη έχουμε αργήσει.
-Τόμας: ( Για να δούμε ποιός είσαι εσύ κύριε Ματέο).
POV Σκάρλετ
Περίμενα μέσα εγώ και η ομάδα μου ....και ο Τόμας. Τι πλούτο που έχει αυτή η Ιταλία. Όλα ήταν μέσα στο χρυσό όπου και να κοιτάξεις μέσα στην έπαυλη αυτή μυρίζει ακριβό. Αλλά έτσι ήταν πάντα. Δεν άλλαξε και δεν θα αλλάξει. Κάποια στιγμή εκεί που καθόμασταν στο μεγάλο ακριβό σαλόνι τα μάτια μου έπεσαν στον Τόμας. Μου φαίνεται πως θα περάσουμε πολύ ωραία στην Ιταλία. Εκεί στην ησυχία ακούσαμε όλοι βήματα και σηκωθήκαμε, όταν κοίταξα στο βάθος, τότε τον είδα να εμφανίζεται φορώντας ένα πανάκριβο κουστούμι όπως πάντα. Κλασικός principe nero (μαύρος πρίγκιπας).
- Ματέο: Καλώς ήρθατε φίλοι μου. Χαίρομαι που σε ξανά βλέπω Σκάρλετ, Ρόουζ και Έιντεν. Βλέπω και καινούργια φάτσα εδώ.
-Τόμας: Τόμας Ντάρκστιλλ.
-Ματέο: Μάλιστα...χάρηκα Τόμας . Λοιπόν σίγουρα θα είστε κουρασμένη από το ταξίδι. Οι άνθρωποι μου θα σας εξυπηρετήσουν. (Κοίταξα την Σκάρλετ από πάνω μέχρι κάτω). Στης ομορφιές σου όπως πάντα Σκάρλετ. Και εννοείται και εσύ Ρόουζ.-Ρόουζ: Μην ανησυχείς δεν θίγουμε. Ξέρω την αδυναμία σου χαχαχα.
-Σκάρλετ: Κλασικός principe nero.
-Ματέο: Ακριβώς.-Τόμας: Να πηγαίνουμε καλύτερα;
-Έιντεν: Συμφωνώ με τον Τόμι.-Ματέο: Παρακαλώ. Θα τα πούμε το βράδυ.
-Σκάρλετ: Να είσαι σίγουρος.
Ματέο Μπρούνι (27) ♐
STAI LEGGENDO
MAFIA DANCER🥀🔫
AzioneΤι θα γίνει όταν ο κόσμος βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο και ο εχθρός είναι αρκετά ισχυρός που ούτε οι απλές δυνάμεις π.χ.αστυνομία το ίδιο το κράτος και οι κρατηκές μυστηκές υπηρεσίες δεν μπορούν να τον νικήσουν αυτόν τον εχθρό. Τότε θα πρέπει απλά όλ...