38.Η ώρα της εκτέλεσης 🥀🔫

78 6 0
                                    

Μαφία Hawk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μαφία Hawk


(06:15)



Όλοι ήταν σε μεγάλη αναμονή, υπήρχε ένας μεγάλος πανικός σε όλη την μαφία. Φυσικά όλα έπρεπε να είναι στην εντέλεια και θα είναι,δεν θα το άφηνε έτσι ο Αρχηγός Τέοντορ ή αλλιώς το μεγάλο The Hawk Eye ( κωδικός όνομα του Τέο).

Τώρα βρισκόταν στο μεγάλο γραφείο μαζί του ήταν ο Τόμας, ενώ η υπόλοιπη ομάδα Bloody Birds βρισκόταν σε διαφορετικά σημεία του κτιρίου. Η Ρόουζ βρισκόταν στα αυτοκίνητα της άμυνας, προετοίμαζε με λίγα λόγια την γύρω προστασία. Ο Έιντεν σε άλλο εξίσου σημείο, είχε αναλάβει με άλλους πολλούς τρομερούς χάκερ ,να βρουν τοποθεσία και ότι άλλο χρειαστεί. Και η τελευταία μας μοναδική Σκάρλετ, εκείνη βρισκόταν στην έφοδο όπλων και εξοπλισμών, και με όλο αυτό θα προετοίμαζε τις ομάδες . Όλοι βρησκόντουσταν στα πόστα τους και απλά περίμεναν την έναρξη της αντίστροφης μέτρησης.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(08:00)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(08:00)


Γραφείο Τέου

-Σκάρλετ: Λοιπόν όλα είναι έτοιμα από την δικιά μου πλευρά.

-Ρόουζ: Και από εμένα το ίδιο.

-Τέο: Υπέροχα. Και εγώ σας έχω πολύ καυτά νέα κόρες μου.

-Σκάρλετ: Για δώσε πόνο. Πες μου πως ο Έιντεν;

-Τέο: Ναι . Τους βρήκαμε τους μπάσταρδους.

-Ρόουζ: Ναι ρε πο*στη τους βρήκαμε. Δεν θα την γλυτώσουν τώρα.

-Τόμας: Αυτό είναι σίγουρο.

-Έιντεν: Ήρθα και εγώ δεν πιστεύω να άργησα για το πάρτι και να το γλεντάτε μόνοι σας χωρίς εμένα. (Ξαφνικά είδα την Ρόουζ να έρχεται κατά πάνω μου και να δεν το πίστευα Αυτό που έκανε, αλλά με φίλησε. Φυσικά δεν την άφησα και εγώ έτσι, ήταν το πιο τρομερό φιλί που είχα πάρει, καλά ήταν το πρώτο μου αλλά στα όνειρα μου την ονειρευόμουν πιο συχνά).

-Ρόουζ: (Έκοψα απαλά το φιλί μας και έπειτα τον κοίταξα στα μάτια τόσο γλυκά με θαυμασμό). Τελικά για φυτό είσαι τόσο ξεχωριστό και σπάνιο. Με τρομάζει η εξυπνάδα σου.

-Έιντεν: Και εμένα με τρομάζει η γοητεία σου μωρό μου. (Έπειτα την έφερα κοντά μου και την ξανά φίλησα).

-Σκάρλετ: ( Ότι έχω μείνει μαλάκας τώρα ναι...θα το ομολογήσω. Έχασα μου φαίνεται κάποια επεισόδια νομίζω. Αν και χαίρομαι για τα κολλητάρια μου). Συγνώμη αλλά το ρομάντζο θα πρέπει να περιμένει στην άκρη ειδικά σε αυτή την ιστορία και στιγμή. Όσο για όλο αυτό θα τα πούμε μετά. (Τους είδα να μου χαμογελάνε τόσο γλυκά, που απλά ένιωσα υπέροχα για αυτούς τους δύο . Αν και μεταξύ μας το περίμενα αυτό να συμβεί μία μέρα).

-Τόμας : Χαίρομαι για εσάς παιδιά, αλλά νομίζω πως πρέπει να επιστρέψουμε στην...

-Σκάρλετ: Δράση;

-Τόμας: (Κοίταξα να την δω. Αυτή η γυναίκα πάντα θα με εντυπωσιάζει). Ακριβώς.

-Έιντεν: Σωστά...σωστά. Λοιπόν Τέο μπορείς να τους το πεις αν θες.

-Τέο: Χμμ.. ναι . Λοιπόν το μεσημέρι φεύγουμε για νέο Μεξικό εκεί θα γίνει η έναρξη. Όσο για την αστυνομία θα της στείλουμε τις συντεταγμένες αμέσως τώρα αλλά θα είναι πιο πίσω μας. Για παν ενδεχόμενο και προστασία.

-Σκάρλετ: Υπέροχα. Λοιπόν τι κάνουμε εδώ. Ας δράσουμε, φύγαμε ομάδα. (Πριν φύγουμε είδα τον Τόμας να στέκεται στο γραφείο σαν να περίμενε εντολή από τον Τέο αλλά δεν την χρειαζόταν). Και εσύ σπουδαίε αστυνομικέ. Και εσύ είσαι μέσα στην ομάδα μου. Έλα τώρα μην αργείς. (Του χαμογέλασα και του έκλεισα το μάτι πονηρά).

-Τόμας: Ότι πείτε Mafia Dancer.






MAFIA DANCER🥀🔫Where stories live. Discover now