27. Επικίνδυνα Νέα 🥀🔫

93 6 0
                                    

(10:00)         


POV Σκάρλετς

Τρέχαμε όλοι ομάδα μεσαωστοτς διαδρόμους της μαφίας Hawk για κάτι πολύ σημαντικό. Δεν μας είπαν πολλά απλά μας ενημέρωσαν ότι έπρεπε να είμασταν πολύ γρήγορα στο γραφείο του Τέο. Όταν φτάσαμε από έξω, πρωτα κοιτάξαμε ο ένας τον άλλον, έπειτα χτύπησα εγώ την πόρτα για να μπούμε μέσα . Ο Τέο μας είπε να περάσουμε μέσα.

- ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ;

-Έιντεν: Και τώρα τι θα κάνουμε;
-Τόμας: Ο χρόνος κυλάει πολύ γρήγορα. Και μου φαίνεται πως δεν έχουμε και πολύ από αυτόν.

-Σκάρλετ: Συμφωνώ με τον Τόμας εδώ Τέο. Καλά τι περίμενε οι ομάδα που έστειλες. Να μας απαντήσει του χρόνου.

-Τέο: Για κάποιο λόγο δεν το έστειλε η ομάδα το μήνυμα.

-Σκάρλετ: Τι εννοείς;
-Τέο: Δεν έχει σημασία τώρα το άτομο. Σημασία έχει πως πρέπει να τρέξουμε το σχέδιο μας .

-Τόμας: Συμφωνώ με τον αρχηγό. Να φανταστώ η αστυνομία δεν το ξέρει ακόμα;

-Τέο: Θα το μάθει μέσα στις ημέρες. Ωστόσο θέλω από εσάς να προσέχετε. Ο εχθρός μας είναι πολύ επικίνδυνος.

-Ρόουζ: Διόρθωση Τέο μου. Είναι παλούκι στο κώλο. Τι άγριο ξύπνημα είναι αυτό. Λοιπόν μου φαίνεται πως πάλι θα πάμε να διαβάσουμε και κάνουμε σχέδια.

-Σκάρλετ: Ναι μωρό μου ακριβώς, αλλά θα είναι το τελικό. Ελπίζω. (Όταν το είπα αυτό το βλέμμα μου έπεσε στου Τόμας το πρόσωπο. Εκείνος από την άλλη με έπιασε από τον ώμο μου και μου είπε πως όλα θα πάνε καλά. Για να δούμε θα πάνε;).


MAFIA DANCER🥀🔫Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang