20. La danza d'oro 🥀🔫

106 5 0
                                    

Ιταλία- Ρώμη

Βίλα Μπρούνι



Την επόμενη ημέρα

POV Σκάρλετ

Ήμασταν σε ένα από τα μεγάλα σαλόνια της οικογένειας Μπρούνι εκεί περιμέναμε όλοι μας τον Ματέο. Όλοι μας είχαμε ένα άγχος. Και δεν ήθελα να πιστεύω πως ο μαύρος πρίγκιπας κρύβεται από πίσω. Τον Ματέο τον γνωρίζω από πολύ μικρή ηλικία πριν καν ακόμα πάρει στα χέρια του την μαφία του πατέρα του. Μου έμαθε και του έμαθα πολλά όταν ακόμα ήμασταν παιδιά. Κάποια στιγμή όταν επιτέλους ήρθε στο σαλόνι όλοι απλά σωπάσαμε. Περίμενα να δω ποιός θα έκανε την πρώτη ερώτηση.

-Ματέο: Σας ακούω, ξέρετε ότι δεν δαγκώνω τον περισσότερο καιρό. Για πείτε μου τώρα της σας φέρνει εδώ στην Ιταλία;

-Τομας : Ένας παρόμοιος εχθρός σαν εσένα.
-Σκάρλετ: (Κοίταξα τον Τόμας για λίγο. Κάτι είχε ο τόνος της φωνής του, βλέπω πως κάποιος έχει νεύρα). Για την ακρίβεια πιστεύουμε πως θα ξέρεις μία παράνομη εταιρεία . Προέρχεται από την Ιταλία. Και επίσης συνεργάζεται μάλλον με τον μελλοντικό τωρινό εχθρό μας.

-Ματέο: Και ποίος είναι ο εχθρός; Και η εταιρεία;

-Ρόουζ: Η εταιρεία είναι η Oro Nero.

-Έιντεν: Και ο εχθρός είναι η Silver Bullet.

-Ματέο: Μου κάνετε πλάκα έτσι τώρα;

-Σκάρλετ: (Τον είδα να χλομιάζει). Μακάρι να κάναμε πλάκα. Αλλά αυτοί είναι Ματέο.

-Ματέο: Ma la Vergine Maria ( μα την Παναγία). Αυτή ήταν για χρόνια κρυφοί γιατί τώρα. Αυτό μου μυρίζει πόλεμο.

-Έιντεν: Αποκάλυψη θέλεις να πεις.

-Ματέο: Μάλιστα. Λοιπόν μην ανησυχείτε για την εταιρεία θα βρω πληροφορίες αμέσως τώρα. Όσο για τον εχθρό σας εύχομαι το καλύτερο παιδιά και άμα χρειαστείτε κάτι εδώ είμαι για εσάς.

-Σκάρλετ: Σε ευχαριστούμε Ματέο .(Τον είδα να μου χαϊδεύει το χέρι και εγώ του χαμογέλασα,όλοι είμασταν καλύτερα για τώρα εκτός από τον μπα.... τον Τόμας. Κάτι είχε αυτός.)

MAFIA DANCER🥀🔫Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora