POV Σκάρλετς
Μέσα στις ημέρες η μαφία ήταν μέσα σε μία αναστάτωση, όπως και η ομάδα μου. Ο χρόνος για εμάς τώρα ήταν σαν αντίστροφη μέτρηση, και πιστεύω ταιριάζει αυτή η παρομοίωση με το θέμα μας. Αστείο... . Έχω δει και εέχω αντιμετωπίσει τους εχθρούς αλλά αυτός είναι κάτι άλλο, έτσι όπως θα το πω θα ακουστεί αστείο αλλά τον νιώθω σαν μπαμπούλα,ξέρετε αυτός που τρομάζει τα μικρά παιδιά. Και μία ακόμα αίσθηση που έχω για αυτόν είναι πως τον νιώθω οικείο αλλά δεν το ξέρω. Μαλακίες λέω μάλλον. Δεν θέλω να χάσω απλά κανέναν, είναι σαν το παρελθόν να μου χτυπάει την πόρτα. Δεν θα του ανοίξω. Δεν μπορώ να το επιτρέψω αυτό σε εμένα και στην τωρινή ζωή μου. Πρέπει να με προστατεύσω και τους άλλους επίσης,μμ..για τον Τόμας θα δούμε χαχαχα... .
Μαφία Hawk
Πάνω στην ταράτσα
-Έιντεν: (Ανέβαινα τα σκαλοπάτια που οδηγούσαν πάνω στην ταράτσα. Πίστευα μέσα μου πως εκεί θα την βρω,πάντα της άρεσε να κάθεται εκεί πάνω μικρή , ήταν το μυστικό μέρος της. Όταν άνοιξα την πόρτα της ταράτσας και βγήκα να δω, το πρώτο πράγμα που είδα ήταν ένας πολύχρονος ουρανός με χρώματα μοβ,πορτοκαλί, κόκκινο, κίτρινο τα χρώματα της δύσης. Και εκεί στο βάθος την είδα να κάθεται ξαπλωμένη κάτω και να χαζεύει τον ουρανό. Αλλά πριν πλησιάσω στο τσακ το έπιασα δηλαδή, εκείνη μου πέταξε ένα στιλέτο) . ΔΑΝ ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ.
-Ρόουζ: Χαχαχα....έπρεπε να δεις την φάτσα σου μωρό μου. Χαχαχα...ήταν γελοία.
-Έιντεν: Αα...ναι εε...εντάξει τώρα θα δεις.
-Ρόουζ: Τι πράγμα; (Δεν προλάβω να αμυνθώ ,και εκείνος με είχε κλειδώσει από κάτω του . Η αίσθηση στο ότι ήταν από πάνω μου με έκανε να τρελαίνομαι). Βολεύτηκες βλέπω;
-Έιντεν: Και εσύ το ίδιο.
-Ρόουζ: Σου έχουν πει πως όταν νευριάζεις ομορφαίνεις περισσότερο. (Τον είδα να κοκκινίζει, χαχα...τι γλύκας).
-Έιντεν: Μην με νευριάζεις περισσότερο Ρόουζ.
-Ρόουζ: Καταβάθος σου αρέσει αγάπη μου και το ξέρω αυτό. (Τον έδωσα ένα πεταχτώ φιλί στο μάγουλο αφού ήξερα πως είχε χαλαρώσει τις λαβές των χεριών του. Μπορούσα καλύτερα να κινηθώ). Τώρα ξεκαβάλα από πάνω μου.
-Έιντεν: (Κράτα με θεέ γιατί θα την δαγκώσω,το ορκίζομαι αλλά δεν θα σου και που ) . Εντάξει...εντάξει σηκώνομαι. Λοιπόν τι κάνεις εδώ μόνη;
-Ρόουζ: Ηρεμία και χαλάρωση. Ας πούμε δηλαδή. Εσύ τι θέλεις εδώ;
-Έιντεν: Σε έψαχνα για να δω αν είσαι καλά. Ξέρεις ότι έχουμε φορτωμένο πρόγραμμα. Και απλά πίστευα πως θα ήσουν εδώ πέρα. Στο μυστικό μέρος.
-Ρόουζ: Μέρος μας . Αν θυμάσαι καλά εδώ σε βρίσκαμε εγώ και η Σκαρ. Μέχρι να τα συνηθίσεις όλα αυτά. Αυτό το μέρος, δηλαδή η ταράτσα αυτή , θυμίζει εμάς και την αναμνήσεις που έχουμε εδώ. Έιντεν ;
-Έιντεν: Πες μου.
-Ρόουζ: Δεν θέλω να σας χάσω. Θέλω να πω κάθε μέρα κινδυνεύουμε αλλά νιώθω πως τελειώνουν τα λεπτά μου.-Έιντεν: Μην λες μαλακίες. Δεν πρόκειται να σε αφήσω να πάθεις κάτι. Στο είχα υποσχεθεί αυτό από παλιά άμα θυμάσαι. ( Δεν πρόκειται να σε χάσω, δεν θα το επιτρέψω αυτό). Το θυμάσαι;
-Ρόουζ: Ναι το θυμάμαι.
-Έιντεν: Δεν ξέρω άμα φάω ξύλο αλλά θέλεις μία αγκαλιά;-Ρόουζ : Χαχαχα....φυσικά αλλά μόνο για αυτή την φορά δεν θα φας ξύλο. (Του έκλεισα το μάτι για αυτό).
-Έιντεν: Κλασσική Ρόουζ.
YOU ARE READING
MAFIA DANCER🥀🔫
ActionΤι θα γίνει όταν ο κόσμος βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο και ο εχθρός είναι αρκετά ισχυρός που ούτε οι απλές δυνάμεις π.χ.αστυνομία το ίδιο το κράτος και οι κρατηκές μυστηκές υπηρεσίες δεν μπορούν να τον νικήσουν αυτόν τον εχθρό. Τότε θα πρέπει απλά όλ...