12. Νέο Μέλος(New Partner)🥀🔫

180 13 6
                                    


11:00

[Μαφία Hawk]
[Αίθουσα 23]

-Τέο: Λοιπόν από ότι φένεται τελειώσαμε. Ομάδα Bloody Birds αύριο ξεκινάτε την έρευνα σιν την προπόνηση επίσης θα πάρει κάποιος από εσάς να ξεναγήσει το αγόρι μας από εδώ, πρέπει το νέο μέλος της φαμίλιας μας να μάθει τα κατατόπια εδώ γύρω. Το καταλάβατε.

-Bloody Birds: Μάλιστα Αρχηγέ.
-Τέο: Ωραία, λοιπόν κύριοι αστυνομικοί ακολουθήστεμε.
-Σκάρλετ: (Κοιτάω τον Τέο που φεύγει με τους αστυνομικούς και μετά το βλέμμα μου κατευθύνεται στην Ρόουζ). Μην με κοιτάς εμένα,δεν πρόκειται.
-Ρόουζ: Μαα.... εσύ είσαι η αρχηγός. (Λέω σιγανά και την κοιτάω με προσοχή).
-Σκάρλετ: Σου αρέσουν όμως η ξεναγήσεις έτσι;
-Ρόουζ: Εε... ναι μου αρέσουν.
-Σκάρλετ: Τελεία, οπότε ήρθε η στιγμή σου να λάμψεις.
-Ρόουζ: Τι εννοείς.
-Σκάρλετ: Θα του κάνεις εσύ την ξενάγηση.( Βλέπω άφωνη την Ρόουζ και μου έχετε να βάλω τα γέλια).
-Ρόουζ: Ααχχ.... δεν το πιστεύω, καλά αλλά είναι και η τελευταία να ξέρεις. Λοιπόν Τόμας σωστά;
-Τόμας: Ναι ακριβός έτσι με λένε.
-Ρόουζ: Οκ.... Λοιπόν εμένα με λένε Ρόουζ και από εδώ είναι ο Έϊντεν και η.... εε... χεχε.... (βλέπω την Σκάρ να με αγριοκοιτάζει). Χμμ... από εδώ είναι η Σκάρλετ η αρχηγός της ομάδας μας.
-Έϊντεν: What's up Τόμας.(Του δίνω το χέρι μου για χειραψία). Χαίρομαι που θα δουλέψεις μαζί μας.
-Τόμας: Παρομοίως το ίδιο.
-Σκάρλετ: Ψεύτη. (Λέω χαμηλά).
-Ρόουζ: Σκάρ.
-Τόμας: Συγνώμη.... τι είπες κούκλα.
-Σκάρλετ: Είπα..... .
-Ρόουζ: Λέω να ξεκινήσουμε την ξενάγηση σου Τόμας.
-Έϊντεν: Συμφωνώ μαζί σου Ρόουζ.
- Σκάρλετ - Τόμας: (Κοιταζόμαστε με άγρια έντονα βλέμματα).
-Ρόουζ: Λοιπόν πάμε;
-Τόμας: Ας πάμε. (Την κοιτάω για μία τελευταία φορά της στιγμής).
-Ρόουζ: Λοιπόν. Η Μαφία Hawk Είναι ούτε αρκετά παλιά ούτε όμως και αρκετά νέα, δημιουργήθηκε πριν 37 χρόνια από τον Τέοντορ Μπράντγουελλ και είναι ένας από τους δυνατότερους άρχοντες της μαφίας στην Αμερική κυρίος έχει μια απο τις ισχυρότερες μαφίες στην Αμερική. Αυτό ήταν ένα μικρό στόρι της Μαφίας που θα συνεργαστείς, τώρα πάμε να σου δείξουμε κάποιους χώρους, αλλά δεν θα δεις σήμερα και τα πάντα.
-Σκάρλετ: Και κάποιους άλλους αν θα τους δεις και ποτέ στην ζωή σου.(Του χαμογελάω διαβολικά).
-Τόμας: Μ..μάλιστα.
-Ρόουζ: Πολύ σωστά σου είπε η Σκάρ. Τώρα ακολούθαμε.

Μετά από 1 ολόκληρη ώρα ξενάγησεις
των ορόφων που έκανε η Ρόουζ στον Τόμας.

MAFIA DANCER🥀🔫Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt