-Ρόουζ: Τι θα κάνουμε με αυτούς τους δύο μου λες;
-Έιντεν: Δεν ξέρω αλλά πρέπει να βρουν κάποιο τρόπο να τεριάξουν. Θέλω να πω, πως το τράβηξαν πολύ το θέμα εχθές.
-Ρόουζ: Συμφωνώ. Και οι δύο ήταν απαράδεκτη αλλά έτσι είναι ο έρωτας.
-Έιντεν: Η Σκαρ ερωτευμένη με τον Τόμι. Χαα...αστείο.
-Ρόουζ: Μπαμ κάνει αν όχι ακόμα θα γίνει κάποια στιγμή. Αλλά αυτό θα είναι το μυστικό μας. Αλλιώς την γ*μησες αν πεις τίποτα.
-Έιντεν: Μείνε ήσυχη.
-Ρόουζ: Ωραία καλύτερα να πάω να δω τη κάνει η Σκαρ τώρα. Και πρέπει να ετοιμαστούμε και για την τελετή.
-Έιντεν: Ωραία θα σας περιμένουμε έξω από το κτίριο. Αλλά πρέπει πρώτα να βρω τον Τόμας.
Οι ώρες πέρασαν και όλοι ήταν τώρα στο Σιάτλ για την τελετή των χαμένων ανθρώπων. Υπήρχε πολλοίς κόσμος στο κοιμητήριο αλλά πάντα με μυστικότητα. Κάποια στιγμή αφου τελείωσε η τελετή όλοι πήγαν για τον καφέ της παρηγοριάς.
-Ρόουζ: Ποοο...το στομάχι μου δεν το νιώθω. Ζαλίζομαι παιδιά.
-Έιντεν: Θες να σε πάω σε γιατρό ,μήπως θέλεις λίγο νερό.-Τόμας: Καλύτερα να την πας πίσω. Χρειάζεται ξεκούραση αρκετά τράβηξε μέσα στης μέρες. Όπως όλοι μας.
-Ρόουζ: Είχε δίκιο ο Τόμας. (Του χαμογέλασα ήρεμα) . Μπορούμε να φύγουμε;
-Έιντεν: Ναι θα σε πάω εγώ αμέσως τώρα. Θα είστε εντάξει εσείς; (Κοίταξα για λίγο την Σκάρλετ και είδα πως με έκανε νόημα ότι θα είναι όλα καλά). Να προσέχετε .
-Τόμας : Τα λέμε μετά. (Τους είδα να φεύγουν, και έπειτα έμεινα μόνος με εκείνη. Γενικά εχθές αισθανόμουν χάλια για τον τρόπο που της φέρθηκα. Πρέπει να βρω έναν τρόπο να τα φτιάξω. Και ακόμα δεν ξέρω γιατί το κάνω αυτό).
Σκάρλετ ήθελα να σου πω.. .-Σκάρλετ: Συγνώμη;
-Τόμας: Για την ακρίβεια...αχ.. ναι . Συγνώμη.
-Σκάρλετ: Τα τέρατα ξέρεις δεν έχουν τρόπους. Αλλά σε συγχωρώ. Αλλά δεν ζητώ συγνώμη για το χαστούκι.-Τόμας: Ήμουν σίγουρος για αυτό με το χαστούκι. Επίσης δεν είσαι τέρας.
-Σκάρλετ: Και αν είμαι; Το είπες μόνος σου. Αλλά ξέρεις κάτι δεν με ξέρεις.
-Τόμας: Άσε με να σε μάθω τότε. Ούτε εγώ αλλά ούτε εσύ με ξέρεις. Και για αυτό κάνουμε μαλακίες. Όμως ξέρω πως κάνουμε τελικά καλή ομάδα.
-Σκάρλετ: Ομάδα... . Τελικά μπορεί και να έχεις δίκιο. Τέλος πάντων μπορεί και να έχεις δίκιο. Με ζάλισαν εχθές κιόλας η Ρόουζ και ο Έιντεν.
-Τόμας: Και σε μένα ήρθαν.
-Σκάρλετ: Τέλεια.Εχθές το απόγευμα
-Ρόουζ: Το ξέρω ότι δεν το χωνεύεις αλλά Σκάρλετ αγάπη μου τον χρειαζόμαστε. Και χρειαζόμαστε εσένα. Γαμώτο δηλαδή μην κάνετε σαν παιδιά κάποια στιγμή θα τελειώσει αυτό.
-Σκάρλετ: Δεν με παρατάς λέω εγώ Ρόουζ.
-Ρόουζ: ΌΧΙ ΜΑΛΑΚΑ. Δεν σε παρατάω πρώτον είσαι η οικογένεια μου δεύτερον η κολλητή μου τρίτον η αρχηγός μας .
-Έιντεν: Έχει δίκιο Σκάρλετ η Ρόουζ και το ξέρεις. Και σκέψου κάτι ακόμα. Εσείς οι δύο βρήκατε την Oro Nero μέσα σε κάτι ώρες. Όντως μπορεί να σε πρόσβαλε άσχημα και κρατιέμαι να μην τον θάψω αλλά από την άλλη και εκείνος μας χρειάζεται όπως και εμείς. Δώσε μια παύση για λίγο στον θυμό και στην έχθρα. Σε παρακαλώ.
-Σκάρλετ: (Τους κοιτούσα και τους δύο πολύ προσεκτικά, ίσως και να έχουν ένα δίκιο. Πρέπει να συνέλθω ποία δεν είμαι και κανένα παιδί. Πρέπει να ρίξω το τοίχος για λίγο. Για την ομάδα μου , για την οικογένεια μου. Και ίσως για τους νέους.... Φίλους.
YOU ARE READING
MAFIA DANCER🥀🔫
ActionΤι θα γίνει όταν ο κόσμος βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο και ο εχθρός είναι αρκετά ισχυρός που ούτε οι απλές δυνάμεις π.χ.αστυνομία το ίδιο το κράτος και οι κρατηκές μυστηκές υπηρεσίες δεν μπορούν να τον νικήσουν αυτόν τον εχθρό. Τότε θα πρέπει απλά όλ...