03:15
Μαφία Silver Bullet
Μέσα στα ξημερώματα μιας καινούργιας ημέρας και εμείς ξεκινάμε να βλέπουμε μια άλλη ακόμα πλευρά ακόμα πιο σκοτεινή. Και όλα ξεκινούν από ένα συγκεκριμένο σκοτεινό γραφείο.
-Άντρας της Μαφ. Silver Bullet: Αρχηγέ όλα είναι σχεδόν έτοιμα βάση του σχεδίου σου σίγουρα σε ένα μήνα θα είμαστε έτοιμη μην πω και σε πιο λίγο χρόνο. Όλα θα γίνουν όπως τα επιθυμείτε άρχοντα μου .
-Αρχηγός της Silver Bullet: Υπέροχα νέα. Πάντα θέλω να μου φέρνεις τέτοια θετικά νέα. Μπορείς να πηγαίνεις τώρα.
-Άντρας της Μαφ. Silver Bullet:
Μάλιστα κύριε.-??: Και τώρα τι σκοπεύεις να κάνεις; Που θα το φτάσεις.
-Αρχηγός S.B: Εκεί που θέλω. Στον στόχο μου Monster. Δεν πιστεύω να φοβάσαι.
- Monster: ( Χαμογελάω σαρκαστικά) Δεν ανησυχώ για τίποτα και το ξέρεις απλά πρόσεχε.
-Αρχηγός S.B: Χμμ... οι άλλοι θα πρέπει να προσέχουν δεξί μου χέρι και να έχουν τον νου τους. Εγώ απλά θα απολαμβάνω τον φόβο στα μάτια τους όταν θα σβήνουν από πρόσωπο γης.-Monster: Ότι πεις . Όσο για το άλλο θέμα ξέρεις εσύ.
-Αρχηγός S.B: Όλα στην ώρα τους Χάντερ. (Τον κοιτάω σοβαρά με σκοτεινό βλέμμα).
-Χάντερ: Μάλιστα αρχηγέ.09:15
Μαφία Hawk
Δωμάτιο Σκάρλετς.
-Σκάρλετ: (Κοιμόμουν αρκετά βαθιά λόγο τον ηρεμιστικων φαρμάκων που μου έδωσε ο γιατρός για να μην νιώθω τόσο πόνο από τις πληγές μου, μέχρι που κάποια στιγμή ακούω την πόρτα να χτυπάει και τότε ανοιγω τα μάτια μου και βλέπω πως είχε ξημερώσει). Ποιός είναι; (είπα με βαριά νυσταγμενη φωνή).
-Ρόουζ: Εγω είμαι μωρό.
-Σκάρλετ: Αχχ... μπες .
-Ρόουζ: Χει.... Καλημερούδια υπναρού άντε σήκω πρέπει να ετοιμαστούμε.
-Σκάρλετ: Για πιο πράγμα; ( Σηκώνομαι και πάω να ντυθώ).
-Ρόουζ: Για την έρευνα ντα.... οι άλλοι θα μας περιμένουν στην αίθουσα.
-Σκάρλετ: Αχχ...Μάλιστα ακόμα δεν ξύπνησα στην έρευνα με χώνεται αμέσως και όχι μόνο αυτό θα είναι και ο ... .
-Ρόουζ: Ναι δεν χρειάζεται να το πεις .Έλα μην κάνεις παράπονα θα πιείς καφέ εκεί πέρα. ( Της δίνω μια ξυλια στο ωραίο πισινό που έχει. )
-Σκάρλετ: Βρε ανομαλιάρα συγκρατήσου .( Της χαμογελάω πονηρά και μετά σκάμε και οι δυο στα γέλια). Εντάξει είμαι έτοιμη πάμε.
-Ρόουζ: Ωραία μετά από εσάς ( και βγαίνουμε μαζί σύγχρονος).
YOU ARE READING
MAFIA DANCER🥀🔫
ActionΤι θα γίνει όταν ο κόσμος βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο και ο εχθρός είναι αρκετά ισχυρός που ούτε οι απλές δυνάμεις π.χ.αστυνομία το ίδιο το κράτος και οι κρατηκές μυστηκές υπηρεσίες δεν μπορούν να τον νικήσουν αυτόν τον εχθρό. Τότε θα πρέπει απλά όλ...