-Σκάρλετ: (Τον κοιτάω με πολύ σοβαρό συγκεντρωμένο βλέμμα, δεν θα τα πάμε καθόλου καλά, κρατάτε με γιατί θα τον χιμήξω τον μπάτσο...ΑΑΑΑ..... Θα τον σκοτώσω.)
-Τόμας: ( Όπως με κοιτάει με κάνει να νιώθω να είμαι κάπου μόνος μου,μάλλον καλύτερα θα έλεγα σε ένα ομιχλώδες δάσος και από πίσω μου να με κυνηγάει μια ολόκληρη αγέλη λύκων έτοιμη να με κατασπαράξουν, από την άλλη βέβαια μου αρέσει τρελά το βλέμμα αυτό.)
-Τέο: Τελικά ποιός θα μιλήσει. ( Τους κοιτάω και τους δύο που είναι έτοιμοι ειδικά η Σκάρ να βγάλουν μαχαίρια και να σφαχτούν στην αίθουσα, συγγνώμη κύριοι αλλά δεν θέλω αίματα γιατί μετά,δεν βγαίνουν και τα γαμ*μένα και εύκολα.) Αφού δεν διαλέγεται εσείς θα πω εγώ. Τόμας σου δίνω την πρωτοβουλία να μιλήσεις, ρώτα με.
-Σκάρλετ: (Κοιτάω τον Τέο με ένα νευριασμένο, οργισμένο βλέμμα, πως μπόρεσε να δώσει στον σκατόφλωρο μπάτσο την πρωτοβουλία, εε... εντάξει ώς εδώ.)
-Τόμας: (Κοιτάω το αρχηγό που με απευθύνθηκε.) Μάλιστα, αρχηγέ Μπράντγουελλ θα ήθελα να ρωτήσω.... .
-Σκάρλετ: Δεν μας ενδιαφέρουν οι ερωτήσεις σου μπατσοφλώρε. ( Τον κοιτάω οργισμένη.- Ρόουζ- Έϊντεν: Σκάρ!!
- Σκάρλετ: (Τους κοιτάω όλους, αλλά μετά ξανά δίνω την προσοχή μου ξανά στον φλώρο.) Από πότε αλήθεια οι μπάτσοι περνούν πρωτοβουλία να μιλούν.
-Τόμας: (Εντάξει με έφερες στα όρια μου ,θες να παίξουμε, θα παίξουμε τότε.) Από τότε που έμαθαν να έχουν αρχές αντίθετος με εσένα, ντυμένη με τα μαύρα περίοδο.-Ρόουζ: Εγώ δεν θα το άφηνα έτσι. (Κοιτάω την Σκάρ.)
-Σκάρλετ: Πώς με αποκάλεσες φλώρε,κάτσε...κάτσε...ξέρεις σε ποιά μηλάς,ή βασικά ξέρεις που βρίσκεσαι.
-Τόμας: Ναι ξέρω κουκλίτσα μου που βρίσκομαι σε ένα γκέτο, γεμάτο με ότι σκαρί σκατό φάρας υπάρχει εδώ μέσα.
-Σκάρλετ: Εντάξει τώρα την γάμησες πραγματικά, έχεις πεθάνει και δεν το ξέρεις μαλα*ισμένε φλώρε. (Εκείνη την στιγμή είμουν έτοιμη να τον πυροβολήσω, το όπλο ήταν στα χέρια μου.)
-Τομας: Τςςς.... δεν φοβάμαι μία τσούλα σαν εσένα, καρδιά μου ,θες μάχη θα την έχεις.(Ετοιμάζω το όπλο μου από κάτω, γιατί ακόμα βρισκόμαστε στης θέσης μας.)
-Σκαρλετ: Αυτό ήταν.
-Σκάρλετ - Τόμας: (Σηκωνόμαστε από τις θέσεις μας και στοχεύουμε ο ένας τον άλλον).-Τέο: (Χτυπάω τις γροθιές μου στο τραπέζι). Αρκετά, τις μαλακίες αυτές να τις κάνετε σε παιδότοπο ενηλίκων, εδώ είμαστε για δουλειά και κουμάντο κάνω εγώ εδώ μέσα το καταλάβαμε μερικοί... μερικοί εδώ μέσα. (Κοιτάω την Σκάρ). Κατεβάστε και οι δύο τα όπλα σας τώρα, αλιός ξέρω και εγώ να γαμάω κώλους ,και όλοι μας έχουμε αρχές με άσχημο παρελθόν. (Κοιτάω τον Τόμας).
ESTÁS LEYENDO
MAFIA DANCER🥀🔫
AcciónΤι θα γίνει όταν ο κόσμος βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο και ο εχθρός είναι αρκετά ισχυρός που ούτε οι απλές δυνάμεις π.χ.αστυνομία το ίδιο το κράτος και οι κρατηκές μυστηκές υπηρεσίες δεν μπορούν να τον νικήσουν αυτόν τον εχθρό. Τότε θα πρέπει απλά όλ...