22. Ξαφνικό Χτύπημα🥀🔫

101 7 0
                                    


POV Σκάρλετ

Ήμασταν ακόμα στον αέρα θα φτάναμε το πρωί στο L.A. , όλοι είμασταν κάπως ανησυχεί για το περίεργο ξαφνικό τηλεφώνημα του Τέο. Ευτυχώς αυτή την φορά δεν θα επιστρέφαμε με άδεια χέρια. Πρόσεξα πως ο Τόμας δεν ήταν στην θέση του και το βλέμμα μου τον έψαξε μέχρι που άνοιξε η πόρτα από το πιλοτήριο, σίγουρα θα μιλούσε με τον πιλότο. Τον παρατήρησα λίγο ακόμη και το πρόσωπο του ήταν κάπως σκοτεινό κυρίως όταν τα μάτια μας συναντήθηκαν. Έπειτα απο αυτό κοίταξα έξω προς το παράθυρο μου.


Λος Άντζελες

(10:00)         




Μαφία Hawk

-Τέο: Χαίρομαι που επιστρέψατε όλοι υγιείς.
-Σκάρλετ: Γιατί τι έγινε όσο λείπαμε;
-Τέο: Είχαμε ένα ξαφνικό χτύπημα.
-Σκάρλετ: Πώς!! (Είπαμε όλοι μαζί). Μας κανείς πλάκα τώρα, δηλαδή τώρα αυτοί...
-Τέο: Ναι Σκαρ παιδί μου, ξεκίνησαν πόλεμο.
-Τόμας: Υπήρχαν απώλειες; (Ξαφνικά είδα τον αρχηγό να μένει σιωπηλός και κατάλαβα πως τα πράγματα δεν ήταν καθόλου καλά).

-Ρόουζ: Όχι ρε πούστι μου. Πολλοί;
-Τέο: 30 άτομα. Μας χτύπησαν στα γραφεία που έχουμε στο Σιάτλ.

-Έιντεν: ΓΑΜΩΤΟ!!. Αυτό σηκώνει πόλεμο πρέπει και εμείς να τους χτυπήσουμε άμεσα.

-Σκάρλετ: Μην βιάζεσαι Έιντεν. Υπάρχουν κανόνες και είμαστε ομάδα, μια ομάδα πάντα έχει σχέδιο.

-Τέο:  Συμφωνώ μαζί σου Σκαρ παιδί μου. Τώρα αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να τιμήσουμε αυτούς τους αθώους  ανθρώπους μας. Επίσης να δώσετε τις πληροφορίες που έχετε από την Ιταλία, αργότερα είστε ελεύθεροι και αύριο να ξέρετε πως όλοι θα πάμε στην τελετή. Σας αφήνω τώρα.

-Ρόουζ: Τι θα κάνουμε τώρα;
-Έιντεν: Όπως είπε και η Σκαρ, σχέδιο. Θα πάω να δώσω τα στοιχεία που έχουμε.

-Ρόουζ: Να έρθω και εγώ;(Τον κοίταξα κατά πρόσωπο, δεν ήθελα να τον αφήσω μόνο του αλλά ούτε και εγώ δεν ήθελα να μείνω μόνη μου).

-Έιντεν: Χαρά μου. Έλα πάμε.

-Σκάρλετ: (Εκεί που είδα να φεύγουν όλοι τους ξαφνικά κατάλαβα πως δεν ήμουν μόνη. Είχε μείνει και ο Τόμας μαζί μου). Είσαι εντάξει;

-Τόμας: Και τι σε νοιάζει εσένα. Ένας μπάτσος είμαι απλά. Καλύτερα να πας με τους άλλους.

-Σκάρλετ: (Κάτι μέσα μου έσφιξε, τι είπε μόλις τώρα;) . Και εσύ είσαι μέσα στην .... ομάδα.

-Τόμας: Από πότε Σκάρλετ. Από τότε που δουλεύεις μόνη σου . Ξέρεις πως δεν έχουμε χρόνο και εσύ απλά γλεντάς, ενώ τώρα 30 άτομα έχουν χαθεί.

-Σκάρλετ: Δεν ξέρεις τίποτα για μένα για αυτό μην λες μαλακίες όταν δεν με ξέρεις. Νοιάζομαι για την μαφία. Η μαφία αυτή είναι οικογένεια μου. Όσο για την "Ζήλια" σου δεν φταίω εγώ Τόμας μωρό μου.

-Τόμας: (Πήγα ποιο κοντά της και τα πρόσωπα μας ήταν πολύ κοντά) . Ούτε νεκρός δεν θα πήγαινα μαζί σου. Με μία δολοφόνο, ένα ΤΕΡΑΣ....

ΤΕΡΑΣ....ΤΕΡΑΣ..

-Σκάρλετ: (Είχα ακούσει πολλά στην ζωή μου που δεν με πλήγωναν, όμως από αυτόν ήταν σαν μαχαίρια στο στομάχι μου,δεν ήθελα να βγάλω αισθήματα αλλά πνιγόμουν ήθελα να φύγω. Τα έχασα όμως και τον έδωσα ένα γερό χαστούκι στο δυνατό πρόσωπο του. ) . Δεν ξέρεις τίποτα για εμένα όπως  και εγώ. Και να ξέρεις κάτι....σημαντικό, τα τέρατα δεν γεννιούνται αλλά δημιουργούνται . Τώρα με συγχωρείς αλλά να μην σε κρατάω. Μην μένεις μόνος έναν δολοφόνο.

-Τόμας: Σκάρλετ περίμενε δεν το.... . ( Μαλάκα...εε μαλάκα).




MAFIA DANCER🥀🔫Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang