25. Η χαρά του Εχθρού 🥀🔫

97 5 0
                                    




Στα ντους



POV Σκάρλετ

Είχα χαθεί στις σκέψεις μου όσο το καυτό νερό έπεφτε πάνω στο κορμί μου και ξέπλενε τις φρέσκιες πληγές μου. Ήταν μια αίσθηση ανακούφισης. Ξαφνικά αισθάνθηκα κάποιος να με χουφτώνει από πίσω μου.

-Σκάρλετ: Θα σου το κόψω το χέρι μωρό μου την επόμενη φορά.

-Ρόουζ: Δεν φταίω εγώ ,αφού με καλεί.
-Σκάρλετ: Αα...καλά.
-Ρόουζ: Για πες μου τώρα τι τρέχει με εσένα και τον άλλον; Σας είδα σήμερα πολύ ήρεμα. Όλα καλά; (Της χαμογέλασα πονηρά).

-Σκάρλετ: Ναι μια χαρά αν και πότε δεν ξέρεις πως γυρίζει η μοίρα.

-Ρόουζ: Σκάρλετ τι είπαμε.

-Σκάρλετ: Προσαρμογή με τα νέα πράγματα. Ναι...ναι το ξέρω. Δεν θα τον σκοτώσω ακόμα χαχαχα. Λοιπόν γύρνα τώρα στο ντους σου και εγώ στο δικό μου,πρέπει να τελειώνουμε.

-Ρόουζ: Καλά... όμως να ξέρεις δεν τελειώσαμε ακόμα την κουβέντα μας.

-Σκάρλετ: Και όμως την τελειώσαμε.

Γύρισα πάλι στο καυτό νερό. Εκεί που είχα χαθεί ξανά στις αναμνήσεις μου,θυμήθηκα εκείνων και την κίνηση που έκανε στο κυλικείο. Όταν με δάγκωσε αισθάνθηκα εκείνη την στιγμή μία απρόσμενη ανατριχίλα. Με είχε αναστάτωση όλο αυτό. Να σε πάρει ο διάβολος Τόμας.

Σε ένα άλλο μέρος την ίδια στιγμή


Μαφία Silver Bullet


-Χάντερ: Βλέπω το διασκεδάζεις;
- Αρχηγός Μ.S.B. : Και γιατί να μην το διασκεδάζω καιρός ήταν να πονέσουν και εκείνοι. Να μάθουν άλλη φορά να μην μπλέκονται στα πόδια μου.

- Χάντερ: Χάθηκαν όμως πολλές αθώες ζωές.

-Αρχηγός Μ.S.B: Εε...και θα γεννηθούν άλλες. Δεν με ενδιαφέρει ξέρεις Χάντερ. Τέλος πάντων ας γυρίσουμε στο θέμα μας. Έμαθες ποτέ φτάνει το δώρο μου.

-Χάντερ: Σε δύο ημέρες θα είναι εδώ.

-Αρχ. Μ.S.B: Υπέροχα. Ας το γιορτάσουμε άμα είναι απόψε έχω κέφια.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
MAFIA DANCER🥀🔫Donde viven las historias. Descúbrelo ahora