21. Τέλος Διασκέδασης 🥀🔫

101 6 0
                                    

Ιταλία- Ρώμη

Βίλα Μπρούνι




-Σκάρλετ: Λοιπόν έμαθες τίποτα, βρήκες κάτι; (Είπα στον Ματέο την ώρα που χορεύαμε).

-Ματέο: Ναι όντως κάτι βρήκα γαι την Oro Nero. Οι δικοί μου μπήκαν κρυφά στα γραφεία τους έπειτα μετά από την έρευνα τους, βρήκαν πως η Oro Nero έχει στείλει σε κάποιον εργοδότη και συνεργάτη της πολλά μαύρα όπλα και στο δια ταύτα του δικού σας θέματος, πρόσφατα αυτή την εβδομάδα η Oro Nero είχε διανείμει μεγάλη ποσότητα Pu 94 από το λιμάνι της Τουρκίας έπειτα θα πήγαινε στην Αμερική.

-Σκάρλετ: Μου φαίνεται πως ο χρόνος μας τρέχει γρήγορα. Πρέπει να το πω και στους άλλους. Σε ευχαριστώ Ματέο για όλα.

-Ματέο: Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω. Και μπορώ να κάνω περισσότερα κυρίως για σένα και το ξέρεις αυτό μεγάλη αδυναμία μου. (Την φίλησα απαλά και γλύκα στο μάγουλο της). Να προσέχετε.

-Σκάρλετ: Θα προσέχουμε να είσαι σίγουρος. (Όσο ο Ματεο με είχε στην αγκαλιά του το βλέμμα μου πήγε και καρφώθηκε στο βλέμμα του Τόμας. Πρώτη φορά τον έβλεπα να βγάζει τέτοια αύρα απο μέσα του. Με κοιτούσε σαν να ήθελε κάτι να μου πει ή κάτι να μου κάνει).

-Τόμας: (Πήγα κοντά στον Έιντεν και στην Ρόουζ, πριν λίγο πήρα ένα μήνυμα από την Μ.Hawk . Έπρεπε να επιστρέψουμε άμεσα). Πρέπει να φύγουμε αμέσως. Πες και την άλλη να τελειώνει με τον πρίγκιπα. Φεύγουμε απόψε.

-Ρόουζ: (Τον είδα να απομακρύνετε). Κάποιος μου φαίνεται πως έχει πολλά νεύρα σήμερα.

-Έιντεν: Μπορεί και να μην είναι νεύρα αυτά καρδιά μου.

-Ρόουζ: Εκτός από φυτό είσαι και ψυχολόγος;

-Έιντεν: (Πήγα πολύ κοντά της που οι αναπνοές μας είχαν σχεδόν γίνει ένα.) Είμαι πολλά περισσότερα Ρόουζ αλλά που να το δεις εσύ. (Έπειτα γύρισα την πλάτη μου και ακολούθησα τον δρόμο του Τόμας).

-Ρόουζ: Τι έγινε μόλις τώρα; Τι έκανα; (Τον είδα να απομακρύνετε και ένιωσα την καρδιά μου να σφίγγεται. Τι σκατά έκανα πάλι).




MAFIA DANCER🥀🔫Where stories live. Discover now