Ξημερώματα 5:30
Αεροδρόμιο Μόσχας,Ρωσία
Φώτα παντού, θόρυβος από μηχανές αεροπλάνων,άλλες να ανάβουν και άλλες να σβήνουν,ο τσουχτερός κρύος αέρας να τα περιτριγυρίζει όλα σιν και το παγωμένο χιόνι,όλα κρύα και παγωμένα στην Ρωσία. Ένας τόπος για παγωμένες καρδιές και παγωμένους χρόνους. Εκεί περιμένει η μαφία Hawk την αποδοχή του καλέσματος της.
-Άντρας Μαφ. Hawk: Αρχηγέ άργησε. Λέτε να μην έρθει;
-Αρχ. Μαφ. Hawk: Υπομονή άντρα, τέτοια άτομα χρειάζονται υπομονή για να τα περιμένεις και πιστεψε με.
Έρχεται.Ξαφνικά ακούγεται γκάζομα μηχανής αυτοκινήτου να έρχεται προς το μέρος τους και να ντριφτάρι μπροστά τους έπειτα σταμάτησε ένα Audi Rs8.
Ο άντρας της υπηρεσίας κοίταξε με σοβαρό ύφος τον αρχηγό του, ενώ ο αρχηγός κοιτούσε το θέαμα και χαμογελούσε. Ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και απο μέσα του βγαίνουν δύο καλογυμνασμένα ομοιόμορφα περιποιημένα πόδια
και ύστερα βγαίνει και η καλλονή που τα είχε,η όμορφη γυναίκα έδωσε τα κλειδιά του αυτοκινήτου της σε έναν άλλον άντρα της υπηρεσίας αλλά πριν του τα δώσει...
-???: Δεν θέλω να δω ούτε μία γρατζουνιά στο μωρό μου,γιατί άμα δω (πηγαίνω κοντά του) θα ευχόσουν να μην είχες γεννηθεί.
Η γυναίκα μετά την προειδοποιήσει που του έδωσε προχώρησε στους δύο άντρες που την περίμεναν και αφού έφτασε κοντοστάθηκε λίγο και χαμογέλασε πονηρά αλλά αθώα και γλυκά στον αρχηγό της.
-???: Σου έλειψα Τέο μου (του χαμογέλασα πειραχτικά).
-Τέο (Αρχ. Μαφ. Hawk): (της χαμογέλασα) φυσικά και μου έλειψες μικρή μου.
-???: Ααα.... τι γλυκό,όμως ξέρω καλά ότι εκτός ότι σου έλειψα, σου έχουν λείψει ταυτόχρονα και οι υπηρεσίες μου σωστά;;
-Τέο: Σωστά..... Mafia Dancer. Τι λες πάμε καλύτερα και συνεχίζουμε στον δρόμο.
-Mafia Dancer: Ανυπομονούσα να το πεις αυτό...Πάμε.Και έτσι το ένα κάλεσμα συμπληρώθηκε στην ομάδα,και η γυναίκα με τους άντρες και τον αρχηγό ξεκίνησαν το ταξίδι της επιστροφής για Αμερική.
(Hey αστέρια μου τι κάνετε ελπίζω να είστε καλά.... και μυρίζω απο μακριά έναν ενθουσιασμό ο λόγος.... γιατί μπήκε επιτέλους η κύρια χαρακτήρας στην ιστορία.... εγώ σας είχα πει πριν στο προηγούμενο κεφάλαιο να κάνετε λίγο υπομονή.... εγώ κρατώ τις υποσχέσεις μου. Λοιπόν ελπίζω να σας άρεσε μέχρι εδώ και φυσικά συνεχίζουμε τα λέμε στο επόμενο κεφ. Μέχρι τότε φιλιά 😘💋💋❤🖤❤🖤❤🖤)
YOU ARE READING
MAFIA DANCER🥀🔫
ActionΤι θα γίνει όταν ο κόσμος βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο και ο εχθρός είναι αρκετά ισχυρός που ούτε οι απλές δυνάμεις π.χ.αστυνομία το ίδιο το κράτος και οι κρατηκές μυστηκές υπηρεσίες δεν μπορούν να τον νικήσουν αυτόν τον εχθρό. Τότε θα πρέπει απλά όλ...